Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

marek16

Uživatelé
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

911 profile views
  1. no vyřadit se to dá určitě, minimálně odpojením konektoru k těm aktuátorům posuvu vačky. To jsi zkoušel? Otázka co na to pak ECU a jestli to nezačne blikat jako vánoční stromek a snižovat výkon.
  2. K ničemu, klapky jsou tam jen kvůli emisím nad 4 tisíce otáček (tehdy se přepnou). Ale myslím že jsem dokonce někde četl, že emisema to projde i bez nich. Co riskuješ je, že si moc hyperaktivní ECU uvědomí že nefungujou a hodí to do nouzáku (možná). Případně pokud tam máš prasklinu a rupne víc, tak se s tím nebude dát jezdit (většinou rupne to táhlo, což se dá pořešit tím špuntem). Každopádně, kdyby ses rozhodl jít touhle cestou, si předtím zagoogli jak se k tomu delete kitu staví jednotka a její readiness kódy, abys prošel na STK.
  3. hlavně si nekupuj celý nový sání za 10k, je to naprosto zbytečný vyhazování peněz. Prodává se delete kit, klapky vyhodíš, díru zalepíš a máš pokoj. Nadávám si dodneška že jsem o tom nevěděl, a těm škodováckým zlodějům za to zaplatil. např https://tafmet.pl/english/vw-audi-skoda-seat-swirl-flap-removal-sets/523-intake-manifold-runner-flap-delete-set-for-18-20-tsi-tfsi-ea888-engines-5902553473346.html
  4. header009: Proč to nejde? Filtry na PD a CR se nějak liší? Ani Advanpure nefunguje?
  5. Diag. když tam nic nebude, tak váha vzduchu (na volnoběh by měla měřit něco okolo 3), lambda před katem, nebo díra v hadicích/nějaká rozpojená hadička.
  6. EPR není aditivum, ale proplach. Zkušenosti mám dobrý, snížilo mi to spotřebu oleje v podstatě na nulu z nějakých cca 2-3deci na tisíc. Zvěsti o netěsnosti jsou kravina, netěsní právě kroužky, co jsou zalepený a zaseklý karbonem, BG kompresi obnovuje. (bude to jiná story u motoru, co má 500tkm a kroužky už nepruží opotřebením, ale to asi neřešíš).
  7. http://dfens-cz.com/service-vycisteni-skrtici-klapky-svepomoci/
  8. Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce. Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
  9. Co jsem našel na netu, můžeš zkusit: Musí to být ty tablety, ne nějakej jar, protože ty nepění!
  10. jur. : nevím kolik máš najeto, ale jestli je to víc, nebo v prašným prostředí, zkus demontovat váhu vzduchu a prostříkat tímhle: https://autokosmetika.heureka.cz/liqui-moly-cistic-na-vahy-vzduchu-200-ml/#
  11. marek16

    Defekt kola

    Bavil jsem se o tom s týpkem v pneuservisu když jsem píchl, říkal že ještě neviděl, že by se to tím lepidlem někomu povedlo spravit. prej to jen všechno zase*e a nic z toho.
  12. tohle už mi dvakrát dělala díra v sání, prověř hadičky, trubky, hadice a jejich spoje.
  13. váha skoro určitě neodejde třikrát za sebou, pokud před ní máš vzduchovej filtr. Takže to spíš bylo tak, že diag psala "něco s váhou vzduchu" (protože tak se může projevovat díra v sání) a vohnout mechanik jen měnil první co tam viděl napsaný. Vygoogli si něco jako "kvalitní servis město-kde-bydlíš", pročti pár diskuzí a dej to někomu kompetentnímu. Oprava by měla být relativně triviální, bude tam buď děravá trubka, nebo nějak rozpojenej spoj mezi nima, povolená/vadná svorka, etc. EDIT: případně sem pošli log z diagnostiky, třeba to bude ještě něco jinýho. EDIT2: ještě zkontroluj ten filtr, jestli třeba vedle něj není díra, kudy to nasává bordel, správně by měl být origo (nebo nějaká kvalitní značka - Mann, Mahle, Bosch... rozhodně ne starline) a těsnit.
  14. marek16

    Chiptuning

    z toho co jsem začím četl na fórech bych se rozhodoval jedině mezi motorpower a tdifun (hodně lidí si je chválí). Osobní zkušenost nemám.
  15. když na to šlápneš na místě, valí se ti z výfuku bílá pára? Máš pěnu/emulzi v oleji? Teče to někde viditelně po motoru/vedení vody/u chladiče (narůžovělý místa nebo přímo voda)? Máš vodu pod autem když to protúruješ?
×
×
  • Create New...