Přejít na obsah

Pumpa sekundárního vzduchu


Doporučené příspěvky

 
Tak jsem zase po delší době s rozumem v ....
na mojí Oct.2 s motorem BGU mně  při prvním studeném startu začala pumpa sekundárního vzduchu pískat jako vysavač, tak jsem  po prvním nastartování motor vypnul a nastartoval podruhý a už to nepíská, ale je to stejné už druhý týden, protože mně to nedalo, tak jsem zjistil že:
- ve spojovací plastové trubce mezi ventilem sek. vzduchu a pumpou je voda, ta voda je i v pumpě  i v plastové trubce od pumpy k filtru sání, dole v kolínku je na lžíci vody, ve vzduchovém filtru je sucho
- jedná se asi o množtví tak jedné polévkové lžíce vody
- když odpojím konektor pumpy a odpojím plastové trubky a rozběhnu pumpu náhradním zdrojem, tak z ní stříká voda
- ta voda se tam dostává ze strany od ventilu sek. vzduchu
- řídící jednotka motoru nevykazuje žádnou závadu
- toto je po každé jízdě stejné
- pokud se jedná o nějaký kondenzát, tak se mně to zdá jako mnoho vody
- jsou v pumpě ložiska nebo jenom pouzdra na hřídelce, že bych lehce navrtal a zakapal olejem a zalepil dírky? nechce se mně dávat novou pumpu když nevím od čeho to je
- nepropouští ventil sek. vzduchu zpet do pumpy nějaký kondenzát z odsávání klikové skříně nebo snad z výfuku ? to bych viděl jako nejpravděpodobnější důvod
- mám pocit , že ventil by mněl otevřít pouze když je v činnosti pumpa a neměl by propouštět nic zpět proti sek. vzduchu
 
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Podíval bych se pod auto na kabeláž snímače oleje . Resp. objednal si svorkovnici s pinama ,  tu co tam je ustřihl a dál nové piny . Jo a kontrola jestli se netře o poloosu . 
    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
×
×
  • Vytvořit...