Přejít na obsah

Elektrika OII Tour


Doporučené příspěvky

Nedávno v niektorej diskusii padol dotaz, aká bude v OII Tour použitá elektrika - či aj tá bude predfacelift, alebo bude OII Tour "pod pokličkou" vlastne OIIFL a predfacelift len navonok...

Potvrdená správa je teda tá, že OIITour a OIIFL budú po elektrickej/elektronickej stránke identické. To znamená budíky Fazit s dizajnom ako OIIFL, združená jednotka BCM namiesto BSG a komfortky, klimatizácia s ovládaním presne taká, akú má OIIFL, atď. Interiér bude celkovo identický s tým v OIIFL vo výbave Classic. OIITour bude po technickej stránke vlastne OIIFL, ktorá bude navonok vyzerať ako OII pred FL :lool:

Za daných okolností je potom vcelku prekvapivé, že bolo možné dosiahnuť taký cenový rozdiel medzi OIITour a OIIFL. Niekde bude musieť byť pes zakopaný :lool:

Odkaz ke komentáři

Kámoš koupil postupně zcela dvě identické Astry... (nebýt spz nepoznal bych že vyměnil auto). První koupil když byla aktuálním modelem, tu druhou po 5 letech kdy už byla Clasikem (nebo jak přesně nazývali tu výběhovou řadu jejíž výrobu vždy přesunuli do PL) Přesně jak píše Lancelot.... první měla koberec 2cm tlustý a všude... druhá má 1cm a když odklopí zadní sedáky, tak tam koberec není vůbec.. jen jakýsi tenký hadříček. S sedáky u první neměl problém, u druhé už začíná být řidičova sedačka prošoupaná... Jmenoval ještě spoustu věcí, ale vždy to bylo v podobném duchu... úspory a úspory... Prostě nechci slevu zadarmo....

Odkaz ke komentáři
Nedávno v niektorej diskusii padol dotaz, aká bude v OII Tour použitá elektrika - či aj tá bude predfacelift, alebo bude OII Tour "pod pokličkou" vlastne OIIFL a predfacelift len navonok...

Potvrdená správa je teda tá, že OIITour a OIIFL budú po elektrickej/elektronickej stránke identické. To znamená budíky Fazit s dizajnom ako OIIFL, združená jednotka BCM namiesto BSG a komfortky, klimatizácia s ovládaním presne taká, akú má OIIFL, atď. Interiér bude celkovo identický s tým v OIIFL vo výbave Classic. OIITour bude po technickej stránke vlastne OIIFL, ktorá bude navonok vyzerať ako OII pred FL :)

Za daných okolností je potom vcelku prekvapivé, že bolo možné dosiahnuť taký cenový rozdiel medzi OIITour a OIIFL. Niekde bude musieť byť pes zakopaný :)

 

A znamená to tedy, že např. budíky nebude možné přehodit?

Odkaz ke komentáři
každopádně parkovací čidla na OIITOUR jsou z předFL verze.... né že by to na nové OIIFL jednotce nešlo- šlo ale je s podivem, že tyto absolutně špatné čidla opět nechali vyrobit a nepoužili ty z FL+kroužky z RS modelu. Asi šlo opět o cenu.

 

 

na toto téma jsem měl z vývoje vysvětlení: prý jde o pohledový desing, odlesky a desing nových PDC čidel nebo čidel s mezikusem se neschoduje s desingem OII před FL. :rolleyes:

Upraveno uživatelem Rolbař
Odkaz ke komentáři

Badys: Veruže máš pravdu, použili sa staré čidlá, akurát jednotka je "nová" - dáva sa tá istá, čo do čínskej OII. U OIIFL ale tiež nastala zmena, zrovna od tohto týždňa sa montujú pre zadný PA tie isté RJ, čo do FIIFL. Pre kombináciu predok + zadok sú nové jednotky, s indexom E a od 27KT sa do OIIFL montujú tie isté čidlá, ako má FIIFL.

 

Rolbar: Ja som mal na mysli porovnanie OII Tour a OIIFL pre SK trh, pretože u nás je základná výbava trocha bohatšia - Tour má 8x repro, 4x airbag, el. okná vpredu atď. Zajtra schválne spravím presné vyčíslenie rozdielu ceny identicky vybaveného Touru a OIIFL, zaujíma ma to. Čo ale mám spätnú väzbu od predajcov, tak OII Tour ľudí mimoriadne oslovil. Berú to tak, že za cenu FII môžu mať OII...

