Přejít na obsah

Lukas

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

459 zobrazení profilu

Lukas's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj..temer jiste mas vysypane linearni kulickove lozisko na radici vydlicce. V manualu radi protoze nepredrazuje rychlosti tak zbesile jak v automatickem rezimu.
  2. Heled nevim cim vsim jsi prosel a. Jake mas skusenosti. Ale ja bych na to sel takhle .. Motor bych nastartoval a kouknul bych pod viko olejove zadky vidim olej jak caka a z vika nesmi stoupat proud plynu a koure tak pak zkontroluj napeti .. Casto se kvuly podpeti na rj nezapise chyba jen kvuly kratke strate...kazda chyba ma podminky zapisu.. A kratkodobe podpeti ignoruje kvuly startum v zime nebo stop\start ...nejjednodussi je mezi baterkou a motorem natahnu startovaci kabel abys zkontroloval kostru a pokud porad kolisa a meni chod tak sundej vahu vzduchu i shadici ale ne odpojuj s konektoru tak at vidis pohyb klapky za chodu.motoru ..pokud se zavrti a chcipne muze to byt vaha teplota nebo snimac klepani na bloku...v podsttate cokoliv co upravuje palivo a vzduch.. Motor musi bezet bez cidla kliky pokud ma kazda vacka sve cidlo. Zkus ho odpojit a nastartovat.. Mel by po par sekundach zacit chytat.pokud ne skontroluj rozvody popr.promene casovani.. Ale cidlo kliky se prizna temer okamzite protoze jeho mereni je strasne rychle. Hadice jen tak vizuelne moc neskontrolujes ale kdyz ucpes za behu motoru sani pred klapkou musi zdechnout na nedostatek kysliku.jen pozor na silny podlak i pri volnobehu.. Urcite neucpavat rukou. Pokud po ucpani bude skytat a jakoby znovu chytat mas tam nekde dirku. Pozor u turbomotoru na inntercooler..nevydrzi velky podtlak. Pokud ti nebude chtit naskocit lechce strikni startovaci sprej za air box.. Jestli zarechta muze to byt paliviva pumpa nebo cidlo pal.listy.. Jo. Jeste odpoj lambda sondy.. Muzou ti sat kyslik ve vyfuku a regulovat vstriky.. Samozrehme s diagnistikou po ruce.je tam spoustu scenaru ale principy motoru a jeho chodu jsou porad stejne. Tlak ve valci palivo kyslik a jiskra.. Zbytek serepeticek slouzi jen k regulali.
  3. Dobry den .. Zabyvam se opravami dvojspojkovych prevodovek uz 7 let a jsem stale vic presvecen ze ono velke tabu kolem oprav by melo byt objasneno. S praxe muzu rict ze podstata vsech velkych a drahych oprav na vasi prevodovce je v zakladu zpusobene stale stejnymi problemi. Jsem ochoten osvetlit jakykoli dotaz na prevodovky DSG.
  4. Ahoj.pokud mas setrvacnik v haji a vis ze klepe do spojky dlouho tak je urcite vymen. Pravdepodobne budes mit zaskocene samostavy od razu dvouhmoty. Pokud vsak maji lamely v poradku a nespalene spojka muze slouzit dal protoze samostavy se daji vratit a po kompletni adaptaci (i jizdni ) bude zase fungovat. Ale setrvak musi byt v poradku..
  5. Dq 200 .. O prevodovce se da rict ze vydrzi i vic . uvnitr je to stale ozubeny manual s obrovsjym potencialem .. Problemy nastanou pri prokluzu.. A nemyslim prokluz jak z autoskoly .ale mikriprokluzy zpusobene prilys velkym momentem motoru. Cim vyssi otacky tim vic mikroprokluzu. Ridic urcite nema zadnou sanci zpozorovat rozdil otacek ale mechatronika se neustale snazi drzet kroutak tak aby neshorela ale zaroven musi ulevit hridelim aby mohla i pri zatezi presunout synchrony bez ohnuti vydlicky. Z manualu vime ze vyradit pod plnym zatizenim neni tak lehke. V ozubeni je totis spousta kroutaku ktery tlaci na zuby synch. Proto mikroprokluz.. Da se rict ze bude fungovat bez problemu az do prehrati suche spojky .. Pak uz bude jezdit jako invalida.a nakonec urcite shori. Hlavni problem je uzavreny prostor spojky (nema vetrani ani chlazeni. A nepresnemu a zpozdenemu mereni teploty spojky. (Cidlo meri pouze teplotu prostoru spojky. Nemeri okamzitou teplotu na lamelach a to znamena dalsi a dalsi treni. Pri kline jizde bez zatizeni muze vydrzet vecne. Doporucuju menit ole v mechanicke casti po 15tis. -20tis. A lehce zvednout obem naplne. Cca o pul litru ( lepsi odvod tepla z vztupnich hridely a steny prevodovky ze strany dvojspojky. ( nevyhoda je lehke roseni odvzdusnovaciho ventylu .. Ale da se to vyresit hadickou a vetsi vnitrni odpor.. Ale chip to bez problemu utoci. )
  6. Lukas

    Převodovka DSG

    Opravdu si myslite ze rachtani selenoidu v mechatronice je normalni ? Ujistuji vas ze tzv rachtani ventylu neni vyrobni vada ale snaha vsudy pritomne elekriny regulovat okruh tlakoveho oleje na ovladac vydlicek nebo pisty spojek. Pravdepodobne otevira a zavira pro to aby dorovnal ubytek tlaku. Pozor! Neni to nutne spatny ventyl. Doporucuji odborny servis a smysluplnou dignostiku skusenym mechanikem. Vase zavada je vazna ale obrovska trvanlivost selenoidu v oleji je duvod proc stale jezdite.
  7. Predpokladam ze mate 6 kvalt . protoze u suche spojky je to vylozene poprava...Chip jako takovy prevodovku neohrozi. Ale vyuziti vykonu pri plne zatezi treba do kopce nebo z vozikem by klidne mohla . dokonce zavada mechatroniky muze byt zpusobena vysokou teplotou oleje .. Nekde kolem 250 stupnu se pali a hlavne krehnou plasty v mechatronice a kovy v el. Liste rapidne rostou kvuly roztaznosti. Pokud je stale namahana vysokou teplotou tak po schlazeni muze mechatronika zakukat. Teplota je zaklad pro dlouhou zivotnost . pokud vas vykon musi mechatronika neustale korigovat na spojkach aby neproklouzla nebo aby nezablokovala spojky pri rozjezdech v zatizeni moc rychle muz se stat ze teplota 7.2litru oleje okamzite stoupne nad 200stupnu a to je spatne!!! Nezapomente ze olej je chlazen pouze malym vymenikem s chladici kap.
×
×
  • Vytvořit...