Přejít na obsah

DSG 7 problém


Doporučené příspěvky

Ahoj.

Prosím o radu nebo spíš o sdělení na co se můžu těšit.

Dnes jsem na dálnici dojel na benzínku...po opětovném nastartování a zvolení R, jsem couval a slyšel takové lupnutí / prasknutí, v ten moment nešla z motoru žádná síla, otáčky reagovaly na plyn normálně, rozblikaná ikonka režimu převodovky > odtah domů.

Díky.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Měl jsem taky, teda u mě byla jenom drobná prasklina a tekl olej. Při zatížení nebyl tlak a převodovka skočila do nouzáku. I tak jsem s tím najel asi 800km. Pro jistotu jsem měl sebou olej, velkou injekční stříkačku a hadičku, po odstranění zátky tam jde tlakem olej nacpat.

Není potřeba měnit mechatroniku za 34 tisíc + práce. Dokonce jsou varianty dvě.

Jedna firma kousek od Brna, která to umí opravit a za díly a práci chce cca 26 tisíc a dá záruku, fakturu... Maj na to ze zahraničí opravárenskou sadu + se upravuje současný tělo, auto u nich cca na týden. 

Druhá lepší varianta je jeden chlapík, kterej na to má origo díly, který nejdou normálně sehnat. Má toho plný šuplíky v dílně. Celý tělo, tlakový akumulátor (válec), všechny těsnění, gumičky...prostě vše. Specializuje se na opravy DSG a má furt haldu práce. Zrovna tam měl vytaženou 6°DSG z Golfa a úplně rozebranou. No u něj mě to stálo 14 tisíc. Přijel jsem, diagnostika - zjistil tlak a hned věděl. Zvednout auto, vytáhnout mechatroniku, vyměnit tělo + těsnění, gumičky atd., nalejt olej, zpětná montáž, diagnostika, testovací jízda. Byl jsem tam cca tři a půl hodiny, na vše mohl koukat a skvěle jsme pokecali.

Jinak jde o běžnou závadu - málo materiálu v namáhaném místě, na těch 50 barů to nějak špatně vymysleli. Přibližně od 2014 je jiný tělo a jiný válec. Jiná síla materiálu a jiný počet závitů u válce.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...