Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Podle me neco udelali spatne. Mam to stejny za sebou. U 1.6/74kw jsem mel spotrebu 1-1,5l oleje na 1000km. Nechal jsem vymenit pistni krouzky (dal jsem original Kolbenschmidt) a samozrejme v hlave nova gufera ventilu + ruzna tesneni atd. Motor jsem zajizdel 2000km a pak uz dostaval za usi. Olej davam 5W-40 a bylo mi receno, ze behem zajizdeni si motor neco papne, ale u me olej nemizel. Vlastne se mi zacal trochu ztracet, az jsem najel 100tis km po oprave. Nyni za tech 15tis km doleju asi 1l oleje (najeto mam 321tis), ale bude asi i tim, ze mi lehce prolina olej kolem chladice oleje... 

Co ti tam dali za znacku krouzku a gufera na ventilech jsou novy? Jinak cena opravy mi prijde premrstena!

Odkaz ke komentáři

Síce u mňa Octavia II 1.4 Mpi, ale tiež mi to nepríde moc OK, mne pred výmenou na 1 000km žralo od 0,5 - 4 litre podľa štýlu jazdy, po výmene dolievam cca 0,5 litra po 8 500 km tzn. 1x za interval výmeny oleja. 

Ja osobne som za generálku dával tuším 2200€ alebo tak nejak, ale to bolo vrátane TK a opakovanej EK a výmeny oboch kat, všetky hydrá, odlučovač oleja, samozrejme repas hlavy, výmena krúžkov, všetky tesnenia a ešte zadný nárazník. Takže cena len motora bola menšia 😄 

Odkaz ke komentáři
V 6. 10. 2021 at 9:56, Konny napsal:

Podle me neco udelali spatne. Mam to stejny za sebou. U 1.6/74kw jsem mel spotrebu 1-1,5l oleje na 1000km. Nechal jsem vymenit pistni krouzky (dal jsem original Kolbenschmidt) a samozrejme v hlave nova gufera ventilu + ruzna tesneni atd. Motor jsem zajizdel 2000km a pak uz dostaval za usi. Olej davam 5W-40 a bylo mi receno, ze behem zajizdeni si motor neco papne, ale u me olej nemizel. Vlastne se mi zacal trochu ztracet, az jsem najel 100tis km po oprave. Nyni za tech 15tis km doleju asi 1l oleje (najeto mam 321tis), ale bude asi i tim, ze mi lehce prolina olej kolem chladice oleje... 

Co ti tam dali za znacku krouzku a gufera na ventilech jsou novy? Jinak cena opravy mi prijde premrstena!

x

Upraveno uživatelem ovisna
Odkaz ke komentáři

To asi v poradku opravdu nebude 😞 Ja mam na tom motoru asi 275.000km, bez repase a olej nezere, nebo alespon ne tak, abych si toho mezi rocnimi vymenami vsiml. Leju do toho od koupe 5W-40 a asi se to vyplaci. Po repasi by to podle me olej zrat nemelo, neni tam nekde nejaky unik spis nez ze by to ten motor zral?

Odkaz ke komentáři

Ten motor uz mas davno zajety. Doporucuje se prvnich 1000km tocit do 3000ot, dalsich 1000km obcas vytocit k omezovaci a po tech 2000km muzes motoru davat ceres, protoze uz je zajety. 

Vymen olej a zkontroluj jestli ti nekde neprosakuje. Pokud ne, tak neco bude spatne nebo opravu odflakli!! Jinak proc ti nedali do motoru olej 5W-40? 10W-40 se dava do motoru, kdyz uz je vybehany a nejaky olej zere... 

Odkaz ke komentáři
  • ovisna changed the title to x

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
×
×
  • Vytvořit...