Přejít na obsah

Alu kola Borbet "17" - Typový list


Revan

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...

 

Čau, prosim tě, mohl bys mi poslat podrobnosti jak postupovat při zapsání 17" kol do TP. Mám problém asi jako všichni v tomto tématu a to že už mám kola na autě a potřeboval bych je zapsat. Mám bohužel také Borbety a k nim typové listy nejsou. Díky moc.

 

 

Zdárec prosím tě, taky si chci zapsat kola do TP, poradil bys mně prosím jak se ti to povedlo.

díky,můj meil kdyžtak je simunek89@gmail.com

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Zdravím, tohle jsem řešil už když jsem měl Fabii a nechal jsem si tam legálně zapsat 15" , 16" a 17" bez problémů a to jsem měl 1,9 SDi.. Napsal jsem e-mail do allesia i když jsem měl kola jiné značky (stačí oddělat středové pokličky) a poslali mě papíry-TUV a typ.list se kterým jsem zajel na STK, tam mě potvrdili montáž alu kol a pak už hurá na úřad, kde mě vše zapsali. Když někdo bude chtít vědět podrobnosti, tak rád poradím, tenhle návod jsem řekl již 6 kamarádům a vždy to prošlo.. smile.gif v allesiu jsou fakt hodný a vždy vše bez problémů! :palec:

 

Cau , prosimte byl bys tak hodny a poslal mi taky na mail ten navod jak si to presne udelal ?

muj mail : jajodc@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Ahoj. Sice starší téma, ale Google ho stále ukazuje, tak bych rád taky něco přidal do debaty...

Měl jsem stejný problém (viz. název vlákna), Borbety 17" bez TL... Dlouho jsem hledal, přečetl všemožné a přemejšlel... Obepsal jsem snad všechny prodejce kol a odpovědi byli, že buď nemaj zastoupení Borbet nebo výdaj TL pouze ke kolům od nich... Další mi napadlo "padělat si" TL nebo ho sehnat odjinud (allesio, Ronal...), ale pak vyvstala otázka, aby technik nezkoušel volat prodejci nebo aby mi do TP nezapsali výrobce kol z TL, to bych byl taky v prdeli...

Tak jsem tedy tento problém vyřešil tak, že jsem se dohod se zastoupením Borbetu, že koupím 1 disk od nich místo rezervy do auta a k němu mi výdaj TL přesně k těm kolům, které mám... Vím, není to "nejlevnější cesta", ale do 10ti tisíc jsem se vešel (sada starších obutých kol 6 tis., nový disk 3 tis., a nějaké ty poplatky na ouřadech)...

Tak snad můj postup někomu taky pomůže... ;-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...