Přejít na obsah

Cyklovač stěrače přední


Doporučené příspěvky

Ahoj , doufám , že se nebudu opakovat s tématem, zkoušel sem hledat a podobný problém jsem nenašel.

Mám krátce Octavii r.2002 2.0 Elegance. Má cyklovač který ovšem svou funkci neplní.

Abych popsal problém přesně:

Pokud zapnu do polohy pro normální stírání (rychlost 1 nebo 2) vše bez porblémů ovšem pokud bych chtěl aby mi to cyklovalo tak to tak nějak nic nedělá.

Přepnu na cyklovač kde mám možnost volit z 4 poloh.Když páčkou volím z leva do prava tak na každé poloze pouze jednou setře a dál se nic nedějě.

Takto se to děje na každé poloze jednou setře a necykluje.

Rad bych vás poprosil o radu zda li bude problém v cyklovači nebo v páčce.

Stěrač mám jen přední v zadu je záslepka jestly tam byl i zadní já nevím,podle páčky nepoznám, ale zadní by snad cyklovač ovlivnit neměl.

Předem Děkuji za rady či nápady :)

Odkaz ke komentáři

Ty jo, v páčce žádná elektronika není. Je tam jen fůra kontaktů... tady v případě páčky ji můžeš získat za pětistovku a co se týče cyklovače, ten tam seženeš od 460 korun. Takže žádná hrůza to není. Já bych zkusil nejdříve ten cyklovač vyměnit, jestli máš kámoše s oktávkou, tak si zkus půjčit od něj a pokud to bude dělat to samé, šel bych do páčky. Nejlépe bude, pokud budeš mít k opravě i schéma zapojení. Je to v dílenské příručce, v části "základní schéma". Jo, ještě si dej pozor, je rozdílný cyklovač pokud máš jen stěrače vpředu vzadu (čílo 377 černá krabička), pokud máš ostřiky světel (číslo 389 a je v hnědé krabičce) a pokud máš senzor deště (číslo 192 šedivá krabička)... Není to žádná věda, to zvládneš.

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Rehor72 zde popsal jake rele je k cemu takze se musis chytit podle toho jestly mas sterac i vzadu pak jestly mas ostriky svetel nebo destovy senzor.

Na cyklovac je jedno velke rele, u mel byl problem ze sem mel rele pro destak (192) tak jsem na aukru sehnal pro cyklovac s ostrikem (389)do 500Kč.

Kdyz zajdes do autorizovaneho servisu tak ho koupis asi do 1300Kč v replice sem ho nikde nenasel.

Odkaz ke komentáři
Rehor72 zde popsal jake rele je k cemu takze se musis chytit podle toho jestly mas sterac i vzadu pak jestly mas ostriky svetel nebo destovy senzor.

Na cyklovac je jedno velke rele, u mel byl problem ze sem mel rele pro destak (192) tak jsem na aukru sehnal pro cyklovac s ostrikem (389)do 500Kč.

Kdyz zajdes do autorizovaneho servisu tak ho koupis asi do 1300Kč v replice sem ho nikde nenasel.

 

 

no vim,že potřebuju relé 389,ale problém je ho sehnat,ve Škodovce ho maj docela drahý bych řekl...

 

jen sem nepochopil,to relé 389 patří na ten přední relé box na pozice V a VI, nebo na přídavný nosič relé na pozici 4? Ten cyklovač je teda jen jeden druh,nebo je víc podle toho jakou mam výbavu?

Odkaz ke komentáři

ahá,tak to už chápu...já myslel že patří na ten přídavný nosíč...v plánkách jo to totiž označený na pozici V a VI jako cyklovač stíračů,tak sem myslel že tam bude nějakej cyklovač a to relé 389 patří na tu pozici 4 u přídavného nosiče :lool:

 

a jaké relé patří potom na ten přídavný nosič na pozici 4 - je popsaný jako relé ostřikovačů světlometů??

Odkaz ke komentáři
je tam rimska IV nebo 4.ptal si se na IV.

Jeste ti mohu pomoct timto viz.priloha.

 

 

mě zajímá ta pozice č 4 nahoře v první řadě taky jak je relé ostřikovače světlometů - jaký tam má být číslo relé... na pozici V + VI to je podle výbavy,to už chápu. Mě totiž nejde ani cyklovač,ani ostřikovače světel a ani poloha č. 1 na páčce :-(

Upraveno uživatelem pistelacek
Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...