Jump to content

Koncovky výfuku RS


culda

Recommended Posts

Ahoj pánové a případně dámy , sehnal jsem si  na svojí RS 2013 černé koncovky výfuku a rád bych je vyměněnil. Nemáte někdo návod a postup na výměnu ? Do servisu se mi moc nechce .

 

Díky

Link to comment

Však jsou fejkový, tudíž jsou součástí nárazníku, respektive difuzoru.

Spíš nechápu co jako chceš, pokud se podíváš na ty koncovky co sis sehnal, tak snad vidíš, jak a kam jsou přišroubovány, pokud to z toho nechápeš, doporučuji ten servis...

 

Link to comment

Tak kam jsou přišroubovaný, na těch  co jsem si sehnal  určitě neuvidím, protože jsou doma v krabici a k ničemu přišroubovaný zatím nejsou. Jde mi o to jestli je nutné sundat komplet nárazník, nebo stačí jen difuzor. Když kouknu pod auto není vidět nic .
Ale díky za info ....

Link to comment

Pokud jsi alespoň trochu zručný tak jde výměna i bez sundání nárazníku .

Povolíš 4 šrouby zespoda na difuzoru aby se dal vyklonit .

Pokud máš naftu tak na pravé straně sundáš plastový kryt pod nárazníkem a uvidíš 4 šrouby co drží koncovku .

Na levé straně kde je výfuk je to složitější ale jde to taky udělat .

A jestli budeš sundávat nárazník kvůli tažnýmu tak to nech přijednom .

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...