Přejít na obsah

logika vypalování DPF


Doporučené příspěvky

Ahoj,

jsem teď aktuálně novým majitelem ojeté O2 FL 1,6 TDi 77kw z roku 2010 (model 2011).

Motor má najeto 178000km. Koupil jsem si diag ELM a mrknul na hodnoty dpf:

Zanešení nespalitelným popelem 52g ze 70g.

Zanešení spalitelnými sazemi : změřeno 11g, vypočteno 21g.

Od poslední regenerace ujeto cca 630km a je to cca 1000minut.

Řekl jsem si, že je to docela dost, tak jsem se jel projet na dálnici 2x25km tam a zpět, motor zahřátý, paliva dostatek, otáčky na šestku cca 2200 (+-100km/h) na tempomat a čekal jsem, že se spustí při těchto optimálních podmínkách regenerace ale prd 🙂 jen neochotně klesala hodnota sazí pomaličku dolů o setiny/desetiny gramů....

Jaké musím mít hodnoty sazí aby začala sama regenerace?

Díky za info

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...