kaur Odesláno Říjen 13, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2010 Zdravím, mám problém. Někdy při nastartování mi motor naskočí a hned spadnou otáčky a vypne. Na podruhé nastaruje a běží bez problému. Během jízdy při zařazení rychlosti je poznat že auto nechce táhnou a padají zase otáčky, když vyřadím rychlost, tak motor vypne. Stává se to jak si auto asi usmyslí. Týden není problém a všechno funguje. Pak mi zase během jízdy motor zhasne. Nerozsvítí se žádná kontrolka (imobilizer).Když vypína motor během jízdy, je to celkem nepříjemné. Octavia I. 1,8T 1999 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Říjen 14, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2010 (upraveno) Ze všeho nejdříve nech udělat diagnostiku přes VAG, ať je jasné kde je chyba. Někde je tu téma o motorech 1,8T 110 / 132 kW a tento problém se tam mnohokrát řešil, většinou to bývají špatné gumové hadice - netěsnot dělá problémy a motor zlobí, hlavně ve studeném stavu po 1. nastartování, pak se to třeba několik dní neprojeví. Mně motor při jizdě naštěstí nikdy nezhasnul, dělalo mi to jen při nastartování - kolísání otáček a nepravidelný běh motoru. Toto je asi největší slabina motorů 1,8T a občas potká každého z nás ! Tady něco bude : http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=183 Upraveno Říjen 14, 2010 uživatelem Mi-rek1.8T 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Tomas_ek Odesláno Říjen 14, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2010 tak tak, jedna z hadiček, taky mě to potrápilo několikrát 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PLUSH Odesláno Únor 5, 2011 Sdílet Odesláno Únor 5, 2011 Ahoj, řeším stejný problém. Vstup odvětrávání do sání zpět mám zaslepen, odvětrávání vyvedeno ven. Čidlo chladící kapaliny je nové, váha je Ok vyčistěná, taktéž svíčky jsou nové NGK podle výrobce. Cca 3 týdny klid ale poslední 3 dny po startu když auto déle stojí mi začaly otáčky lítat a pak ůplně spadnou. Když znovu nastartuji je vše OK. Volnoběh také ůplně není ustálený. Jedině už mě napadají zapalovací cívky. Jak poznám že je špatná? Díky za odpovědi....... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Únor 10, 2011 Sdílet Odesláno Únor 10, 2011 Jedině už mě napadají zapalovací cívky. Jak poznám že je špatná? Díky za odpovědi....... To asi cievky nebudú, lebo otáčky by nelietali, ale práve naopak, auto by išlo na 3 valce. Skôr to bude niektorá hadica, ale ani doktor po telefóne ti nepovie, čo ti je. A tej váhe vzduchu to čistenie nemuselo prospieť, ba by som povedal, že skôr mu to uškodilo - takže to kolísanie môže to byť aj tým čistením. Takže treba to dať na VAG a podľa toho. Pri padaní otáčok a vypínaní motora to môže robiť aj zanesená škrtiaca klapka, takže by ju trebalo vyčistiť a kuknúť aj vzduchový filter. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Tomas_ek Odesláno Únor 14, 2011 Sdílet Odesláno Únor 14, 2011 taky mě padaly otáčky - vyčištěna klapka - byla zahnojená - a je to o.k. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PLUSH Odesláno Březen 6, 2011 Sdílet Odesláno Březen 6, 2011 Omlouvám se váha se nečistila!!Jen klapka teda, bylo mi to řečeno. Diag. Ok nic nehlásí... Tak nevím nechám to znovu vyčistit. Dělá mi to jen někdy, když auto déle stojí. Tak nevím.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.