Jump to content

Špatné studené starty když je pod 4°C (Bublina v naftě nebo baterka?)


codek

Recommended Posts

Zdravím, co začala zima tak mi při teplotě zhruba pod 4°C špatně startuje auto. Oct 81kw. 

Řekl bych že čím dýl auto stojí tím dýl a hůře pak startuje ale stačí když stojí 24h a venku kolem 0 a už se mu nechce.

 

Změřil jsem autobateri, zkoušečka napětí (tato) mi neukazuje desetiny takže jsem naměřil - Při vypnutém motoru: 013V ; Při zapnutém motoru: 014V (podle toho co jsem googlil tak je to ok)

Kontroloval jsem řemen k alternátoru, vypadá ok, zdá se dostatečně naplý, při zapnutém motoru nevykazuje žádné divné zvuky ani nějaké jiskry jak jsem se někde dočetl..zdá se ok.

Přes VAG jsem prodloužil délku žhavení, takže když otočím klíčkem do polohy 1 tak mi to žhaví docela dlouho než žhavení zhasne a pak je start malinko lepší ale čím větší zima nebo stojím dýl tím je to horší no.

Podezření mám ještě na bublinky v průhledné hadičce která vede od palivového filtru, když stojím je tam bublina o délce cca 2cm, když nastartuju tak tam létají malé bublinky ale fakt malé a létají rychle takže nedokážu říct jestli je tam toho vzduchu hodně. Když to pak chcípnu, je tam opět ta jedna velká jako před nastartováním.
Auto jede řekl bych normálně i při vyšších otáčkách. Může takováto bublina být příčinou špatného startování?

 

 

Photo 18.01.2021 13 53 40000.jpg

Photo 18.01.2021 13 53 511111.jpg

Photo 18.01.2021 14 01 377777.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...