Přejít na obsah

Těsnění


suprk

Doporučené příspěvky

Zdravím. Měl bych dotaz, nejsem si moc jistý, tak se raději zeptám. Mám v plánu vytáhnout ventil zpětného vedení zplodin (EGR) a vyčistit, samozřejmě vytáhnu i spojovací trubku co je připevněna zespodu. Říkal jsem si, že po vyčištění vyměním všechny těsnění a koukal jsem jaké tam vůbec jsou. Mezi ventilem a trubkou je 069 131 547 D a z druhé strany té trubky je 038 131 547 A, nepletu se? Opravdu z každé strany té spojovací trubky je jiné těsnění? Jsou tam totiž jiné průměry 32 mm a 22 mm, já bych čekal že budou stejné. Ještě bych se chtěl zeptat, jaký je fígl k oddělání hadice od ventilu pro řízení podtlaku co je u EGRU? Četl jsem, že se má povolit nějaká svorka ale nic jsem tam nenašel a nešla sundat. Díky za rady.

Odkaz ke komentáři

Pokud by to někoho zajímalo, tak si odpovím sám, když nikdo neporadil. Těsnění jsou opravdu na každé straně jiné a odpovídají zmíněným průměrům. Jinak hadičky sundat jdou, jen to chce trpělivost, pokud nebyly dlouhou dobu sundány. Všechny bylo pěkně zanesené, tak jsem to vyčistil a zvažoval zaslepení a koupil 4mm podložku, jak se uvádí na netu ale přijde mi to strašně široké ta podložka. Trošku mám obavy, že vznikne příliš velké pnutí, které nemusí ta trubka vydržet. Říkám si jestli je potřeba tam tu záslepku vůbec dávat. Stačí přece odpojit hadičku a tu zaslepit a funkci zhášecí klapy nechat...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...