Přejít na obsah

Diagnostika: Chyba P190E


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny Octavia nadšence,

Včera jsem byl s mojí Octavii III 1.6 TDI 77kw na diagnostice, jelikož se mi rozsvítila kontrolka motoru. Diagnostika ukázala kód chyby P190E (Popis: DTC řízené výrobcem) Technik mi nedokázal říct co to je za problém, také jsem projížděl tabulky chybových kódů přímo od škodovky a tuhle chybu jsem tam nenašel. 

Nemohli by jste mi prosím někdo poradit co to je za chybu?

Auto neztratilo výkon ani se nezvýšila spotřeba. Budu rád za každou radu díky.

P190E.jpg

kontrolka motoru.jpg

Odkaz ke komentáři

Zdarec, 

Moc o tom nevím, ale tato chyba na mě vyskočila na jedné bílé oktávce v Esách o kterou jsem měl zájem, tak jsem ji tam raději nechal jinému štastlivci.

Jedná se o nějakou chybu čerpadla chlazení intercooleru. Problém je, že to může být uklepaný drátek, nebo taky čepadlo KO.

Něco málo ke čtení máš ještě zde...

https://www.volkswagenforum.co.uk/showthread.php?t=30611

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...