Jump to content

Škoda Octavia 1,9Tdi 66kW AGR najeto 280tkm 15000Kč nebo dohoda


Unclesamy

Recommended Posts

Nabízím k prodeji Octavii 1.9 TDi 66kW, motor AGR, rok výroby 2000, najeto cca 280000km s tažným, EKO zaplaceno. Motorově/převodovkově/spojkově zcela v pořádku, na vyžádání mohu poslat video z jízdy točené 19. 11. 2020, měněny rozvody před cca 30tkm/3 lety, spojka dělána 2016. Spotřeba reálně cca 5 a méně litrů, s vozíkem nebo svižnějším tempem 6 litrů. Dodělán couvací senzor.

Na obrázcích je vidět menší nájezd ale když jsem kupoval, tak pán říkal, že měnil budíky a servis mu tam nenastavil reálnou hodnotu, tedy o cca 80 tkm více.

Auto mám 9 let jako pracovní, tomu odpovídá stav – karoserie místy koroduje (prahy, dveře, kufr), místy stopy po oděrkách, na střeše se loupe průhledná vrstva laku, viz foto. Co se řízení týče, nic netříská, neskáče. Okna jsou na švihadla, nepokazí se, v autě je funkční zámek řadičky Construct, rádio hraje, klima není.

Důvod prodeje: prošlá technická 12. 11. 2020, zakoupil jsem větší auto na stavbu a dvě pracovní nechci živit.

Podstatné info:
Brzdy potřebují vyměnit hlavní brzdový válec, měněna vývěva v hodnotě cca 3000kč, auto sice normálně brzdí ale někdy mu ztuhne pedál a účinek se sníží – nutno zašlápnout silou.
Auto má šíbr ale ten blbne a neměl by se otevírat
Plechy podvozku a prahy už mají nejlepší za sebou, auto nutno zvedat za nápravy
Kape z pod motoru, olej během intervalu výměny cca 15000 není třeba dolévat nebo max 0,5 litru

Nabídka je určena zájemcům, kteří ví, že 20 let staré auto potřebuje občas nějakou péči a výměnou dostanou legendární motor v dobrém stavu, který i dnes bez problémů překoná rychlost 170km/h a přitom má i z dnešního pohledu minimální spotřebu, na autě není nic, co by se nedalo vyřešit.

Auto je momentálně na letních pneu Hankook 205/55 R16 (zapsáno v TP), přidám i zimní pneu Continental 195/65 R15 s disky a cca 5+mm vzorku.

Při rozumném jednání možná sleva, přepis nutný. Vážní zájemci pište zprávy.DSC01533.JPG.9214cc8a84e75a5eebc9323e25ba8709.JPG

DSC01525.JPG

DSC01527.JPG

DSC01529.JPG

DSC01530.JPG

DSC01534.JPG

DSC01535.JPG

DSC01543.JPG

DSC01547.JPG

KM z evidence.JPG

DSC01553.JPG

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj, díky za užitečnou radu. Kompletní reset a restart jsem už předtím sice jednou předtím provedl, ale bez úspěchu. Teď jsem si všiml, že uvnitř zůstal starý CD disk, který jsem tedy vyndal a zkusil zase reset s restartem. Několik dní bylo vše v pořádku na kratších jízdách (do 30 minut), ale při delší cestě se se zamrznutí s restartem změnilo. Systém nahodile bez žádného pokynu začne hledat/načítat vložené CD/DVD, které tam ale není. Trvá to několik vteřin a nejde se mezitím přepnout nikam jinam. Po chvilce se zasekne a následuje restart a zase chvilku klid.  Neměl by někdo nějakou radu na toto? Předpokládám, že bude chyba někde v CD/ DVD ROM. Pomohlo by například odpojení právě jen ,,kabelu´´, který se stará o toto médium (jestli tam tedy přesně právě tento je) nebo úplně něco jiného? Děkuji moc za všechny rady. Snad už se to blíží k nějakému finální vyřešení. 
    • Svorkovnice v levé kapse kufru  , pokud je tažné tak jeho zásuvku. 
    • S tymto skusenost nemam. Ale sklo som ja musel davat vymenit, tak uz oprava nepripadala moc do uvahy. Tak to moze byt vlastne aj tym 😄 
×
×
  • Create New...