Přejít na obsah

stěračům se nechce stírat, klasická nemoc


reddy

Doporučené příspěvky

Ja som po vyčistení a rozchodení mechanizmu nasunul na osku pod stierač prachovku zo spojkového valca Š100 ,ktorá je plná grafit.vazelíny. Zatial to drží dobre už 2 zimy..... Ale najbližšie by som už tiež kúpil nový mechanizmus. To bronzové puzdro v uložení osky vodičovho stierača je už KO.

Odkaz ke komentáři

to já jsem to taky vyčistil vše běhalo jak má a včera manželka volala,že se to zase seká a jelikož prý pořád lije tak jde kupovat nový. Ty starý schovám rozchodím a snad i něco vymyslím,je to k vsteku taková blbost a je schopná odstavit auto....někde soudruzi z NDR udělali chybu :)

Odkaz ke komentáři

a nějakej návod jak to rezebrat a vyčistít??vím že to tady určitě někde je, jenže já mám manželku v porodnici, tak jsem tady jen vždycky na skok, není čas vyhledávat.

ale bojím se , že bude už potřeba novej mechanismus, protože tam při stírání něco praská nebo křupe, nebo jak to napsat, není to zkrátka takový, jak bejvávalo

Odkaz ke komentáři
kámoš říkal že je promazal už preventivně hned po koupi. A je pravda že oproti tomu jak mi stíraly před tím, je to teď nesrovnatelné, lítaj jak torpédo :-)

 

Prevence je důležitá... :lol:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

Zdravím.

Chtěl bych se podělit o čerstvou zkušenost ze zatuhlými (zkorodovanými) hřídelkami stěračů OI (vůz dcery, který dočasně užívám). Na cestě, těsně před bouří, zkusím ostříknutí předního skla se setřením a hle, pohyb stěračů jako ve zpomaleném filmu a za chvilku cítit zápach přehřátého elektromotorku pohonu. Rychle domů a další den jsem se věnoval rozpohybování zkorodovaných hřídelek. Pravá se povedla rozhýbat pomocí WD a Konkoru, levá odolávala.Samozřejmě se nepovedlo, ani při použití násilí, sejmou ramínka stěračů(musím si opatřit vhodný stahovák). Při vědomí, že nemám co ztratit před objednáním náhradních dílů, jsem zkusil navrtat do Al tělesa otvor v místech pod horním pouzdrem uložení hřídelky (navrtat nejprve prům. cca 3mm a potom cca 5mm, jen po hřídelku), potom jsem trochu pročistil otvor ocelovou rýsovací jehlou a nechal opět pracovat WD a Konkor (nutno s přestávkami mnohokrát opakovat), asi po hodině zkouška a po několika ještě pomalých pohybech a další aplikaci WD se konečně stěrače rozjely normálně, znovu několikrát WD a stěrače jedou jako nové. Sice dočasné řešení ale při preventivním občasném prostříknutím WD možná i dlouhodobé. V přílohách foto navrtávky a ještě odpojovače akumulátoru pro ulehčení práce při hledání závad.

post-11266-1315238458_thumb.jpg

post-11266-1315238489_thumb.jpg

post-11266-1315238523_thumb.jpg

post-11266-1315238641_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...