Jump to content

Octavia trička


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Pokud s timhle chcete pomoci, je potřeba sladit barvu trika idealne na 1 nebo 2 a sladit misto potisku. Podle velikosti jsou ty světla ideální na záda a doprředu na prso logo OC.

Pokud by šlo jen o ty linky, tak za 500 Kč se to dá zvektorizovat (jen ty linky jsou asi dost tenke). Za 750 se udělá sítotisková šablona a pak je to o ceně tisků a trička.

Ale když se udělá triček min. 20 ks, pak ty první náklady jsou za 63 Kč, tisk dopředu a dozadu odhaduji na 170 Kč, tricko samotne na 150 Kč.

Samozřejmě plus minus. Záleží na typu apod.

Do konce měsíce mám ještě firmu na potisk triček, dá se to udělat, ale musel by to někdo (Ondra) asi zorganizovat celkem rychle.
Nebo pak sice už mít firmu nebudu, ale má ji známej a cena bude přeze mě porad vyhodnejsi.

Link to comment

Zdravím všechny, 

konečně začínám věci dávat do pohybu. Nechávám si nyní grafikem zpracovat hrubou vizualizaci v několika variantách, abychom si všichni mohli vybrat podle našich představ. Vizualizace by měla být hotová do konce týdne. Jak píše Vittorio - případnou úpravu podkladu (rozšíření linek) jsem schopen zajistit sám a zadarmo, ale obávám se, že bez grafického zásahu (zejména stínování) výsledek nebude moc líbivý. Každopádně, během pár dní bychom měli mít vizualizaci, poté uvidíme, jak se posunout dále 🙂  

Link to comment

Ahoj,

konečně mám v ruce hrubé vizualizace. S různými potisky (jen masky / masky vzadu + logo vpředu / masky vpředu + logo vzadu) by problém být neměl, jedině snad, pokud by někdo jevil zájem o logo na rameni (jiná velikost). Zkoukněte obrázek a dejte vědět, co si o tom myslíte, téma je stále otevřené 🙂 

Octavia trika.jpg

Link to comment

Díky všem za pozitivní reakce 🙂 Nyní se zpracovává finální grafika, dále řeším možnosti výroby triček. Připravuji objednávkový formulář, kde by bylo možné vybrat si veškeré parametry - barvu, velikost, potisk přední/zadní. Snad by nebyl problémem individuální potisk (jak píše Laky), jestli půjde o nějaké obvyklé písmo, určitě nás s tím žádná firma zabývající se potisky nevyhodí 🙂  

Link to comment
  • 2 weeks later...

Zdravím všechny,

věci se konečně začínají dávat do pohybu. Jsem předběžně domluvený s Vittoriem, že zajistí potisk. Chtěl bych všechny zájemce poprosit o vyplnění formuláře, který přikládám k této zprávě. Jde o jednoduchou tabulku, kam každý zadá parametry svého trika (případně trik, je-li zájem o několik kusů, tabulka má více řádků) a následně svou adresu.

Vyplněné tabulky prosím odešlete na moji klubovou schránku, nebo na můj mail (j.jindra97@gmail.com). Poté všechny tabulky spojím dohromady a vcelku připojím přílohou k diskuzi ke kontrole (se smazanými kontaktními údaji, ponechám jen jména).

Určitě se na mě obracejte s případnými dotazy (např. atypické velikosti trik - dořešíme individuálně) a předem děkuji za zájem 🙂 
Cena bude ještě upřesněna, ale odhad od Vittoria "
Ale když se udělá triček min. 20 ks, pak ty první náklady jsou za 63 Kč, tisk dopředu a dozadu odhaduji na 170 Kč, tričko samotné na 150 Kč."

Trička.xlsx

Octavia Club trička.jpg

Link to comment

Trička vypadají dobře. Možná, že by se mi líbil nápis OCTAVIA club na prsou i na zádech. Jen názor k úvaze. Rád bych si objednal 2-3 kusy. Taktéž bych si rád koupil samolepku klubu. Počkám, až budou trička v prodeji. Pak učiním objednávku. Z důvodů jednoho placení poštovného. Dík - mig.   

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...