Přejít na obsah

Po nastartování drží otáčky okolo 1200


Doporučené příspěvky

Po nastartování otáčky jdou z 1000 na 1200 a potom se houpou mezi 1100 a 1250.
Když se zvýší otáčky tak z toho prská voda a jde z toho trochu bílý kouř.

 

Motor necuká, nevibruje neškytá a při jízdě drží. Nejde poznat že by se něco dělo. Mam pocit že auto je živější a že jede líp. Otáčky odmítají spadnout a auto se rozjede samo na volnoběhu na jedničku.

 

Stalo se to jen tak z ničeho nic a benzín jsem naposledy bral před víc jak týdnem. Autem jezdím každý den. Je to 1.6 74kw 

Upraveno uživatelem spit
Odkaz ke komentáři

Má okolo 320 tisíc

A voda prská z výfuku na konci. 

Bílý kouř nejde celou dobu ale spíš každý 2-3 vteřiny vyjde takovej objem jako z vapíka. 

A jézdim tak 15-20km denně

 

Dneska ráno nastartovalo v pohodě, normální otáčky. Po 10 minutách se to vrátilo uplně stejně. Auto se nepřehřívá 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...