Přejít na obsah

bily kouř z výfuku


Doporučené příspěvky

mam škodu octavia 1.8 turbo RS šel mi bily husty kouř z vyfuku kámoš mi řekl že odešlo turbo a olej se vraci do vyfuku tak jsem vyměnil turbo a nastartoval jsem kouř se ustal ale ne uplně když se rozjedu ještě to dost kouři a když jedu na jedničku tak to taha ale zařadim dvojku a nema to silu čím to muže být děkuji moc za rady

 

zkouším vypojít baterku aby se řidici jednotka motoru resetovala bylo mi to doporučeno

Odkaz ke komentáři

Radsi pred tim nez ji odpojis pichni to na VAG. Po vypojeni baterky se strati veskeri info o zavadach ketere jsou tam, takze potom mozna ten VAG moc nepomuze.

 

Mas vicistenej IC (intercoler)? Umi tam byt velke mnozstvy oleje od toho stareho turba a tim padem zase pujde do spalovani a bude vydavat bilej kour i gdyz je turbo nove.

Odkaz ke komentáři

IC = intercoler = chalic stalceneho vzduhu.

 

Vetsina Turbo motoru je ma (musy mit - pokud se chce docilit vykonu a lepsi performance motoru). Hladi turbem stlaceny vzduh, a tim padem ho vice natalci do spalovani cimz se zvisy vykon motoru (hrube - laicky receno). Nachazy se za turbem a pred spalovanim takze gdyz turbo odejde, zpravidla pusti olej do sani, tim padem do IC, cimz se jeho ucinost zmensi, nebo v nejhorsim pripade zase udela neporadek v motoru.

 

Jinak u 1,8T nevym presne jestly je vpravo v narazniku (za pravou mrizskou - jako je u TDI) nebo je negde jinde. Chledej nejaky treti chladic mensi kolem motoru, pod naraznikem, to muze byt jenom on.

Odkaz ke komentáři
Radsi pred tim nez ji odpojis pichni to na VAG. Po vypojeni baterky se strati veskeri info o zavadach ketere jsou tam, takze potom mozna ten VAG moc nepomuze.

 

Mas vicistenej IC (intercoler)? Umi tam byt velke mnozstvy oleje od toho stareho turba a tim padem zase pujde do spalovani a bude vydavat bilej kour i gdyz je turbo nove.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o měsíc později...

Zdravim, potreboval bych poradit co se mi prihodilo v motoru a jak z toho ven. Bohuzel jsem kvuli nehode mel motor venku a po vraceni zpet a najeti 25km zacal bile kourit, zezacatku lehce a krasne bile, ale uz docela dost a lehce sedive. Zjistil jsem ze se ztraci olej, tak v tom mam jasno,ale nevim pricinu. Olej prolina mezi vyfukovyma svodama a turbem, jenze nevim kde se tam bere jestli jde pres motor nebo rovnou z turba. V turbu co jsem koukal tak saci strana turba je cista a IC taky, svicky taky nebyly nejak napaleny kdyby to spalovalo olej, tak nevim kde se co mohla stat. Pred nehodou to bralo cca. 1litr oleje na 15tis.km a nebyl stim zadny problem, ted to jede taky jak ma az na ten olej u turba a ze to huli. Potreboval bych jit na jistotu abych zase narozebral pulku auto a stejne nic nenasel :wallbash: dam sem i foto jak to vypada

post-3965-0-02686300-1338032397_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Kdybych to vedel najisto, tak nejeke turbo sezenu. Nebo mam doma jeden AGU motor a to turbo by tam taky melo pasovat, aspon na zkousku,ale napred musim to svy vyndat. S autem nejezdim ale potrebuju s nim obcas ted cuknout tak ho nemuzu uplne znepojizdnit. Je teda mozne ze se neco stalo jenom na vyfukove cesti turba a ta saci je v poradku? Nejvic me zarazi ze ten olej by se tlacil nahoru ke svodum.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...