Jump to content

Snížený účinek posilovače řízení


Recommended Posts

Ahoj,

na Octavii 1.8T musím při zatáčení působit větší silou než by mi přišlo normální (aspoň ve srovnání s 1.9TDI je tam obrovský rozdíl). Řízení nevydává žádné podezřelé zvuky, jen na dorazech mírně vrčí čerpadlo (to je asi normální). Volant se vrací do středové polohy. Nikde nic neteče, kapaliny je dost, dokonce jsem ji vyměnil - bez efektu. Zdá se mi, že otáčky motoru nemají vliv, řízení jde ztuha pořád.

Myslíte, že pomůže výměna servočerpadla? Není tam nějaký ventil co určuje tlak, nebo nedá se to třeba nějak doštelovat?

Díky za reakce

Honza

Edited by Dr. Doktor
Link to comment
48 minutes ago, Konny said:

Muze to delat rozhozena geometrie. Kola se pak pri zataceni hadaji a nekdy jde pak tocit vic ztezka. 

Geometrie je právě čerstvě udělaná... taky jsou vyměněny některé díly podvozku, auto jinak jede pěkně, nikde žádná vůle. Ale prostě jako by ten posilovač posiloval jen trochu... No nic, asi zkusím výměnu čerpadla, to jde ještě relativně v pohodě. Regulační ventil co určuje tlak je přímo v tom čerpadle pokud se nemýlím?

Edited by Dr. Doktor
Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Dobrý den, jdu za váma s otázkou. Mám Škodu Octavia 2 combi. 1,9 TDI 77kw rok 2008, s nájezdem 48 tis. Km. V zimě nejeta. Jakou může mít v dnešní době cenu. Díky za info Petr Vajnar 
    • Ahoj, a jak je to s tou komfortkou AH..? Motordiag ji nedá... A jde dojezd oken případně přes vag..?
    • Tak vyřešeno, problém byl v příliš dotáhlé ruční brzdě. Po výměně všeho stále hřaloleve zadní kolo tak jsem povolil o dva zuby ručku a je klid. To mě nenapadlo zkoušela se jestli chodí na doraz a zda brzdí pak se šlo cestou zatáhnout na jeden zub a pokračovalo se dál tak se povolila trošku a je klid ..
×
×
  • Create New...