ondro2.0 Odesláno Srpen 27, 2019 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2019 Ahoj, po dlhsom case potrebujem znovu radu od skusenejsich... Cca pred troma tyzdnami mi zasvietila po nastartovani kontrolka chladiacej zmesi. V nadrzke jej bolo malo tak som dolial a jazdil dalej. Po dalsich dvoch tyzdnoch som si vsimol ze sa mi motor zahreje expresne rychlo. Pri aktualnych teplotach vonku okolo 25-30°C mi staci prejst 1-2km a rucicka teplomera ukazuje 90°C. Skontroloval som znovu nadrzku a bolo tam viditelne menej kvapaliny. Motor sa neprehrieva, dnes po dlhsej jazde na dialnici som pozrel co ukazuje cidlo (screenshot) a bolo tam 99°C. Rucicka ukazuje 90°C co je asi OK. Zda sa mi ze pod autom sa vzdy vytvori mlaka, ale par ludi mi tvrdilo ze je to kondenz z klimy. Kde by sa mohla voda stracat? Vychadza mi to tak ze su dve moznosti: 1. bud to tecie do motora, ale to by asi bol olej vo vode (?), chladiaca zmes je cista... 2. niekde na hadiciach je netesnost a tecie to von, preto je pod autom mlacka, resp. cez vodnu pumpu alebo termostat ? Ak mate niekto skusenosti prosim o radu. Dik a na zaver screen z Pistonu a foto hadice od nadrzky ktora sa mi zdala mokrejsia ako by mala byt... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Srpen 27, 2019 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2019 Ta trubka je od klimy ... Tyhle motory občas potrápí kolo vodní pumpy, plast to vzdá a dopadá to takto ... Nechá ze zkontrolovat přes termostat, ale stejně nakonec půjde ven přes rozvod ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Srpen 27, 2019 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2019 V první řadě,jak jsou teplé hadice po tom 1-2km? Nejsou stejně-termostat. Do expansky při protůrování motoru tou slabší hadicí proudí kapalina? Neproudí-vodní čerpadlo KO. První dvě odpovědi je OK? Spínají sahary? Voda na tom nosníku je z přepadu expansky-jak se to uvaří. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ondro2.0 Odesláno Srpen 30, 2019 Autor Sdílet Odesláno Srpen 30, 2019 Hadice su ok, pri vytoceni motora tam prudi voda cez hornu hadicu. Mlaka pod autom bola pravdepodobne naozaj z kondenzu. Po prejdeni cca 3km som skontroloval otvor na nalievanie oleja. Viecko bolo ciste ale isla odtial para. Podla mna sa z oleja nema co parit. Ledaze je tam voda...v zime tam mam pravidelne bielu emulziu..Odoslané z SM-J510FN pomocou Tapatalku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Srpen 31, 2019 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2019 Hadice jsou po 3km horké i ta spodní na chladiči? To asi ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ondro2.0 Odesláno Září 1, 2019 Autor Sdílet Odesláno Září 1, 2019 Musim to este vyskusat ale dnes som lahol pod auto a tecie to tu niekde...dnes som mal prazdnu nadrzku zase po cca 260km...to sa mi zda vela na to aby to zral motorOdoslané z SM-J510FN pomocou Tapatalku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Září 2, 2019 Sdílet Odesláno Září 2, 2019 To musí být na motoru vidět. Otevřít kapotu motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal55 Odesláno Září 2, 2019 Sdílet Odesláno Září 2, 2019 Já měl podobný problém. Voda z ničeho nic zmizela. Dolil jsem a cca po 14 dnech znova to samé. V oleji není, hadice těsní. Víčko na nádržce už moc nedrželo. Koupil jsem novou expansku a víčko a zatím voda drží. Zkus i tuto variantu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ondro2.0 Odesláno Září 3, 2019 Autor Sdílet Odesláno Září 3, 2019 Tak dnes som bol v servise, tieklo to cez prirubu...vymenena budem sledovat stav a uvidi sa ci to bolo iba v tomto. Inak kolko je eate v pohode cena za vymenu priruby vratane noveho dielu? Odoslané z SM-J510FN pomocou Tapatalku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.