Guest Milda Odesláno Červen 27, 2009 Sdílet Odesláno Červen 27, 2009 Zdravím, Mám problém s topením. Asi to bude přepínací klapka na studený a teplý vzduch. Problém je v tom, že když pustím topení, je většinou vzduch jen teplý. Studený je málokdy, ale jak na něco najdeu (hrbol), přepne se zase na teplý. Nevíte, co s tím? Nemůžu se dostat k té klapce. Táhla vedou kamsi pod volant. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vinca Odesláno Červenec 5, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2009 rozebrat cely stredni tunel + plasty u ridice, vytahnout panel s topenim a kouknout, zda-li neco neni povoleny nebo ulomeny, pak bych hledal zavodu dal do motoru, kde se prepina teplo/chladno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
burek Odesláno Červenec 15, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2009 ¨neco podobneho jsem mel s climatronikkem ze me nefoukal studene a bylo vyskocene nevim jak to ale servo ktere prepina tunely jestli to pisu dobre 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Piar Odesláno Červenec 15, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2009 Tiez by som pridal jeden moj problem a to taky ked zapnem si uz studeny alebo teply vzduch na nohy a telo tak to neni rovnomerne viacej vzduchu ide do noh,na telo velmi malinko,aby to kapanek fukalo na telo tak prepnem iba na telo ale i tak je to velmi slabe. Manual AC 1.6 75kw 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest mirdis Odesláno Srpen 25, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2009 ¨neco podobneho jsem mel s climatronikkem ze me nefoukal studene a bylo vyskocene nevim jak to ale servo ktere prepina tunely jestli to pisu dobre [/quote Přesně tak to je u mého auta, našel jsem na jiných stránkách, jak na Climatronicu vyresetovat chyby, při resetu mi ukázal kód chyby 4fa tzn. vada na servomotoru přetlakové klapky a tu já neumím najít, myslím, že kdybych věděl kde je, tak ji dokážu opravit, popř. koupit a namontovat sám. Můžete mi, prosím někdo poradit, kde servomotor hledat, díky za odpovědi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ignác Odesláno Říjen 31, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2009 modrá šipka je servomotorek klapky vnitřního okruhu - fialová servomotorek mísící klapky (má fialovou packu) teplý/studený vzduch a nachází se nad ofukem pro nohy spolujezdce - zelená servomotorek klapky (má zelenou packu) pro rozdělování proudění vzduchu aspon myslím - výměna servomotorku pro vnitřní okruh a mísící klapky je možná po demontáži schránky před spoluzdcem sice málo místa ale jde to :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sonyk02 Odesláno Listopad 5, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2009 Tak menší postřehy z opravy toho serva. Předem díky všem za předchozí rady. Menší foto návod co mi byl doporučen:http://www.skodaoctavia.cz/clanek/klapka-vnitrniho-okruhu-demontaz-0 Vyndání se zdařilo, ani nakonec nebylo tak složité jak sem očekával,ale nadávek padlo hodně přitom, kolečko sem zalepil tak uvidím jak dlouho to vydrží. Takové poznatky pro ostatní co se do toho budou pouštět. Vyndání, tak prvně povolit šroubek M6 co je kolmo k podlaze, pak pomocí ruky nebo šroubováku vycvaknout horní bílou pacičku od horní klapky a pak tahat ven a pak teprve odpojit konketor, pač ten konektor v základní pozici jde dost těžko vytáhnout, tak je lepší ho nechat až nakonec. Opravu ať každý zvolí co uzná za vhodnější, jestli lepení nebo výměna za jiné celé servo. Zpětná montáž, doporučuji vyndat ventilátor, stači povolit dva šroubky M6 úplně dole pod větrákem co jsou u podlahy a on už pak sám vypadne, předtím samozřejmě odpojit konektor, sice nám to moc při samotné montáži serva nepomuže, ale může se pak provést kontrola jestli vše funguje jak má. Při samotném nandávání doporučuji vše zapojit jen tak volně a spustit