Jump to content

Wyckoff

OctaviaClub
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Octavia I

Recent Profile Visitors

152 profile views
  1. Tak to je pohoda.. Díky ti 🙂
  2. Ahoj, po 31x xxx km se ozvala na budících oranžová kontrolka check engine a podle diagnostiky je to ,,P0401 - Exhaust gas recirculation (EGR) system - insufficient flow detected. Do nouze nepadá, ale je tam trochu pokles výkonu a to hlavně v nižších otáčkách. Chci shodit EGR, vyčistit ho a vložit na přírubu záslepku, ale když už to budu dělat, tak bych chtěl sundat i sání a taky ho pořádně vyčistit. (Dokážu si představit co za humus tam po tolika KM bude :D) Nicméně jsem sání zatím nedemontoval. Nemá někdo foto/video návod demontáže sání a nebo aspoň schéma na čem to sání d
  3. Dle recenzí by mi to určitě vyhovovalo. Asi jsem si mylně vydedukoval, že už nefunguje.
  4. Ahoj všichni, máte prosím doporučení na spolehlivý autoservis v Brně? Díky moc.
  5. Zdravím všechny, Označení modelu: Classic Akční provedení: Drive Barva: Stříbrná Diamant Metalíza - F7T - 9102 Rok výroby: 09/2004 Najeto: Prokazatelných 310 XXX Km (jsem třetí majitel) Motor: 1.9TDi 66kw ALH (manuál) Kola: Letní: R15 plech , obutí 195/65 Zimní: R15 plech, obutí 195/65 Výbava: Airbag řidiče a spolujezdce, ABS, Kotoučové brzdy v předu a bubny vzadu, Výškově a sklonově stavitelné opěrky hlavy pro přední sedadla, 3 opěrky hlavy vzadu, Mechanické výškové seřizování levého předního sedadla
  6. Ahoj, nechával si tu někdo v posledních letech obšívat volant, popřípadě kde? Mám tu 3 ramínko a hodila by se mu trocha péče, ale zajímalo by mě, jak je to s kvalitou. Líbila by se mi perforovaná kůže a možná vyztužení pro palce, jak mají sportovní volanty, ale mám trošku obavy z kvality, abych ho po 30-50tis nemusel nechat udělat znovu. Díky za feedback 🙂
  7. Koupím volant z Octavia 3 v pěkném stavu a včetně airbagu. Díky za nabídky.
  8. Koupím RS nárazník na Octavia 1. Preferuju v barvě 9102 - stříbrná diamant metalíza. Může být i jiná barva v pěkném stavu. Díky za nabídky.
  9. 310xxx rv.2004 a pokud se nevytratila za 14 let co jí otec měl nějaká faktura za servis, tak byl ještě origo.
  10. Když byl v záběru na skle jenom stěrač řidiče a spolujezdcuv zvednutý, tak stíral krásně a plynule. Demontovaný mechanismus byl ok, šlo s ním hýbat lehce. Pomohla výměna motorku, ten starý už neutáh oba stěrače zároveň, což se u spolujezdce neprojevilo, protože je kratší stěrač. Tak třeba to někomu pomůže.
  11. Asi jsem špatně kombinoval slova do vyhledávače, našel jsem pak jedno podobné téma. Každopádně díky za radu, prověřím to.
  12. Ahoj, v tématech jsem nenašel, tak zakládám nové vlákno. Na Octavia 1 po face jsem měnil origo stěrače, které už nestíraly dobře a u řidiče v horní části záběru bylo slyšel ťuknutí a poskakoval. Dal jsem Bosch AeroTwin. U spolujezdce stírá perfektně, ale u řidiče je v horní části záběru stále slyšet ťuknutí a poskakuje. Nesetkal se s tím někdo? Může být chyba v ramínku a nebo jít rovnou po mechanismu?
  13. Díky za odpovědi, to mi v tu chvíli nedockvalo. Vzhledem k tomu, že jsem po kontrole zjistil, že to ,, přibrzdění" není způsobeno brzdama, tak jsem se dnes na dlouhé trase zaměřil na chování motoru a tam je zakopaný pes. Chvílema běží úplně v pohodě a chvílema jako by neměl výkon a párkrát za cestu se mi stalo, že na trojku šel maximálně na 2200ot. a víc ani noha. Ve vyhledávači jsem narazil na téma, kde se řeší stejné příznaky a bylo to váhou vzduchu, každopádně tím bych toto vlákno uzavřel, jelikož byl můj počáteční odhad úplně vedle a problém se netýká podvozku a ruční brzdy
  14. Update: zadní kola se protáčí bez odporu, ale přední kola s kotoučema mají trochu odpor, roztočím a hned se zastaví..
  15. Ahoj, dneska od vyjetí mi přišlo, že přibrzďují brzdy. Celkově to bylo, jako by auto něco drželo. Jakmile jsem sundal nohu z plynu, auto okamžitě zpomalovalo, což se podstatně podepsalo na celé jízdě. Na trase 95km, kde normálně jezdím za 4.2-4.4l/100km byl průměr 5.5l/100km. V kopcích kde normálně jezdím na 4.kvalt na 1800ot. jsem musel jet na 3.kvalt 3500ot. abych to vůbec projel. Motor přede stejně jako vždy a jde krásně do otáček a nepozoruju na něm rozdíl oproti normálu, takže mám podezření na brzdy. V předu jsou kotouče a v zadu buben. Zvedák nem
×
×
  • Create New...