Dayez Odesláno Leden 4, 2019 Sdílet Odesláno Leden 4, 2019 Zdravím, už fakt nevím co s tím a myslím že mám celkem specifický problém, proto zakládám nové téma. Měnil jsem turbo které má najeto něco málo přes 100 000 protože staré se starým už padal motor do nouze a pouštělo olej. Po výměně však nové noc netlačí a motor padá do nouze, je v za jiné situace cca po 3000 ot. Nefunguje ani chcípací klapka. Všechny podtlak. hadičky vyměněny, N75 taky vyměněn. Chyba z VCDS P 1556 charge pressure control negative deviation. Motor ALH. Prosím někoho kdo se s tím někdo setkal o radu. Díky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Leden 4, 2019 Sdílet Odesláno Leden 4, 2019 Podtlak funguje a kolik je? Turbo jsi měnil zbytečně. To nové turbo je na potlak nebo přetlak a staré bylo na co? To chce k odborníkovi a né k PC. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dayez Odesláno Leden 4, 2019 Autor Sdílet Odesláno Leden 4, 2019 Mám spíš podezření ze nefunguje kdyz nejde ani ta chcípací klapka, nevím kolik je podtlak? Dá se to někde vyčíst v tý diagnostice? Rád se něco přiučím :) jinak turbo mi přijde že tlačí hrozně málo protože to nejede až to pak spadne úplně do nouzáku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel.83 Odesláno Leden 4, 2019 Sdílet Odesláno Leden 4, 2019 Já osobně bych to tipival na přehozené hadičky a nebo otočený ventilek podtlaku.... Na googlu si najdi schema zapojeni podtlaků pro motor ALH a zapojit dle schématu a musí to fungovat... Nebo máš netěsnost v podtlacich ! Ps: TURBA mezi motory AGR a ALH se nemají zaměňovat( jedno je řízené podtlakem a druhé přetlakem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dayez Odesláno Leden 5, 2019 Autor Sdílet Odesláno Leden 5, 2019 Hadičky špatně zapojené nebudou protože jsem ten problém měl i před výměnou a to na ně nikdo od výroby nesáhl, potom jsem měnil jednu po druhé abych je právě neprohodil. A netěsnost by taky být neměla když jsem to předělal za nové a dělá to stejně. Jinak je tam stejné turbo jako bylo předtím, z AGR které je regulované obtokem by asi moc nefungovalo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Leden 11, 2019 Sdílet Odesláno Leden 11, 2019 Nastarruj auto a stahni podtlakovou hadicku, ktera vybocuje z hadice do posilovace brzd. Zkus jestli to v tom miste saje - nekolik aut uz jsem videl, ze meli ten zobacek ucpany, stacilo prostouchnout dratkem nebo vrtackem a bylo po problemu :) Potom jeste stahni hadicku z chcipaci klapky, klapku rucne zavri a ucpi dirku v bance prstem. Pust klapku a pokud se otevre naplno, tak mas deravou banku. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Únor 8, 2019 Sdílet Odesláno Únor 8, 2019 (upraveno) Nedostatek podtlaku se u mne projevoval kromě malého tlaku na turbu (rozsvěcení oranžové kontrolky motoru a chybové hlášení) a tím i ztráta výkonu ještě tak, že za volnoběžných otáček jsem měl při druhém stlačení za sebou pedál brzdy tvrdý, nestačil se dostatečně rychle doplňovat podtlak (a taky u mne po vypnutí motoru rychle mizelo vakuum, po krátké odstávce bylo tvrdé hned první šlápnutí na brzdu, normálně dřív šlo jednou až dvakrát lehce a potom po spotřebování zásoby vakua teprve tvrdo). Mířil jsem na vakuovou pumpu a její uvolněné hrdlo nebo její špatný zpětný ventilek, nebo zpětný ventilek a hadice k posilovači, ale ukázalo se jako špatná cesta, u mne to byly nakonec rozpojené hadičky (a tak mám zánovní pumpu za litr furt v regále :-( ). Tak bys podle tohohle příznaku mohl usoudit na nedostatek vakua i bez měření a podle toho dál postupovat. Jinak jsem o té své anabázi jinde už dřív psal, můžeš kouknout... Upraveno Únor 8, 2019 uživatelem borlan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Únor 8, 2019 Sdílet Odesláno Únor 8, 2019 Jestli ještě není požkozený ventil,co pouští do chcípací klapky,je tam klobouček s kuličkou,rád se utrne. A pak je vlastně otevřený okruh a stále to saje z atmosféry 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.