Jump to content

EDÓŠEK:)


Jim

Recommended Posts

tak at víte v čem jezdím když mi Rapid rezne v garáži:))

 

Toledo II TDI 2001 MY 02, prodán v olmiku ze skladových zásob

já majitel od 2005 v 73tis km

TDI 66kw+S764+SW+ATD komplet-EGR vše by HUML(nyní cca 100Kw)

Signo(2xbag,komplet el,digi klima,4xkotouče :P atd...)+tempík, TopSposrt sedačky s výhřevem, parkovák z OI a jiné elektor čičoviny vše by Váša, ostřik světel(homebastl)

+, křídlo na kufru a stříška nad zadním oknem, Cupra koncovka výfuku, Bruxsnafol fólie, 16' RONAL LZ5

 

DSC_4611.jpg

 

fotos

Link to comment
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

potřeboval bych pomoct kucí

 

výměnu kotoučů jsem svěřil mechanikovi co mi dělal šáde-jako fušku u něj doma hodila se mi sobota, kč není nazbyt...

 

jenže pedál je po výměně měkký, tak jsme to vzali k němu do práce do servisu, prý HBV, ok vyměnil se HBV, pedál méně, ale stále měkne, tak odvzdušnění přes vag s použitím ABS motorku přes návod z DP, je fakt že po cca 150km je to do pulkuy v poho ale prostě když chci tak pedál dostanu až na zem, při vyplém motoru je to šutr

 

pls,pls...

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...

když je moc práce na palicu, tak vždy utikám autům takže:

 

tohle fakt neeeeee

th_DSC_1950.jpg Xth_DSC_1951.jpg

 

dokopal jsem se šplíchnout konečně brzdiče:

th_DSC_1954.jpg

ale napřed mě trochu šoklo rameno:

th_DSC_1957.jpgth_DSC_1959.jpg

pak jsem sundal jsem i podběhy :oops:

th_DSC_1955.jpg

 

a tak jsem si tím pohrál:

th_DSC_1969.jpgth_DSC_1965.jpgth_DSC_1966.jpg

Link to comment
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

tak a na dalších pár tisic snad klid

 

oleje vč převodovkovýho, rozvody+pumpy+řemeny, ještě čidlo teploty hlásilo chybu tak vyměněno a přezuto na novější zimáčky

 

a ted hurá jezdit, doufám že příští týden nebude hnusně, krom uterý stále na cestách :(

Link to comment
  • 1 month later...

nahoře jsem si pomohl fénem, ale de facto by stačilo uato pořádně roztopit, folie se mi strhla v celku v pohodě jsem ji vytáhl i z pod lemu tapecu. pak přišlo to horší a to sundat lepidlo-nakonec mi nejlíp fungoval motor cleaner od sheron na hadřik, napatlat na sklo, počkat chvilku a škrábat :

 

24204.jpg

 

 

za 45 min hotovo i s vysátím(nejhorší bylo přijít na to co lepidlu pomůže)

folie jsem měl: bruxnafol

Edited by Jim
Link to comment

Tak to ja mam taky Bruxsafol... tzn. ze zanechavaji vice lepidla nez jinym, kdyz nekdo mel obe okna za 15 minut i s lepidlem dole? Technicky benzin by myslis stacil?? Nevim, zda mam totiz v unoru jeste riskovat jizdu do hor a zpet s predkama, nebo to radsi pro klid svuj i organu sundat... :( Pekelne se mi k tomuto kroku nechce!!!!!

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

tak o víkednu jsem drhl, vysával, leštil, zadobával kamínky(letošní zima tomu předku fakt dala zabrat :()

 

ale včera jsem ke 1/4 nádrže přidal za 600(cca 16l) a on mi ukazoval plnou!

asi po 15 km se to proklesalo kousek nad pulku, nestalo se to někomu taky?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...