Ladews Odesláno Říjen 8, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2019 Ahoj, nadpis možná mate, ale obávám se, že ten problém je asi kolem motoru. Teď, co začalo chladnější počasí, mi blbne topení, pustím na sebe 22 stupňů (mám climatronic), chvilku jde teplý vzduch, z ničeho nic začne foukat studený, tak zesílím teplotu chvilku zase teplo a znovu chlad. Setkal se s tím někdo? Napřed jsem si myslel že by to mohl být termostat, jenže auto se zahřeje a v pohodě drží teplotu. potom, že by to mohl být ventilátor a naklápěcí motorky co rozvádí vzduch uprostřed přes ofuky. Sundal jsem ten kastlík a zkusil resetovat motorky (fukar do obličeje + econ), všechno se hýbalo a vypadalo, že dělá co má. Další věc a to mě děsí. V expanzní nádobce mám nějakejou mastnotu, ale úplně si nejsem jistý jestli jde o olej. Voda se neztrácí, pěna u víčka nádrže taky není a spotřeba oleje +/- co jsem zvyklý. Co je teda zvláštní tak při startu teď ráno kdy je zima tak kouřím, jako kdybych hořel. Tak nějak si říkám, že by mohlo třeba blbnout víčko u expanzky - dá se nějak zjistit jestli funguje a nebo to horší... fouklo mi těsnění. Ale jak píšu výš, jediné na čem to pozoruju je to topení a větší kouřivost. Setkal se s tím někdo? Budu rád za každou radu. PS. kdyby náhodou admin přesunuj tohle vákno, jedná se o 2.0 TFSI BWA 2006, 273 tis. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Říjen 8, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2019 To topení bych viděl na mísící klapku - to je ta co přepíná mezi teplým a studeným vzduchem. U druhé závady nevím, a to jde nějaký silnější kouř z výfuku? Jakou má barvu? Je cítít normálně bohatší směsí? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ladews Odesláno Říjen 8, 2019 Autor Sdílet Odesláno Říjen 8, 2019 Dá se ta klapka vyměnit tak nějak "na ulici"? Nebo případně ještě zkontrolovat jestli je fakt KO? Protože někdy, to topí (jezdím teď cca 20km trasy) ale to kdy to funguje jak má, je čím dál tím méně.... (případně kdyby jsi měl číslo dílu byl bych ti moc vděčný). ještě jedna věc co pozoruju je, že při rozjezdu mi něco drnčí v palubce právě uprostřed, tak to na mě působí, že od tama jde nějaký hluk. A ten druhý problém: Kouř u studeného auta je bíly možná lehce do šeda, Jel jsem za svým autem, když ho kámoš řídil za studena a po tmě a musím říct že to bylo silné až hodně, fakt jsem chvilku myslel, že něco v ten moment odešlo. A směs to úplně nevím. Když sem ráno nastartoval a škrabal sklo tak jsem cítil benzín, ale to mi přijde asi normální u studeného. Když jdu k nastartovanému autu po delší cestě, tak nic neobvyklého necítím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Říjen 8, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2019 Klapky jsou dvě - pravá V159 a levá V158 , ve schéma je to č.16 a 20, blbnou můžou i snímače teploty č.21 G151 a 26 G150. Chce to diagnostiku. Hodně bílého kouře ve výfuku značí vodu ve spalovacím prostoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ladews Odesláno Říjen 9, 2019 Autor Sdílet Odesláno Říjen 9, 2019 Super, děkuju moc, zkusím si zajet na diagnostiku a uvidíme jestli z toho něco vyleze A k tomu kouření, může to být něco jiného než těsnění pod hlavou? Protože , jak jsem psal voda nemizí, jen je taková špinavá. Jeden mechanik mi řekl, že to klidně může být jen nějaká nečistota v systému (i když mě se to moc nezdá) Měnil jsem kapalinu i s nádobkou cca půl roku zpět a udělalo to úplně to stejné. Když mi odešlo těsnění na starém autě, tak mi mizela chlad. kapalina co 2 dny, proto jsem z toho trochu zmatenej.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Říjen 9, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2019 Co jsem našel na netu, můžeš zkusit: Quote vezmeme 2-3 tablety do myčky a necháme rozpustit v horké vodě v hrnku třeba. Pak nalijeme s vodou do chladícího systému ,uzavřeme a jezdíme do ohřátí na provozní teplotu nebo necháme 30min cca nastartováno...prostě at se to promíchá,ohřeje a uvolní ten bordel co tam je a navíc se zbavíme mastnoty co je uvnitř...necháme vychladnout vypustíme stejným způsobem jak na začátku . Celý postup můžem opakovat dokud nejde čistá voda ven...Já provedl jen 1x a bylo to Po vyčištění tímto způsobem,jsem dal chladící kapalinu v poměru s nemrznoucí směsí a hotovo.. Chladí to,topí to, nepřehřívá se už a kupodivu je čistá kapalina bez kalu a jiného zbarvení... jo mám zelenou chladící směs...to co tam dáte je na vás lidi Musim poděkovat za dobrý nápad od : Jirka_Focus s tou tabletou, na co kupovat drahá čistidla,chemii apod. když si můžeme pomoci s tím co máme doma v kuchyni Musí to být ty tablety, ne nějakej jar, protože ty nepění! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ladews Odesláno Říjen 11, 2019 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2019 Ty jo, když jsem to četl poprvé, tak jsem se musel smát 😄 ale pak jsem to projížděl na internetu a fakt to tak lidi dělají, ale asi eventuálně zkusím nějakou chemii, díval jsem se a pár stovek se nějaká chemie dá pořídit. Možná bude složení stejné, jenom v hezčím obalu :-). Každopádně díky za tip. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ladews Odesláno Listopad 5, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 5, 2019 Tak jsem se dobral k nějakému důvodu..... a bohužel to vypadá na těsnění pod hlavou, diagnostika neukázala, že by byla špatně mísící klapka nebo něco podobného. Když auto nakopli v servise, tak normálně topilo. To mě občas taky normálně topí, takže mechanik říkal, že to fakt může bát to těsnění. Mám lehce mastnou chladící kapalinu, takže se asi stane, jak se dostane auto do provozí teploty a v systému vzniknou tlaky, tak může těsnění lehce fouknout, systém ztratí tlak a problém je na světě. Myslím, že to i vysvětluje to kouření za studena... bohužel. Btw. snad to někomu pomůže při řešení jeho problémů. Dělal jste někdo těsnění? kolik vás to cca vyšlo? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.