Jump to content

marek16

Uživatelé
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 296 profile views
  1. nekupuj to, ten motor je servisní peklo i když ho zrovna nečeká generálka, budeš si za to hrozně nadávat...
  2. bohužel většinou si toho všimnu když někde jedu 80+, a na zkušební jízdě s mechošem se to neprojevilo. Nepotěšil jsi mě, jako dávat dalších 13k za tu stejnou opravu, co jsem dělal, mě fakt moc neláká. Už mi fakt přijde jako kdyby výrobci v automotive byli naprosto nekompetentní degeni, nebo to úmyslně sabotovali. achjo 🙄
  3. Ahojte, v poslední době mi auto v nízkých teplotách při ustálené jízdě vydává takový jemný cvrlikání zepředu vpravo. Metodou pokus omyl jsem zjistil, že to dělá hlavně (i když možná ne výhradně) při zapnuté klimě, jak ji vypnu tak se to zklidní. Klima je naplněná a těsná (zkontrolováno v servisu), její kompresor a chladič měněnej cca 2.5 roku zpět. Motor 2.0TSI CCZA 147kW, auto najeto 171tkm, výměna rozvodů při 131. Na diag byla nedávno nějaká sporadická chyba nabíjení, ale po smazání už se neobjevila. Napadá mě, jestli to nemůže být nějaká kladka u rozvodů, kterou ta extra zátěž roz
  4. on ten detekční algoritmus může mít nějakou toleranci, kdy to ještě považuje za ok, a jeden zub to třeba zas tolik nerozčasuje. Nebo časovej rámec po kterej to vyhodnocuje a chybu vyhodí až pak. Tady jenom hádám jako programátor, ale pokud se to stalo hned po výměně rozvodů, přijde mi extrémně nepravděpodobný že by to způsobilo něco jinýho. Zkusil bych to načasovat znovu a postupovat přesně krok po kroku podle servisní příručky.
  5. rozčasovaný rozvody podle mě, buď jsi to špatně zaaretoval nebo to skočilo o zub
  6. tak v první řadě bych to nechal přehrát na originální soft, než budu měnit půl motoru. Pokud se to opraví, řešit s autorem "chipu".. kdo ho dělal?
  7. jsou jisté zkazky, že by mohlo pomoct vyměnit relé žhavení (passat b8 klub)
  8. Gladeny (tuším nějaký V2, co doporučovali pár let zpět v Ahifi) mám v O2, a docela zklamání za to kolik to stálo. Moc velkej rozdíl od těch škodováckých tam nebyl.
  9. Regenerace se NEMÁ spouštět při 100% zaplnění filtru, protože pokud by nedoběhla, tak skončíte s ucpaným filtrem a auto nepojede. Spouštění při těch cca 60% tam dává rezervu k tomu, že to uživatel může několikrát přerušit bez ucpání filtru a stejně to shoří; stejně jako je tam ještě další hard limit na cca 700km, kdy se regenerace spustí i pokud diferenční čidla nehlásí velkej rozdíl tlaku (třeba jedete v režimu, kdy se saze dobře vypalujou i pasivně), například kvůli jejich poruše.
  10. ono stačí špatně namontovat těsnění na výfuku nebo nedodržet přesně montážní postup (momenty, atd), a může to fučet nějakou dírou od něj...
  11. Reginald: 1) Statistiku asi nikdo nemá, krom škodovky ,a i ta není relevantní, protože vzhledem k jejím cenám to spousta lidí řešila mimo autorizák. 2) Motory z 2013 by měly mít lepší pístní kroužky, ale co se napínáku týče, ten měl, pokud vím, asi deset revizí a která je v tom tvým ti nikdo neřekne. Dej to vyměnit v servisu Jurečka v brně (dělal těch motorů už desítky a umí), mě to 4 roky zpět stálo asi desítku a mám pokoj doteď, napínák na 2. zubu ze 6. Dneska už bych to měnil i s vodní pumpou, ať se do toho zase 100tkm nemusí lozit. Nevyplatí se to pokoušet, alternativa je ho
  12. Jedlis: Nedělal bych to. Jsou to už hrozně starý auta, BWA olej žraly taky, plus mají svoje vlastní libůstky jako praskající skříně turba a další. Z vlastní zkušenosti ti můžu říct, že do takhle starýho RS (mám TSI) nasypeš jeho pořizovací cenu znovu jen to mlaskne a budeš mít starý auto, který se bude srát jen víc a víc, a navíc žere jak tank. Radši si kup Octavia 3 s 1.4TSI (na stovce za 8s) nebo 2.0TDI (9 a můžeš čipnout), jsou spolehlivější, jednodušší, jezdí za 6-7L, a budeš mít za stejnou cenu modernější a lepší auto. Já bych to tak po zkušenostech udělal.
  13. četl jsi špatný hodnoty, zajímá tě hmotnost nespalitelnýho popílku (oil ash, to je to, co neshoří při regeneraci, protože už to shořelo a zbyl jenom popel), ne hmotnost sazí (ty shoří).
  14. prověř zadní ložiska, je tam takovej gumovej kroužek s magnetem, pomocí kterýho se snímá rychlost otáčení kola. Bývaj poškozený, a pak se musí vyměnit ložisko. Případně ještě ten senzor u toho a kabeláž k němu.
×
×
  • Create New...