Přejít na obsah

Neprůchozí hrdlo nádrže


Doporučené příspěvky

Dobrý den, nejde mi natankovat. Octavia 2 Combi 1,9 TDI 2007. Prostě nafta neteče do nádrže, nahoře u hrdla se houpe hladinka a nádrž je fakt skoro prázdná. Nejdřív jsem myslel, že to někde zamrzlo, ale už je dva dny nad nulou a s autem normálně jezdím. Měkká hadička zajede dovnitř cca 3/4 metru, nic jiného se tam netroufám strkat. Nevíte někdo, co s tim? Díky za cokoliv.

Odkaz ke komentáři

Takže! Všem děkuju za účast. :)

Po návštěvě dvou mechaniků a dalších telefonických konzultacích, kdy jsem se dozvěděl, že "S tim sem se ještě nikdy nesetkal!" a po zvednutí a odmontování podběhu zjistil, že hrdlo je na nádrž navařený (původně jsem doufal, že se prostě oddělá a pročistí, ať je v něm zasr. cokoliv), nezbývalo než celou nádrž vyměnit! Kuva to néééé!

Prostě jsem vzal péro na odpady (ne, různý dráty a pokusy o vyháčkování nestačily), odstřihl tu spirálu na konci, a šťouchnul tam. Vylítla na mě ta nafta, co byla v hrdle, ale normálně už jsem natankoval. Nádrž byla dost natlakovaná, teď nevim, jestli mi tam ta klapka někde plave, nebo buhví co, ale jezdim.

O příčině začnu přemejšlet, až mi klesne tlak. 

Odkaz ke komentáři

Mal som obdobný problém ako laik.  Myslel som na špinavú nádrž, tú som pracne vyčistil, ale nebola veľmi špinavá. ďalej som menil benzínky a tankovacie stojany, taktiež nič. Potom som išiel na pretlakovú hadičku, ktorá vedie z nádrže do ústia veka a vychádza asi 5 cm od hrdla v pravo dole. Tažko sa k nej dostať a vyčistiť ju, môže byť zanesená rôznymi sajrajtami ako aditív a pod. Nejak som sa do nej dostal pri čistení už spomenutej celej nádrže - striekačka - lieh, opakovaný prestrek a problém prestal. Možno by sa to dalo aj bez otvorenia nádrže / myslím cez tlakové čerpadlo pod zadnou sedačkou ako som to čistil/, možno stačilo by naftou a striekačkou tú pretlakovú kadičku cez hrdlo opakovane prepláchnuť. Tažko sa tam s hadičkou so striekačkou dostáva, ale to bude v tom, bez pracného čistenia nádrže. Inak sa k nej nedá dostať, veľmi pracná demontáž všetkého možného. Skús.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...