Snake Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 Mám na vás skúsenejších niekoľko otázok 1. Pri výmene na FL modeli, treba dávať dole komplet stierače, či ich stačí odsunúť a vybrať ten ľavý diel (vyzerá byť nejak prerušený) 2. Aký filter odporúčate? (Značka, prípadne či s aktívnym uhlím/bez) 3. Dá sa nejak zbaviť zápachu ostrekovača (myslím že voda steká priamo pri filter a od toho to cítiť) 4. Známy hovoril že keď sa mení filter tak sa dáva dole guma, a celý ten diel sa potom musí vymeniť za nový, je to pravda? Díky za prípadné odpovede 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dave 78 Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 Mám na vás skúsenejších niekoľko otázok1. Pri výmene na FL modeli, treba dávať dole komplet stierače, či ich stačí odsunúť a vybrať ten ľavý diel (vyzerá byť nejak prerušený) 2. Aký filter odporúčate? (Značka, prípadne či s aktívnym uhlím/bez) 3. Dá sa nejak zbaviť zápachu ostrekovača (myslím že voda steká priamo pri filter a od toho to cítiť) 4. Známy hovoril že keď sa mení filter tak sa dáva dole guma, a celý ten diel sa potom musí vymeniť za nový, je to pravda? Díky za prípadné odpovede Ahoj tak odpoved na bod 1-nemusis davat dolu sterace,jen je zapni at najedou na okno asi doprostred a vypni zapalovani........zustanou stat na miste.ano staci sundat tu tesnici gumu a jen ten levy dil(pohled proti smeru jizdy)-Bod 2-Ja mam MANN a klid.jestli s akt.uhlim nebo ne je na tobe a tve penezence .Bod 3 netusim.....tezko radit takhle na dalku.bod 4 NENI pravda vymen jen ten filtr.Hlavne si dej pozor at ho das spravne,podivej se jak je namalovana sipka na tom filtru.Ukazuje smer proudeni vzduchu,tak at to neotocis 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Snake Odesláno Červen 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 Ďakujem za odpoveď. Má tu niekto skúsenosti s filtrom s aktivným uhlím? Myslím teda či to má niekto v aute, a aký je efekt, či sa za to oplatí dávať peniaze. K bodu 4, v lete mi to je jedno (keďže letná zmes je voňavá), ale v zime je to naozaj o hubu. Vám sa to nestáva? PS: na margo tvojho avataru : 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Červen 2, 2010 Sdílet Odesláno Červen 2, 2010 Já mám origo škoda s aktivním uhlím ,ale rozdíl oproti normálu to ti neřeknu jelikož tam nic jiného nedávám údajně by to mělo zabraňovat pronikání pachů do auta 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Červen 2, 2010 Sdílet Odesláno Červen 2, 2010 Presne, muzes zapomenout na tlacitko vnitrni cirkulace vzduhu. Je to jedninej rozidl ale treba gdyz u O1 pri smeru vetrani na okno cirkulace nefunguje takze v zime je to velice dobra vec. A "smradu" z ostrikovacu se nezbavis, proste je to u kazde skodofky (ale i auta) takhle a neni tam co resit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zabiak Odesláno Červen 2, 2010 Sdílet Odesláno Červen 2, 2010 Tady máš návod: http://skodaoctavia.cz/clanek/vymena-prachoveho-filtru stěrače stačí zastavit v poloze na skle. Ten plast rád praská takže pokud se ti nepovede tak stojí okolo 500Kč. Mě taky praskl ale až po několikáté výměně. Ale jen trošku takže to neřeším. Mám fitlr Pride a nedoporučuji moc nepasuje musel se upravovat, stál 100Kč. Příště si raději připlatím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Květen 13, 2014 Sdílet Odesláno Květen 13, 2014 Mám asi hodně hloupý dotaz, ale je rozdíl mezi prachovým (pylovým) a pachovým filtrem? Zmátlo mě, že na skoda-dily jsou dvě verze filtru, ten na levé straně před čelním sklem je předpokládám pylový, tak kde je ale pak pachový? Díky za radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jack_Reacher Odesláno Květen 13, 2014 Sdílet Odesláno Květen 13, 2014 Podlě mě je pachovej to stejný co pylovej akorát je navíc s aktivním uhlím a tedy i pohlcuje pachy (více či méně úspěšně). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Květen 13, 2014 Sdílet Odesláno Květen 13, 2014 Ok, díky za radu! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.