Přejít na obsah

Svorkovnice Radia - připojení zesilovače


hori14

Doporučené příspěvky

Ahoj,

chci si zapojit do Škoda Octavia II 1.9 tdi 77kw BXE 2007 2-kanálový zesilovač na přední reproduktory. Potřeboval bych poradit s jedním zapojením. Chci zapojit +- na PP repro a +- na LP repro a nevím jaké kabely mám přestřihnout u svorkovnicia napájet na nové kabely oo zesilovače (nechci vést kabely přímo od repro nové dveřma. Nevím jaký z těch 8 kabelů na svorkovnici je k jakému repro a co je +- . Chápu, že se to dá proměřit ale nemám měřák a jsem daleko od ČR tudíž nemohu ani zakoupit. Podle DP jsem sice našel schéma ale k barvám od repra do ISO konektoru to nějak nesedí. Přikládám foto PP dveře a LP dveře + svorkovnici + schéma.

Děkuji za případné rady 🙂

Snímek obrazovky 2020-08-13 v 21.06.26.png

20200813_201825.jpg

20190603_165140.jpg

20190603_145029.jpg

Odkaz ke komentáři

Ahoj
To zapojeni je pri pohledu zezadu 1 je vpravo nahore , dalsich 7 pinu jsou repraky , podle cisel pokud nemas merak pak jedine stipnout kazdej a zkusit jestli je to ono nebude hrat ,ale tohle reseni neni moc dobry spousta spoju nic moc . Posli obrszek konektoru zesilovace popr i ISO konekto,zesilovac ma vetsinou AUX conch nebo tak neco.

Odkaz ke komentáři

Díky za odpověď. Ještě mě napadlo vzít vypichovatka pinu a vždy vypichnouta zjistit jaký je jaký reprak. Jinak podle DP jsem videl ty pozice. Kdybych sehnal ten merak jak vůbec změřim jaký drát je k jakému repraku? Toť otázka:) jinak posílám fotky zesiku a iso konektoru. Už mám kabely natahane všude akorát zbývá zapojit ty do repra a + a -. Zesilovač mám pod sedadlem spolujezdce akorať nevím kam uchytit minusovy konektor. Říkal jsem si že bych to dal na šroub sedadla spolujezdce jak je na tě posuvné liště zda li by to nevadilo. 

20200813_201242.jpg

20200814_144506.jpg

20200814_144513.jpg

Odkaz ke komentáři

Ahoj , no reseni se nabizi vyndat pin 2a6 je to pri pohldu zezadu na konektor NE ten co je na obrazku , zkusit pustit radio , origo , nebude hrat pravej predni , tudiz u spolujzdce , kdyz vyndas pin c 3a 7 nebude hrat vlevo u sofera neco jinyho me nenapada , podle toho poznas jestli je to ono , nebo vsechny 4 ale je dulezite si to vyfotit aby si to dal zase tak jak to bylo , je to podle barev vsechny skodovky to maji stejne , ja jsme mel stream taky , ted mam Isudar naprosto v pohode , zesilovac nemam a nechci , to co je v radiu staci.

EDIT :   promerit , jednoduse , pin c 2  proti jednomu na repraku ve dverich pri odpojenym reproduktoru , kdyz to prepnes na obvodovku bude to pipat , bzucet podle toho poznas kam to vede , podminka je mit odpojenej reprak , aby to nedlalo kruh ten musi byt otevreny . Obvodovku lze udelat i  z baterky svitilny , moc jich uz neni , byvaly na plochou to je idealni , ale i z kulaty to jde , jeden drat das na kostru a druha pulka je spojena byva to pero , mezi tu kostru das ten drat o kterim jsme psal , kdyz se trefis , zarovka se rozsviti, propjis kostru pres drat k repraku .Jsem elektrikar , nekdy me napadaji strasny veci , ale tohle by mozna slo .

 

 

Upraveno uživatelem Tomdlouhan
Odkaz ke komentáři

U repraku by to nemel byt problem, hrat to bude vzdycky , +a- je tam proto kdyz s eto dava do beden , ale u strdavyho proudu , kterej leze ze zesilovace , je to naprosto zbytecny , vysvetlovat tohle je na dlouho vim o cem to je ale za mne je jedno jak to zapojis , podle pinu , ty sedej , , varianta propipat prosvitit , pak budes mit jistotu, kterej je kterej

 

před 11 minutami, Radas napsal:

Kluci,

možná mi to uniklo,ale kde máte napojení REM(Remote) kabelu?(sepnutí zesáku)

@Radas nechi byt za chytraka , ale na OEM radiich je to dratoznacnej amp /ant  predpokladam , ze prvni zkratka je aplifer nebo tak nejak , zesilovac tudiz tenhle drat by mel spoustet zsik po zapnuti radia , ale nevim kolik na tomhle dratu muze viset proudove , je to malo na tuty , reseni se nabizi tak ze púres Rele , popr nejaky udelatko , timhle spinat to udelatko , minimlni proud a rpes kontakty tam poslat plus pres pojiistku , je to jen napad neber to jako hotovou vec .

Upraveno uživatelem Tomdlouhan
Odkaz ke komentáři

Ano je to tak,  většinou se značí jako modro/bílý. Tento káblik je pro sepnutí ideální kdy nedochází ke zpoždění při sepnutí zesilovače a nedochází k bludům rušení signálu.

Řešit lze i jinak, ale již vznikají komplikace s opožděným sepnutím a rušivými bludy

 

U svého zesáku jsem používal ANT

 

hori14:

V tvém případě nemáš problém

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

@hori14 No to s tim plusem  a minusem nenei tak jednoduchy ale na vyzkouseni v pripade toho kolegy to staci , podle toho co psal nema k dispozici zadnej merak , tudiz jsem psal tak jak me to napdlo , bez meraku bych se do toho nepoustel , ale on to uz ma prpraveny tak jsem to napsal tak jak jsem to napsal , kouknete se nekam na nejakou diskusi o zesilovacicha a zapjeni plusu a minusu na repro z nich , zesilovace znam nejaky jsem stavel a le opravdu tohle neni muj obor , chce to nekoho kdo to opravdu zna .

 

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

 

To zapojení jsem prováděl na Octavia 1, rozebrána byla celá spodní levá strana a veden kabel plus společně s REM a vstupem, pod kobercem.

Ven k baterce jsem vedl kabel plus přes box, který je pod levým torpédem.REMOTE se vstupem jsem vedl pod volantem kolem relatek k rádiu.

 

Konkrétní návod na O2 nemám

 

U O2 to bude podobné

 

 

Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...