 

Frank: Nie, do OII pred FL nikdy nepôjde dať budíky z FL. Problém je ten, že budíky po FL sú tzv Fazit a PIN kód k imobilizéru sa zisťuje a do budíkov zapisuje online, počas komunikácie s centrálnym serverom Škoda Auto. Pri tejto komunikácii sa vždy posiela VIN kód auta a po autorizovaní ako odpoveď príde PIN kód immo a tento sa zapisuje rovno do budíkov. Nadarmo máš na prívesku od kľúčov PIN k pôvodným budíkom pred FL, nie je spôsob, ako tento PIN do FL budíkov zapísať inak, než online. Aj keby sa spravil dotaz s tvojim pôvodným VIN kódom, ako odpoveď nepríde PIN, pretože na centrálnom serveri nie je uložený (dostal si ho na prívesku spolu s kľúčami pri kúpe auta).

Odkaz ke komentáři

Taky OT:

 

Takže budíky u VW Passat 3C jak ty původní (obr.1), tak i ty faceliftové (obr.2) jsou asi - velmi laicky řečeno - na úrovni budíků OII předface. Protože co tak koukám na VW fóru, tak tam se mění budíky za novější ostošest (právě proto mne dotaz na možnost výměny u OII napadl).

 

post-18-1289292491_thumb.jpg

post-18-1289292527_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Lancelot: Dobrá otázka - ja som v každom prípade rád, že OIITour sa u nás vôbec neponúka vo verzii "chudobný príbuzný". Pohral som sa dnes s cenníkmi a vyskladal som rovnako vybavenú OII Tour a OIIFL. Bohuziaľ, motory sú rozdielne (1.6 MPI v Toure a 1.2 TSI v OIIFL), no keď ešte bol 1.6 MPI v ponuke aj pre OIIFL, mal identickú cenu, ako 1.2 TSI. Do Tourky si treba priplatiť za rádio Blues, naopak, do OIIFL Classic alias Family L treba priplatiť za zadné repro a dostaneme takmer na chlp rovnako vybavené autá. Rozdiely sú vyslovene kozmetické - OII Tour nemá osvetlenie v kufri, signalizáciu pásu vodiča a podľa cenníka ani delené zadné sedadlá v liftbacku a signalizáciu nevypnutých svetiel (ak keď tieto posledné 2 veci sa mi nezdajú). A cenový rozdiel? OII Tour vychádza cenníkovo na 12318 eur, OIIFL na 14305, čo je po zaokrúhlení nezanedbateľných 2000 Eur!!! Jediný argument pre OIIFL potom zostáva modernejší motor a 6 stupňová prevodovka.

 

Frank: Hm to je zaujímavé zistenie, no do budíkov Passatu sa nevyznám. U OII naozaj nie je problém - idú vymeniť obyčajné predFL budíky za maxidotové pred FL, takisto ako aj obyčajné FL za maxidot FL... Možno čisto hypotetická a teoretická otázka - keby sa deaktivoval imobilizér, nefungovalo by to?

Odkaz ke komentáři

lubinob: Dostal si k autu plastový prívesok bielej farby, ktorý sa dá otvoriť, vnútri je napísaný VIN kód a políčko, ktoré je možné zotrieť? Ak áno, tak máš ešte staré budíky. Ak si spolu s kľúčami dostal len čierny plastový prívesok s VIN kódom a ničím iným, tak máš už Fazit budíky.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak som konečne mal tú česť pozrieť sa na OII Tour s notebookom a prvé prekvapenie bolo hneď na svete - je použitá nová gateway, ktorú VCDS 10.6.1 nepozná, hlási chyby "Function not supported". Odporúčam rýchly update na anglickú verziu 10.6.2, už je vonku. Zvyšné RJ nerobili problém, je to identické s OIIFL...

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Mám viac dotazov na skúsených :Mám OII Tour MR2012 , chcel by som domontovať originál ťažné zariadenie /toto mi je celkom jasné/ a chcel by som parkovacie senzory , zrejme FL sadu , otázka je kam sú konkrétne zapojené predné a kam zadné senzory , či to toto konkrétne auto podporuje a bude vedieť zobraziť na Bolere ... Veľmi sa mi páčilo keď bolero ukazuje prekážku a pri zapnutom prívese kreslí aj tento na displaji a prakticky kvôli tomuto by som to chcel . Buď len zadné prípadne ak mi niekto osvetlí zložitosť montáže a čo všetko musíš ísť von a musí sa meniť tak aj predné ... Ďakujem

Odkaz ke komentáři

skús užívateľa BadyS.. niekedy viem že predával sady.. prípadne Rolbar, Vasa...

 

a za mna.. ked uz dorabat tak aj s prednymi.. tie vies odpojiť tlačítkom.. a niekedy sú fakt užitočné.. zvykol som si na nich, a asi by som ich dorábal aj na budúcom aute ak tam nebudú :)

Odkaz ke komentáři

jazdím roky aj bez zadných a viem zaparkovať do vzdialenosti ako pípajú senzory bez problémov , chcem to len kvôli tomu aby to tam bolo a aby mi to ukazovalo na Bolere , praktické využitie to moc nemá ale s tým že sa montuje ťažné a je to jedna robota by som to tam dal ...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...