Přejít na obsah

DSG 6° za tepla neřadí ze 4 na 5


kufik

Doporučené příspěvky

Ahoj.

Od pátku mám problém s DSG. Za studena řadí pěkně, nehoním to.

Jakmile se začne zvedat teplota motoru, tak to začíná. Často nepřeřadí za 4 na 5ku a při plynulé jízdě podřadí na 4 nebo na 3 a auto řve ve 3000 otáčkách.

Auto necuká ani neslyším žádné zvláštní zvuky. Olej dnes vyměněn. Byl čistý bez som špon nebo bordelu. Pravidelně byl měněný. Mám najeto 270.000km

Přes pádla nebo přes páku lze bez problémů řadit manuálně v celém rozsahu a rychlosti zde drží a nepadají.

Na vagu nejsou žádné chyby (je tam vada jedné svíčky a prasklá zadní žárovka, nic s čím by to mohlo souviset).

Co s tím? :)

děkuji

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o rok později...
  • o 2 roky později...
V 19. 2. 2019 at 22:21, kufik napsal:

Ahoj.

Od pátku mám problém s DSG. Za studena řadí pěkně, neh*ním to.

Jakmile se začne zvedat teplota motoru, tak to začíná. Často nepřeřadí za 4 na 5ku a při plynulé jízdě podřadí na 4 nebo na 3 a auto řve ve 3000 otáčkách.

Auto necuká ani neslyším žádné zvláštní zvuky. Olej dnes vyměněn. Byl čistý bez som špon nebo bordelu. Pravidelně byl měněný. Mám najeto 270.000km

Přes pádla nebo přes páku lze bez problémů řadit manuálně v celém rozsahu a rychlosti zde drží a nepadají.

Na vagu nejsou žádné chyby (je tam vada jedné svíčky a prasklá zadní žárovka, nic s čím by to mohlo souviset).

Co s tím? :)

děkuji

Zdravím, mám ten stejný problém. 
Můžu se zeptat, čím to je, kde je problém? 
Díky 

Odkaz ke komentáři
Před hodinou, 12jirka napsal:

Zdravím, mám ten stejný problém. 
Můžu se zeptat, čím to je, kde je problém? 
Díky 

Ahoj,
problém v mém případě byl v ložisku jednoho z kol. Skrze něj se na každém z kol počítají otáčky a právě jedno z kol posílalo zcela nesmyslné hodnoty otáček. Auto si pak myslelo že jede jinou rychlostí a řadilo nesmyslně.

Stačilo napojit na kabel ve VAGu zjistit, které z kol dělá problém a následně vyměnit ložisko/uložení kola.
Oprava cca 2-3 tisíce včetně diagnostiky.

Odkaz ke komentáři
před 1 minutou, kufik napsal:

Ahoj,
problém v mém případě byl v ložisku jednoho z kol. Skrze něj se na každém z kol počítají otáčky a právě jedno z kol posílalo zcela nesmyslné hodnoty otáček. Auto si pak myslelo že jede jinou rychlostí a řadilo nesmyslně.

Stačilo napojit na kabel ve VAGu zjistit, které z kol dělá problém a následně vyměnit ložisko/uložení kola.
Oprava cca 2-3 tisíce včetně diagnostiky.

Paráda, moc díky. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...