MfM Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Zdravim. Dnes jsem si vsyml ze ma octa (1,9 TDI 66kw ALH + chip) nejde tak jak jela drive. V uplne nizkih otackach jeste ma silu, mezi 1800 az 4000 jede jako TDI (66kw - mozna trohu hur) a po prekoroceni 4000 az do 5000 tahne jako blba. Piskani turba nelze slyset az tak silne jako driv, zvuk motoru je takovy SDI-ckovy (hruby, silne traktorovy), a je zajimave ze vubec ale vubdec to ne kouri, driv to pri plnem kotlu trosku zahulilo, ale ted vubec. Odpoledne se chistam vymenit filter vzduhu a pokud se to ne spravy i naftovy filtr. A pokud najdu nekoho s dobrou dijagnostikou tak to napichnu urcite jenze tady je takova zavist ze se bojim aby my negdo ten chip ne smazal, takze na to napichnuti moc nespeham Jeste pripomenu ze pri zhasinani auta jde sliset strasne bouhani jako by nejakej drzak motoru uplne odesel, ale proste to zaklepe s autem a boucha to jako kov od kov. Ja to pripocitam spatnemu setrvaku. Pred dvema-tri dni to nebylo sliset. Jestly to mozna nema neco spolecneho s tim problemem nahoru popsanim? Kazda rada pomuze. Dopredu dik. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Jo kuwa cim to muze bejt, nevite? To opravdu nasere, netrha to asfalt jak predtim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 (upraveno) kuwa, to nasere, co ale nic jinyho nez diagnostiku vam asi nikdo neporadi :lool: Upraveno Září 22, 2010 uživatelem houmik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Vytáhni čidlo váhy a prostříkni ho čističem na brzdy a nech vyschnout a zkus to projed... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Vytáhni čidlo váhy a prostříkni ho čističem na brzdy a nech vyschnout a zkus to projed... Jo vidis to me nenapadlo...diky skusim to... to houmik, no nasere no se bojim at neni co horsi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Nic moc, udelal jsem s vahou jak rekl semi, ali nic moc, mozna trosku neco lepsi, ale neverim... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Tak už leda zkusit klapku.... Chce do diagnostiku...,může to být spousta věci od banálních čidel až po turbo... Osobně sem čekal že ta váha pomůže,většinou když to nechce táhnout tak tomu chybí vzduch...tak nic no. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Kura kluci,už by jste mohli vedět že bez pořádných logů je toto téma naprosto oničem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Zdravim. Dnes jsem si vsyml ze ma octa (1,9 TDI 66kw ALH + chip) nejde tak jak jela drive. V uplne nizkih otackach jeste ma silu, mezi 1800 az 4000 jede jako TDI (66kw - mozna trohu hur) a po prekoroceni 4000 az do 5000 tahne jako blba. Piskani turba nelze slyset az tak silne jako driv, zvuk motoru je takovy SDI-ckovy (hruby, silne traktorovy), a je zajimave ze vubec ale vubdec to ne kouri, driv to pri plnem kotlu trosku zahulilo, ale ted vubec. Odpoledne se chistam vymenit filter vzduhu a pokud se to ne spravy i naftovy filtr. A pokud najdu nekoho s dobrou dijagnostikou tak to napichnu urcite jenze tady je takova zavist ze se bojim aby my negdo ten chip ne smazal, takze na to napichnuti moc nespeham Jeste pripomenu ze pri zhasinani auta jde sliset strasne bouhani jako by nejakej drzak motoru uplne odesel, ale proste to zaklepe s autem a boucha to jako kov od kov. Ja to pripocitam spatnemu setrvaku. Pred dvema-tri dni to nebylo sliset. Jestly to mozna nema neco spolecneho s tim problemem nahoru popsanim? Kazda rada pomuze. Dopredu dik. Nemate podtlak panove!!! Pokud to bouchne tak se nezavira chcipaci klapka a ta je rizena podtlakem stejnym i pro turbo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Kura kluci,už by jste mohli vedět že bez pořádných logů je toto téma naprosto oničem. Tedka nerozumim? Nemate podtlak panove!!! Pokud to bouchne tak se nezavira chcipaci klapka a ta je rizena podtlakem stejnym i pro turbo... Kamo a jake je reseni pro to? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Najit zmerit opravit vymenit... vic asi neporadim kdyz to nevidim na vlastni oca... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Jak píše Fan.Mrknout na hadičky,zkontrolovat ventily pro ovládání klapky a turba atd atd. Jinak měřené hodnoty a porovnávat pořadované se skutečnými-turbo,váha. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Diky kluci moc, to byla skurvena hadizka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Září 22, 2010 Autor Sdílet Odesláno Září 22, 2010 Kura kluci,už by jste mohli vedět že bez pořádných logů je toto téma naprosto oničem. Jo cosby dik to uz vyme, ale ja jak prijdu do servisu tak to napihnou na vag, cumi na to, a celou dobu taji co tam delaji, ja se na to jako zakaznik ne smim divat, a pak vyleze z auta a rekne odeslo to a to, zadny kod, zadny podrobnejsi vysvetleni, proste rekne ze my odeslo to co si ze je pro neho nejunosnejsi na vymenu. Hovada proste neni co rict, proto jsem to chtel overit za prve u Vas odborniku a pak u tehto amateru tady. edit: uz je to zpravene. Hadica z toho ventilu VAC OUT cernej se stahla, jak jsme to dali zpatky uz to je zase stara dobra octa. A ted mam otazku, zkusebni jizda vse funguje OK, ted jsem zase cumnel na tu hadici a zase se skoro sundala, ze by to bylo tim ze uz je stara nebo v tom VAC OUT ventilu muze byt nejakej visi tlak ktery je sundava? Jinak to traseni motorem pri zhasninani ted je pric, takze to bylo take tim. Ted se zhasina docela klidne. Jeste jednou dik vsem jenom jeste overit jestly tam neni prilis vysokej tlak nebo neco co by hadicku sundavalo samo od sebe. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 No vidíš ty kluku jeden. Nebylo by lepší si pořídit VAG kabel? Taky o tom uvažuju a to se nemusím bát závistivců kterí by mi smázli chip. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 22, 2010 Sdílet Odesláno Září 22, 2010 No vidíš ty kluku jeden. Nebylo by lepší si pořídit VAG kabel? Taky o tom uvažuju a to se nemusím bát závistivců kterí by mi smázli chip. ja ja ja to vedel ze hadicka byla odpojena :lool: ;) :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 23, 2010 Sdílet Odesláno Září 23, 2010 Tak euforie netvala moc, zase se otpojila hadicka ale ne ta stejna :D , a jak se odpojila tak asi zduhlo ty dva kabliky od toho spinacu pro ventil a ty kabliky se opreli o tu hadicky pro vodu a spalilo izolace do dratu...a zase auto nejde, asi se nemohlo toho moc posrat? :) nemohlo to nak vymazat chip protoze je to elektirka? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.