Přejít na obsah

Spatne starty sudeneho motoru. Kopeto do starteru :(


Guest nekromander

Doporučené příspěvky

Guest nekromander

Mam problem se startovani (studeneho motoru 1,6 MPI na Felicii)

Kdyz zacnu startovat, tak starter trosku zatoci s motorem a pak to proste krapne=kopne do starteru a motor se zastavi! Takhle jsem odepsal stary starter, a ted tam mam repasovany a zadna zmena. Jak je chaldno tak to proste ma problem nastartovat. Musim to takhle parkrat zopakovat a pak to chytne a jede bez problemu. Kdyz uz je potom motor trosku zahraty, tak to chyta na drcnuti.

 

 

Zkousel jsm uz menit haluv snimac s rozdelovacem, baterku, ted je tam jiny starter, posunovani predstihu... Vsechny akce bezuspesne :)

 

Ps. Blbne me to uz od lonske zimy, pak jsem to resil tak, ze jsem si navedl spinac od kabliku co jdou do civky a ten kdyz vypnu, a zacnu startovat tak to motor roztoci uplne bez problemu, pak cvaknu vypinacem a jak to hodi jiskru tak to trosku tukne ale motor naskoci.

Bohuzel tohle bylo jen takove nouzove reseni, ale potreboval bych to vyresit, zima se blizi a nechci resit dalsi starter.

 

Tak doufam ze se nekdo najde, kdo dobre poradi jak to vyresit :palec:

Odkaz ke komentáři
Guest nekromander

Znami me poradil, zkusit vymenit cidlo teploty pro ridici jednotku. Ze je mozne ze udava spatne teploty nebo tak neco, protoze jak jsem psal nahore, kdyz je motor teply a nebo v lete. tak to startuje apsolutne bez problemu, uz si s tim ale nevim rady.

Loni auto bylo i napichle na PC a nic se nezjistilo, krome nejake zavady vicka na aktivnim uhli. Pokud se nepletu.

Poradi me aspon nekdo, kde je v motoru umistene to cidlo teploty pro RJ ?

Odkaz ke komentáři
Guest nekromander

Diky, uvidim jestli to pomuze.

 

Jinak pastorek je ok, i venec je ok, menila se loni spojka a venec pro jistotu taky. Problem je takovy komplikovany, uz par mechaniku nad tim spekulovalo, ale nic se nezjistilo. Jde prave o to, ze kdyz ja bych vypojit kabel co de do rozdelovace z civky a pokusil se jakoby startovat, tak starter s motorem toci jedna basen:) Ale, jakmile je zapojene zapalovani, a chci nastartovat STUDENY motor, tak to proste pootoci parkrat a pak to kopne do starteru, jako by se zmenil nejak extreme predstih a hazelo to jiskru jeste mnohem driv.

 

Kdyz je mototr uz teply a nebo v lete, tak tento problem neni vubec, auto chyta na drc. Jsou menene i rozvody, svicky BOSCH, pravidelne olej 10w40 atd. O auto se staram, bohuzel tohle nedokazu vyresit ?

 

Uvidim co udela to cidlo.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

otec ma problem, ze auto startuje v pohode, ale kdyz je studene, tak to zdecha a musi drzet plyn na noze, jak se auto zahreje, tak jsou otacky v pohode, i po nastartovani otacky drzi, tak jak maji. Vim, ze se tu resila skrtici klapka....je mozne hledat zavadu jeste jinde? souvisi s tim vymena teplotniho cidla? pomuze?

Odkaz ke komentáři

Vinca - zkusil bych škrtící klapku vyčistit a nastavit, to by mohlo pomoct, mě auto chcípalo když jsem parkoval a vytočil plný rejd... nedrželo otáčky, po vyčištění klapky vše ok

:D

 

nekromander - stejný problém jsem měl, když pastorek u startéru nezaskakoval zpátky - takže jsem občas nastartoval, celý motor zarachotil a neškytlo to... vyměnil jsem startér a vše je v pořádku :lool:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...