Miroslav Poláček Odesláno Květen 11, 2010 Sdílet Odesláno Květen 11, 2010 Ahojte Byl jsem s autem na diagnostice, protože mi nějak netáhne octa. Diagnostikovali mi, že nejspíš někde uniká tlak. Říkali že dost často to bývá u intercooleru. Nudil jsem se a tak jsem vyšrouboval pár šroubků v podběhu a podíval se. Jsem laik a nevím jestli je normální, že je slyšet i cítit jakoby foukání kolem něj. Trubky do něj i z něj vypadaly neporušeně i pevně přidělané. Jen jestli si myslíte že ten zvuk jde z vniřku IC nebo to uniká z něj? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Květen 11, 2010 Sdílet Odesláno Květen 11, 2010 To bude nejspíš ten hliníkovej chladič intercoleru buďto prasklý,nebo prodřený..Viděl sem tu někde ve vlákně kluka,co ho měl nereálně prasklý..Nejlepší ho je vyndat a tlakem otestovat..A rovnou pročistit..Bývá tam z turba za čas nějaký olej..Vyndání je jednoduché a rychlé.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kimitech Odesláno Květen 13, 2010 Sdílet Odesláno Květen 13, 2010 Intercooler Mrkni do mého vlákna hned na první stránce jsou fotky a tam je zobrazen i můj případ prodření IC plastovým "náhubkem". 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Drobec oct Odesláno Květen 14, 2010 Sdílet Odesláno Květen 14, 2010 Môžte aj nám laikom trošku priblížiť, kde a ako sa dostanem k tomu intercoleru? Mám rovnaký problém s nízkym výkonom a už si neviem s tým dať rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Květen 15, 2010 Sdílet Odesláno Květen 15, 2010 Intercooler se nachází viz obrázek...Já ho sundal,že sem oddělal přední kolo a lehce na heveru a pak uvidíš..Drží to na několika 6-tkách šroubech a nějaký torxy..Pak vysunout z hadic a je venku(spodem) 0 Citovat Odkaz ke komentáři