Přejít na obsah

časté regenerace


Doporučené příspěvky

mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem?

dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…

 

- nové vstřiky

- nová klapka spalin (za DPF)

- nový snímač rozdílu tlaku

- nové DPF

- nový EGR

(hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)

 

- hadičky zkontrolovány + profouknuty

a stále bez výsledku...

 

na videu je vidět že se cca při 54km po poslední regeneraci spustí další, dokáže někdo něco vyčíst, nebo na jaké hodnoty se mám zaměřit po jaké další součástce mám jít 😞

 

 

Odkaz ke komentáři

Hmotnost sazí mám po ukončené regeneraci na 4,5 g. U tebe je moc vysoká hodnota někde kolem 22,75 g což je dle mě moc. Filtr není dostatečně vypálen a nebo je chyba jinde.

Nedokážu podle těchto hodnot rozeznat, ale dle mě se pohybuješ stále na horní hranici zaplnění a proto stále regeneruje.

Odkaz ke komentáři

nenahrával jsem až do konce vypalování 😉 hodnota klesala až na nějakých 14.23 pak jsem auto musel chcípnout, schválně si zkusím pohlídat vypalování a jaká hodnota bude po vypalování 😉

mám sledovat ještě nějaké další hodnoty? (které by mohli být více vypovídající)

Odkaz ke komentáři

Používám aplikaci, takže Ti k tomu moc nepovím, ale vím jistě že při 14 g začíná u mě regenerace. Těch 14 g odpovídá 62 % zaplnění DPF, u mě. U tebe to bude trochu jinak neboť máš nový DPF jak víše zmiňuješ.

Mrkni se zde:

 

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
před 55 minutami, Radas napsal:

A nemáš vynulované hodnoty na již zaplněném DPF ?

hmm to není špatný point, teď mi to akorat dovypálilo tak to vyresetuju 

před 52 minutami, cosby napsal:

Pokud jsi dal DPF nové,vyměň čidlo rozdílu tlaků.

Pokud je to DPF made by PLR,bacha na to.

kdybys přečetl první příspěvek, vědel bys co vše je nové 😉

Odkaz ke komentáři

video 5sec po vypálení.. jízda cca 5km s klidnou nohou do 70km/h

- km od regenerace = 0 -> 5.1

- naměřená hmotnost sazí = -0.16 -> 2.08

- vypočítaná hmotnost sazí = 5.94 -> 6.3

 

když na to tak koukám tak jestli není nějak špatně nastavená ta mez naplnění (tam je hodnota 24.1) což by odpovídalo tomu, že mi to při 24.22 začíná vypalovat, neměla by ta mez být vyšší? (40 / 80 ?)

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...