Přejít na obsah

Neulozi sa mi nastaveny cas


Doporučené příspěvky

S týmto som sa ešte nestretol. Určite si nastavoval hodiny a nemýliš si to s palubným počítačom? Ten ukazuje dobu poslednej jazdy a táto sa po cca 2 hodinách sama vynuluje.

Možno by pomohlo spraviť aj diagnostiku... Napíš niečo viac o tom aute, typ, modelový rok, motor...

Odkaz ke komentáři

su to urcite hodiny to iste aj na radiu aj tam sa mi neuklada cas ...

je to skoda octavia ll, rocnik 2006, motor 2.0 FSi

a prosimta kolko sa plati za taku diagnostiku ?

ale musim dodat este jednu informaciu auto bolo naburane vydel som ho museli menit chladic lebo bol trocha prehnuty a prednu kapotu ale myslim ze to s tym asi nema nic spolocne alebo ?

Odkaz ke komentáři

Záleží od toho, kde, ceny sú rôzne - v autorizovanom servise si vypýtajú určite viac, kľudne cez 30 eur. Ak si z BA alebo okolia, ozvi sa mi, vieme diagnostiku spraviť lacnejšie. Je možné, že pri oprave po nehode tam niečo nebolo spravená tak, ako malo byť a toto môže byť jedna z príčin. Ešte ma napadla jedna vec - nikto sa nevŕtal v budíkoch, stav km je pôvodný?

Odkaz ke komentáři

Nedá sa exaktne povedať, či je 90kkm na 4 ročné auto veľa alebo málo - pre niekoho veľa, pre niekoho málo. Sú autá, ktoré najazdia pár tisíc km ročne, sú autá, čo najazdia aj 50tisíc za rok...

Možno by sa dalo niečo zistiť zo servisnej histórie podľa VIN kódu... Nie je to tvoje auto náhodou modré? Modré 2.0 FSI mali v elektrárňach, boli kupované v roku 2006 a po 3 rokoch po ukončení operatívneho leasingu šli na odpredaj...

Odkaz ke komentáři
Mám téměř pětileté auto a má 86k km :-)

no tak tych 90 000 moze byt realnych ale ktovie ...

podla VIN kodu som zistil len toto : Škoda Octavia II Ambiente 2.0 FSI 110kw

modelový rok 2007, výrobné číslo ( neviem ci ho mozem zverejnit)

4x airbag, výrobný závod Mladá Boleslav

Zadaný VIN kód je platný!

a farbu ma striebornu

Odkaz ke komentáři

Hodiny se vynulují pokud odpojíš baterku. Takže bych myslel, že se někdo vrtal v elektrice a máš to přepojený tak, že vypnutím klíčku se odpojí napětí k přístrojům které se odpojovat nemá... Otázka je, zda je to důsledek neodborné montáže nějakého příslušenství a nebo nějakého startování "na spojené dráty..."

 

Měl jsem kdysi Jettu z druhé ruky a ta taky měla dobrý bastl.. pokud jsem vypnul klíček motor normálně chcípl. Pokud jsem ale před tím stiskl a držel světelnou houkačku, mohl jsem klíček pak vypnout a vytáhnout a motor běžel dál - tak dlouho, dokud jsem držel tu světelnou houkačku :lol:

Odkaz ke komentáři
Hodiny se vynulují pokud odpojíš baterku. Takže bych myslel, že se někdo vrtal v elektrice a máš to přepojený tak, že vypnutím klíčku se odpojí napětí k přístrojům které se odpojovat nemá... Otázka je, zda je to důsledek neodborné montáže nějakého příslušenství a nebo nějakého startování "na spojené dráty..."

 

Měl jsem kdysi Jettu z druhé ruky a ta taky měla dobrý bastl.. pokud jsem vypnul klíček motor normálně chcípl. Pokud jsem ale před tím stiskl a držel světelnou houkačku, mohl jsem klíček pak vypnout a vytáhnout a motor běžel dál - tak dlouho, dokud jsem držel tu světelnou houkačku :lol:

Jo to je dobrá fičurka, ale viděl jsem lepší :lol:

U týpka co mi spravuje na autě to co sám nezvládnu měl borec auto, které šlo nastartovat jen když svítila světla.

Když už motor běžel dala se zhasnout aniž by motor zhasl, pokud ale světla svítila tak motor běžel i po vypnutí klíčkem :)

Parádní fičura, jdete do obchodu v zimě, necháte svítit světla, vypnete zapalování, zamknete auto a jdete :P

Odkaz ke komentáři

Není to k nějakému vykuchanému alarmu - imobilizeru? To by odpovídalo - přerušuje hromady drátů aby to znepojízdnil... pak to potřebovali vykuchat z nějakého důvodu (možná se to porouchalo, ale možná od toho neměli čip....) a zase pospojovat ty dráty aby to jelo... a nespojili drát který přivádí trvale napětí na mimo jiné i hodiny... To by Ti také rádio nemělo držet předvolené stanice... A tohle na fotkách by mohlo být k nějakému akčnímu členu který uzavíral přívod benzínu nebo tak něco...

Odkaz ke komentáři

Možná by to chtělo kontaktovat původního majitele (v bazaru na něj musí mít kontakt a nebo podle adresy v OTP), a říct mu o tom problému s nulováním času, a že bys potřeboval vědět jestli to není způsobeno demontáží nějakého zařízení (alarm, GPS atd.) z auta po kterém tam jsou rozpojené ty konektory. Mohl by tě navést na správnou cestu (popřípadě firmu která to dělala či demontovala). Lepší než jezdit po servisech a pátrat kde je co v elektrice špatně.

Odkaz ke komentáři

EGR je origo fabrická záležitost a provedení instalace tomu odpovídá... Na těch fotkách jsou ty dráty omotané podomácku elektrikářskou izolačkou. To bude nějaký domo bastl... Já bych ty dráty spoji... schválně jestli v nich je napětí :lool: (né abys to dělal...)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ja som mal rovnaky problem, mam O2 1.9 TDI r.v. 2008, kupil som ju v nemecku mala 20 mesiacov a 24000 km, po skonceni operativneho leasingu. Nedrzalo mi hodiny a ani hodnoty s palubneho pocitaca a par krat som nechal zapnute sveltla, lebo nepipala. Vsetko v aute vyzera original, ziadne dorabky. Skusal som vselico a nakoniec chybala poistka na GATEWAY v motorovom priestore. Od kedy tam je vsetko funguje. Skus sa len na to mrknut ci tam je.

Odkaz ke komentáři

No pozerám na tú fotku a vidím tam 2 resp. 3 divné veci - pozícia F7 nemá byť obsadená, v F6 má byť 5A poistka budíkov a v F1 chýba 20A poistka pre komfortku... Takže skús prehodiť poistku z F7 do F6 a doplň 20A poistku (žltú) do F1 a odskúšaj, či to pomohlo!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...