Přejít na obsah

Spolehlivost 2.0 TDI CR 125KW CEGA


Doporučené příspěvky

Dobrý den, chtěl bych se optat jestli nevíte jak je to se spolehlivostí motoru ve Škoda Octavia 2 RS 2.0 TDI CR 125kw kód motoru CEGA. Auto má najeto 300 000km. Co jsem koukal tak doopravdy by měli být poctivé. Není to malý nájezd a vím, že záleží na tom jak se kdo o auto staral a stará. Ale celkově by mě zajímalo jestli někdo neví kde zhruba končí životnost těchto motorů. Samozřejmě jsem googlil, ale kde je mu konec jsem nikde nenašel a moc inzerátů RS s tímto nájezd nebo větším není. Takže bych nerad koupil auto s motorem těsně před smrtí. Mechaniků jsem se ptal ale jeden říká to a druhý zase něco jiného. Omlouvám se jestli jsem založil duplicitní téma a budu rád za každý názor nebo zkušenost. Předem děkuji

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

pri 300 000 mozes ratat so vsetkym, tak ako aj na inych diesloch. EGR moze byt zanesene. Ak sa ti zomelie vstrekovacie cerpadlo tak ti znici vstrekovace a to je velka cena. Ale taka typicka vada ktoru vsade uvadzaju tak je prasknuta hlava.  Popravde mam 360 000 a presiel som vsetkymi opravami 😄

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahooj,sorry za oživení 2 roky starého tématu, ale nechtěl jsem na podobný dotaz zakládat nové.

Uvažuju nad koupí auta s tímto motorem, nájezd 180-200tis km se serviskou a samozřejmě po prohlídce mechanikem.

Jak je psáno výše, názory mechaniků se různí, jaké máte zkušenosti jako uživatelé? Kolik máte najeto?

 

Díky moc!

 

Upraveno uživatelem Wyckoff
Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...