climatronik a zmáčknout vnitřní cirkulaci aby se motůrek serva nastavil do této pozice vnitřní cirkulace, protože sem ho tam rval jakou dobu kdy bylo v pozici normálního sání zvenku a klapka dole za větrákem a nechtělo tam zapasovat, tak pak sem to zapojil a přepnul do cirkulace, klapku dal nahoru aby byl zavřený přivod zvenku a hned to tam šlo lépa napasovat, kontrolu můžem provést hned lehkým zatažením za klapku(aby sme ji neurvali) jestli drží v horní pozici a nejde stáhnout dolu, když drží přitlačená nahoru tak je to v pořádku a mužeme dokončit montáž, tj zašroubovat šroubek a nacvaknout bílou páčku od horní klapky, předtím vším samozřejmě nacvaknem zpět konektor pak by se tam dával dost špatně. S tím že se při montáži má vše nastavit na vnitřni cirkulace, tak to sem se nakonec dočet i v dílenský příručce. Pak když je servo na místě tak zapneme climatronik a vyzkoušíme jestli klapky chodí jak mají, tj zapínáme a vypínáme vnitřního oběhu vzduchu a klapky by se měli přesouvat nahoru a dolu. Dáme zpět ventilátor zapojíme konektor namontujeme kastlik a máme hotovo a budem doufat že to co nejdéle vydrží funkční. Pak ještě případně vymažeme chybu 4FA kterou to psalo předtím na panelu climatroniku. Nějaké foto z opravy, na jedné je pěkně vidět jak je prasklé ozubené kolečko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sonyk02 Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 Tak misto lepení je lepší prý použít kroužek z F-konektoru. Uřízne se cca 5 mm prstýnek, který se natočí ze strany, kde je středový plast delší. Oproti jiným kroužkům (z trubky a pod.) má ten z F-konektoru tyto výhody: - je velmi pevný a tenký (moc místa tam není) - má vnitřní závit, který se do plastu částečně zařízne, jde natočit jako matka a dobře drží - má venkovní vroubkování, což usnadňuje nasazení resp. natočení na plastový střed Tak uvidím co vydrži lepení pak to kdyžtak předělám na ten kroužek z F-konektoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest brembo76 Odesláno Prosinec 16, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2009 Mám 1.9 TDI 66kw,2001. Klima manuál. Hlavní klapka nad ventilátorem mi nechodila. Nic prasklého, po rozkuchání servomotorku byly ohnuté kartáče které dosedají na komutátor. Narovnal jsem to a jeste z toho vyhodil nejakou vymezovací podložku či co to bylo. Byla upadená a asi se namotala pod ty kartáče. Teď to funguje. Hlavní co jsem chtěl napsat je, že na www.automot.cz mají to servo za 200korun bez DPH. Pošlou to i poštou. Tak kdyby ho nekdo potreboval, myslím že cena je velmi dobrá. Já jsem ho pro jistotu koupil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Prosinec 16, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2010 Uřízne se cca 5 mm prstýnek, který se natočí ze strany, kde je středový plast delší. Len nechápem, ako sa ti tam zmestí krúžok z vnútornej strany, keď vnútro presne na cca 0,2 mm sadne do plošáku a žiadna vôľa tam nieje. Ja mám podobný problém s tým prasknutým kolečkom a nezmestí sa mi tam ani kúsok F-konektoru. Ako si to tam natočil, alebo kde si to vlastne natočil ? Nemáš to náhodou pofotené? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Roko Odesláno Říjen 19, 2021 Sdílet Odesláno Říjen 19, 2021 V 16. 12. 2009 at 22:08, Guest brembo76 napsal: Mám 1.9 TDI 66kw,2001. Klima manuál. Hlavní klapka nad ventilátorem mi nechodila. Nic prasklého, po rozkuchání servomotorku byly ohnuté kartáče které dosedají na komutátor. Narovnal jsem to a jeste z toho vyhodil nejakou vymezovací podložku či co to bylo. Byla upadená a asi se namotala pod ty kartáče. Teď to funguje. Hlavní co jsem chtěl napsat je, že na www.automot.cz mají to servo za 200korun bez DPH. Pošlou to i poštou. Tak kdyby ho nekdo potreboval, myslím že cena je velmi dobrá. Já jsem ho pro jistotu koupil. ODKAZ JIŽ NEFUNGUJE 😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.