ycyk Odesláno Listopad 11, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2019 Zdravím Vás. Octavia II RS motor 2.0 TSI benzín 147Kw manuál Při řazení už ohřátého motoru dochází buď k setrvání otáček na momentální hodnotě nebo dokonce k jejich navýšení o 100 až 300 ot. Ten jev trvá tak přibližně 0.5 až 1s. po sešlápnutí spojky a uvolnění plynového pedálu. Až poté začnou otáčky klesat. Vzdáleně to připomíná řazení s mezyplynem. Když se snažím řadit rychle je to mírnější, když pomalu tak je to hodně znatelné. Nevíte někdo co by mohlo být na vině prosím. Budu vděčný za každý typ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Listopad 11, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2019 Možná je to blbost, ale zkusil bych mrknout na PCV ventil, jestli ti náhodou nefouká tou dírkou z boku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ycyk Odesláno Listopad 11, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 11, 2019 Díky za rychlou reakci. Nemáš náhodou nějaké foto kde bych viděl jaké místo máš konkrétně na mysli? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Listopad 11, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2019 (upraveno) Sundáš kryt motoru a napravo uvidíš toto na tom kulatém vpravo je dírka, kama by to nemělo foukat. Jinak mrkni i na youtube, najdeš tam toho pod TSI pcv valve hodně Upraveno Listopad 11, 2019 uživatelem Mildee 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ycyk Odesláno Listopad 13, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 13, 2019 děkuji vyzkouším. pokud by foukalo, musí se vyměnit celý PCV ventil nebo jde sehnat tu membránu co je pod tím kulatým víčkem? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Listopad 13, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2019 Nevím, jestli se u nás dá sehnat jen membrána, viděl jsem ji jen někde na ebay. Origoš je 2500 kč, druhovýroba za půlku, ale taky to tím nemusí být. Každopádně zkontroluj, mě to dělalo lehce neklidný volnoběh, nelineárně padající otáčky k volnoběhu + trochu zvýšená spotřeba oleje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.