Heled nevim cim vsim jsi prosel a. Jake mas skusenosti. Ale ja bych na to sel takhle .. Motor bych nastartoval a kouknul bych pod viko olejove zadky vidim olej jak caka a z vika nesmi stoupat proud plynu a koure tak pak zkontroluj napeti .. Casto se kvuly podpeti na rj nezapise chyba jen kvuly kratke strate...kazda chyba ma podminky zapisu.. A kratkodobe podpeti ignoruje kvuly startum v zime nebo stop\start ...nejjednodussi je mezi baterkou a motorem natahnu startovaci kabel abys zkontroloval kostru a pokud porad kolisa a meni chod tak sundej vahu vzduchu i shadici ale ne odpojuj s konektoru tak at vidis pohyb klapky za chodu.motoru ..pokud se zavrti a chcipne muze to byt vaha teplota nebo snimac klepani na bloku...v podsttate cokoliv co upravuje palivo a vzduch.. Motor musi bezet bez cidla kliky pokud ma kazda vacka sve cidlo. Zkus ho odpojit a nastartovat.. Mel by po par sekundach zacit chytat.pokud ne skontroluj rozvody popr.promene casovani.. Ale cidlo kliky se prizna temer okamzite protoze jeho mereni je strasne rychle. Hadice jen tak vizuelne moc neskontrolujes ale kdyz ucpes za behu motoru sani pred klapkou musi zdechnout na nedostatek kysliku.jen pozor na silny podlak i pri volnobehu.. Urcite neucpavat rukou. Pokud po ucpani bude skytat a jakoby znovu chytat mas tam nekde dirku. Pozor u turbomotoru na inntercooler..nevydrzi velky podtlak. Pokud ti nebude chtit naskocit lechce strikni startovaci sprej za air box.. Jestli zarechta muze to byt paliviva pumpa nebo cidlo pal.listy.. Jo. Jeste odpoj lambda sondy.. Muzou ti sat kyslik ve vyfuku a regulovat vstriky.. Samozrehme s diagnistikou po ruce.je tam spoustu scenaru ale principy motoru a jeho chodu jsou porad stejne. Tlak ve valci palivo kyslik a jiskra.. Zbytek serepeticek slouzi jen k regulali.