Jump to content

marek16

Uživatelé
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 415 profile views
  1. NA b8 klubu (stejnej motor) doporučujou sadu Conti a vodní pumpu vzít samostatně origo od koncernu. Nebo pokud chceš levnější alternativu, tak aspoň nějakou s kovovým oběžným kolem, ne plast.
  2. Výrobce jsem myslel jako výrobce ALU disku.
  3. Mám liftback v benzínu a ten R16 rozměr tam byl dopsanej, ne od koupě. jj, právě tak jsem to myslel, hledat ne 6Jx16, ale 7-7.5Jx16 (což z výroby nebylo) a zavolat si jaký na to výrobce povoluje gumy. Jako ten Scout nevím, mně by to smysl dávalo, ale faktem je že ten rozdíl ve výšce podvozku je minimálně 3.5cm ( +20 a -15mm, ale našel jsem na netu i jiný údaje) a moc mě nenapadá jak ověřit jestli by si to fakt neškrtalo (krom vágního povědomí, že tuneři na tom mívají R20). Cement v kufru sice nevozím, ale moc mě neláká to testovat se 4 lidma+kufry na palubě ve 130 na dálnici.
  4. Mám v TP "6Jx16 ET50 205/55 R16 91H M+S", takže buď jo, nebo to nikdo nezkoušel a zapsal tam nějakou pitomost 😄
  5. Já nepotřebuju nutně gumy ze Scouta, potřebuju jen něco co není užovka (šířka 225/235) a tlustší gumu než 9cm, na ten českej tankodrom. Ale Olaf mě přivedl na zajímavou myšlenku - když si seženu R16 kola, co nejsou z výroby a mají tohle zapsaný v TL jako jeden možnej rozměr, možná by to šlo... 🙂 Zítra zkusím obvolat pár shopů.
  6. Tak kdyby to někoho zajímalo, volal jsem do typove-listy.cz/, a pán mi řekl, že tenhle rozměr gum tam zapsat nejde. Ještě jsem psal na ty originalkola.cz, ale nečekám nějak diametrálně odlišnou odpověď, pokud vůbec nějakou. Fakt mě tenhle stát sere, zapsat o centimetr větší gumy je nepřekonatelnej problém, ale že se tady prohání hromada pleček s vymlácenýma tlumičema a bez katalyzátoru/dpf, nebo hromada lidí má 4cm podložky, kterýma ostřeluje celou dálnici kamínkama, to je v pohodě. 🙄 Dík za snahu borci.
  7. Header: jsem se chtěl právě vyhnout obvolávání 10 eshopů kde stejně dostanu protichůdný informace, teď jsem volal do pneumatiky.cz, a slečna říkala že typovej list stejně neovlivňuje velikost pneu, jen ráfků. Cosby: Jak říkám, chci to stopro legálně, žádný známosti nemám, a ani tam nechci cpát něco, co se tam nevleze. Ale tys mi psal, že je to nesmysl a stejně mi to nikdo nezapíše. Tak jestli mi to s tím typákem od tebe někdo bez úplatků zapíše, můžeš pls poslat stránku kde si vybrat ty kola? (předpokládám, že máš eshop) Ověřil bych to ještě zastavením se na inspektorátu a asi
  8. To si právě nemyslím, povedlo se mi kdysi dávno objednat letní XL contisport5 a tvrdý je to příšerně (nedají se pořádně ani zmáčknout prstem zboku), taky myslím že je to dost důvod toho, proč je ta náprava tak vymlácená... Co se firmy týče, poradíš jaká? EDIT: Cosby: no, počítal jsem to, a 225/50 r17 je jenom o 1cm na poloměru vyšší než 225/40 r18. Někteří na octu dávají 19/20 kola, a vlezou se tam, takže... neříkám kdybych tam chtěl dávat fakt nesmysl, ale 1cm.. Takže za tebe to nepůjde ani s nákupem kol?
  9. čau borci, prosímvás, mám O2 RS a dlouhodobě mě sere mlácení od podvozku na nerovnostech, mizernej komfort (D1/vlny na asfaltu/naklepávání) s R18. Budu dělat komplet repas náprav, ale k tomu bych tam chtěl dát pneu, který actually něco požerou, takže z rozměrů co se kdy dávaly na O2 bych chtěl 225/50 R17, který ale byly jen na Scoutu. Volal jsem si na dopravní inspektorát a na jednoduchou otázku jsem dostal pětiminutovou přednášku na téma "no to by teda v žádným případě nešlo, to uráží samotnou mou existenci". Podle internetu k tomu potřebuju buď vyjádření dovozce (což mi škodovka ur
  10. nekupuj to, ten motor je servisní peklo i když ho zrovna nečeká generálka, budeš si za to hrozně nadávat...
  11. bohužel většinou si toho všimnu když někde jedu 80+, a na zkušební jízdě s mechošem se to neprojevilo. Nepotěšil jsi mě, jako dávat dalších 13k za tu stejnou opravu, co jsem dělal, mě fakt moc neláká. Už mi fakt přijde jako kdyby výrobci v automotive byli naprosto nekompetentní degeni, nebo to úmyslně sabotovali. achjo 🙄
  12. Ahojte, v poslední době mi auto v nízkých teplotách při ustálené jízdě vydává takový jemný cvrlikání zepředu vpravo. Metodou pokus omyl jsem zjistil, že to dělá hlavně (i když možná ne výhradně) při zapnuté klimě, jak ji vypnu tak se to zklidní. Klima je naplněná a těsná (zkontrolováno v servisu), její kompresor a chladič měněnej cca 2.5 roku zpět. Motor 2.0TSI CCZA 147kW, auto najeto 171tkm, výměna rozvodů při 131. Na diag byla nedávno nějaká sporadická chyba nabíjení, ale po smazání už se neobjevila. Napadá mě, jestli to nemůže být nějaká kladka u rozvodů, kterou ta extra zátěž roz
  13. on ten detekční algoritmus může mít nějakou toleranci, kdy to ještě považuje za ok, a jeden zub to třeba zas tolik nerozčasuje. Nebo časovej rámec po kterej to vyhodnocuje a chybu vyhodí až pak. Tady jenom hádám jako programátor, ale pokud se to stalo hned po výměně rozvodů, přijde mi extrémně nepravděpodobný že by to způsobilo něco jinýho. Zkusil bych to načasovat znovu a postupovat přesně krok po kroku podle servisní příručky.
  14. rozčasovaný rozvody podle mě, buď jsi to špatně zaaretoval nebo to skočilo o zub
  15. tak v první řadě bych to nechal přehrát na originální soft, než budu měnit půl motoru. Pokud se to opraví, řešit s autorem "chipu".. kdo ho dělal?
×
×
  • Create New...