Jump to content

DSG 6° za tepla neřadí ze 4 na 5


kufik

Recommended Posts

Ahoj.

Od pátku mám problém s DSG. Za studena řadí pěkně, nehoním to.

Jakmile se začne zvedat teplota motoru, tak to začíná. Často nepřeřadí za 4 na 5ku a při plynulé jízdě podřadí na 4 nebo na 3 a auto řve ve 3000 otáčkách.

Auto necuká ani neslyším žádné zvláštní zvuky. Olej dnes vyměněn. Byl čistý bez som špon nebo bordelu. Pravidelně byl měněný. Mám najeto 270.000km

Přes pádla nebo přes páku lze bez problémů řadit manuálně v celém rozsahu a rychlosti zde drží a nepadají.

Na vagu nejsou žádné chyby (je tam vada jedné svíčky a prasklá zadní žárovka, nic s čím by to mohlo souviset).

Co s tím? :)

děkuji

Link to comment
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...
V 19. 2. 2019 at 22:21, kufik napsal:

Ahoj.

Od pátku mám problém s DSG. Za studena řadí pěkně, neh*ním to.

Jakmile se začne zvedat teplota motoru, tak to začíná. Často nepřeřadí za 4 na 5ku a při plynulé jízdě podřadí na 4 nebo na 3 a auto řve ve 3000 otáčkách.

Auto necuká ani neslyším žádné zvláštní zvuky. Olej dnes vyměněn. Byl čistý bez som špon nebo bordelu. Pravidelně byl měněný. Mám najeto 270.000km

Přes pádla nebo přes páku lze bez problémů řadit manuálně v celém rozsahu a rychlosti zde drží a nepadají.

Na vagu nejsou žádné chyby (je tam vada jedné svíčky a prasklá zadní žárovka, nic s čím by to mohlo souviset).

Co s tím? :)

děkuji

Zdravím, mám ten stejný problém. 
Můžu se zeptat, čím to je, kde je problém? 
Díky 

Link to comment
Před hodinou, 12jirka napsal:

Zdravím, mám ten stejný problém. 
Můžu se zeptat, čím to je, kde je problém? 
Díky 

Ahoj,
problém v mém případě byl v ložisku jednoho z kol. Skrze něj se na každém z kol počítají otáčky a právě jedno z kol posílalo zcela nesmyslné hodnoty otáček. Auto si pak myslelo že jede jinou rychlostí a řadilo nesmyslně.

Stačilo napojit na kabel ve VAGu zjistit, které z kol dělá problém a následně vyměnit ložisko/uložení kola.
Oprava cca 2-3 tisíce včetně diagnostiky.

Link to comment
před 1 minutou, kufik napsal:

Ahoj,
problém v mém případě byl v ložisku jednoho z kol. Skrze něj se na každém z kol počítají otáčky a právě jedno z kol posílalo zcela nesmyslné hodnoty otáček. Auto si pak myslelo že jede jinou rychlostí a řadilo nesmyslně.

Stačilo napojit na kabel ve VAGu zjistit, které z kol dělá problém a následně vyměnit ložisko/uložení kola.
Oprava cca 2-3 tisíce včetně diagnostiky.

Paráda, moc díky. 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím,  rádio Symphony, najednou začalo zlobit. Po zapnutí hraje jen pár vteřin nahlas, poté se pomalu ztišuje. Vše svítí, stanice jdou přepínat, jen nehraje. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být?(nějaký napájecí kondenzátor?) Díky za rady.
    • Ahoj Chlapy, řeším rovody na Octavii které tam dát. Bosch, SKF či Dayco a u nej je ještě High Tenacity. Nevíte co to je., Díky za IFo
    • O jaké nové rádio se jedná ? Jestli je potřeba máš zapojen phantom ?
×
×
  • Create New...