Jump to content

Seřízení řazení


škodik

Recommended Posts

ahoj,koupil jsem auto s tím to problémem.Velmi těžko lze zařadit 1st. Jde sice přes 2st ale je to docela hnus. Příjde mi že mi nejde páka do levat tak jak by měla.Když jsem koukal na převodovku tak mi příjde ,že jsou nějaký věci měněny. podle servisního manuálu se to dá seřídit,jenže je na to nějaká šablona chodu a pak se to ještě seřizuje na převodovce.Tak se ptám jestli to už někdo dělal a neví na to nějaký fígl. Byl bych moc vděčen. Jinak myslím,že problém v převodovce jako takové nebude,funguje bez chyb,nepočítá zuby apod. Spojka taky OK. Tak kdyby někdo měl nějakou zkušenost byl bych vděčen.díky

 

octavia r.v 11/99 motor AHF tdi myslím,že lanové vedení

Link to comment

skodiku, mam ten samy problem, akorad s tim, ze kdyz se rozjizdim na jednicku, tak nemuzu dostat dvojku, sice jde, ale tezko, proste jak kdybych ji musel kopnout, aby zaskocila, hodne ji ted radim na silu, protoze nevim co stim. nez hodim dvojku, tak zpadnou otacky pri rozjizdeni z jednicky, uz me to celkem sere. Prevodovku mam s tahli PR-0G3

Link to comment

na netu jsem našel dílenský manuál kde je popsané seřízení. Problém je jen jeden je k tomu zapotřebí speciální šablona na kulisu a jaký si klínek či co k převodovce. Ted 9. jedu do žatce tak jak se vrátím tak to zkusím nějak poléčit. Uvidíme. Dám vědět.

Link to comment

tak jsem se snažil,dle dílenského manuálu seřídit řazení,ale stal se takový malinkatý problémeček jak jsem se snažil povolit šroub -A- na obrázku tak ten plast co je ted červený se rozlomil. Tak bych se chtěl zeptat zda někdo neví jestli to jde koupit samostatně,byl bych moc rád.

post-504-1247503697_thumb.jpg

Link to comment

Vycházel jsem z dílenského manuálu.Okryješ rukáv kulisy řadičky a bude na tebe koukat kulisa řazení. Na ní směrem k motoru je 13 šroub. Ten povolíš a teď by jsi měl správně použít origo kalibrační destičku a nasadit ji na kulisu ,pak povolíš šrouby obou táhel. Předtím musíš ještě sundat vzduchový box filtru jinakse tam nedostaneš. Jeden drží ten plast a druhý na druhým táhle vidíš zhora. Jelikož ten v plastu držel jak čert a já měl větší sílu tak jsem sice vyhrál,ale plast to nedal,bohužel to nešlo jinak, ten plast zárověň drží ten šroub. Druhý šroub jsem povolil snadno. Potom jsem v kabině zkusil chod řadící páky do stran tak jak by měla asi chodit a zajistil šroub. Pak zajistil i ta druhý. Po nastartování ti musí jít zařadit všechny stupně. Origo příručka říká ještě o jakým si aretovacím trnu. Ani ten jsem neměl,laboroval jsem stím než to seřídil. Abych mohl jedit tak jsem prořízl do toho ulomeného plstíku dražku kložil podložku s táhl.Zejtra jdu volat do škody jestli ho nemají. Tak tak jsem to dělal já. Mít ty kalibrační nesmysly,a hlavně hned ten plsat tak bych nemusel znova vyndávat box,ale to je prostě osud. Kdyby někdo měl nějaké doplňující rady tak šup sem stím :-) stačily by i rozměry destičky :-) :-) a trnu :-) :-)

 

plast nemám ,zejtra budu volat a pak uvidím

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...