Přejít na obsah

Ztrácí se mi nemrznoucí kapalina..:(


Doporučené příspěvky

no po precitani tohto prispevku sa aj mne zacala tratit voda :palec: octavka chce asi s vami drzat krok:D ale zatim to nieje nejake extremne... tak za tyzden dolejem deci, dolieval som 2x zatial, pevne verim ze to je len doliatie do chladica, pretoze teraz ked boli mrazy som mal pred chladicom clonu aby sa motor neochladzoval a teraz ked sa oteplito to zacalo zrat vodu...

otazka.. kedy bolo zle tesnenie pod hlavou, malo by to mat modry dym stale??? lebo ked auto dlhsie stoji tak o nieco horsie startuje a dym je modry ale to davam za pricinu spaduvaniu nafty, alebo sa mylim?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 7 měsíců později...

Poslední cca 3 týdny se ztrácí voda...ujedu zhruba 100-200 km, rosvítí se na maxidotu "zkontrolujte chladící kapalinu" doleju většinou 1-2 litry a po ujetí zase 100-200 km to samé.Zkoušel jsem tam nalejt i takovou tu sračku na utěsnění chlad. soustavy a nepomohlo :wallbash: pod autem není louže, na olej. měrce taky nic.Poradtě kudy se může ztrácet.Ráno po nastartování mi jde trochu bílej kouř (cca 2 vtěriny a pak je to ok). Mam zkusit nějak natlakovat kompresorem soustavu? Nebo co kde zkontrolovat? :huh:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Já tohle měl jednou na autě taky. Ztrácela se kapalina, ale vyhazovalo mi ji to u nádobky. Tak nové víčko, nádobka a pořád to samé. Ve finále se dávalo nové těsnění pod hlavou a zjistilo se, že je ruplá hlava. Nechalo se to svařit a stejně to dělalo dál. Udělalo mi to 3 dny před dovolenou.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak jsem zjistil, že mi voda teče za pravym kolem ( jakoby pod spolujezdcem ) jak je takovej ten "nosník" či co jak se táhne až k zadní nápravě. Čím to může být? Topení? Dá se to nějak zjistit, rozebrat? Nechce se mi rozebírat celou palubku :wallbash:

tam je vyvod prebytocnej kapaliny a ked mas velky tlak v chladiacom okruhu tak tamadial to vyteka deje sa to ked mas prasknute tesnenie pod hlavou v servise vedia zmerat ci mas v tej nadobke chladiacej kvapaliny CO plyny z vyfuku a zista ci je to tesnenie pod hlavou

Odkaz ke komentáři

riesim ten isty problem.. na 99,99999% je to tesnenie... najjednoduchsi test... pri zahriatom motore skus stlacit hadicu co ide do chladica, musis ju stlacit ze sa jednotlive strany hadice dotknu, ak nie system je pretlakovany a tym padom mas v cudu tesnenie podhlavou, tym padom ti to tlakuje a vodu vyhadzuje cez prepad v nadobke a preto mas mokro pri nosniku....

Odkaz ke komentáři

Zkusim to s tou hadicí a uvidíme. Jinak pokud to bude těsnění, a mě se voda ztrácí jenom když to auto jde víc do otáček, stane se něco když s tim budu takhle ještě cca 14 dnů jezdit? Auto potřebuju každej den k práci a až tak na Vánoce se bez něj obejdu, tak bych to dal známýmu udělat ..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím, mám problém s octávií.V pátek jsem nechal měnit termostat potí jsem dolil nekolikrát chladící kapalinu.V něděli jsem jel cca 250km a již nebyl úbytek.Dnes jsem bez problémů nastartoval a po cca 1h jsem přišel zpět k autu a byla podním již loužička od kapaliny.Nevíte někdo v čem může být problém díky

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tesneni nebo vymenik oleje.... Jde ti voda do oleje????

to nejsem schopen odpovědět, je fakt, že ta voda rychleji mizí při vyšších otáčkách, jel jsem na moravu 24.12., otáčky necelých 4tis. (okolo 175km/h), no a za Brnem jsem dolil 1,5L, zpět jsem musel pomaleji, už byl provoz, ale před Prahou asi posledních 75km to bylo volné, tak jsem na to šlápl a zase 1,5L dolito,,,

nevím jak poznat zda jde voda do oleje?

Odkaz ke komentáři

Podivej se jestli ti nestoupa hladina oleje na merce...i kdyz 1,5 litru by uz melo jit poznat... Nebo ti voda muze jit do valcu a tim padem olej nebude probivat... Jsou jenom tyhle dve moznosti...Jo a treti ze by to chcalo nekde ven, na to se podivej at zbytecne nedelas hlavu...Nastaruj a jak se voda natlakuje skoukni jestli to nekde netece nebo jestli pod autem nemas louzicku... Asi nej by samo bylo vodu natlakovat profi naradim. Jedno mam ale v Brne tak ti nepomuzu....

Odkaz ke komentáři

Jestli je to těsnění tak pod autem nic nenajdeš. Takhle jsem dolejval celou minulou zimu a dával pod auto suchý papíry a nic nebylo vidět. Padlo na to asi 10 litrů nemrzky. V červnu jsem jí málem uvařil a bylo jasno. Těsnění pod hlavou odfouklé na třech místech a ještě dovnitř do motoru, proto pod autem nebylo nic vidět. Jak vypadá nemrzka v nádržce? Je čistý nebo má černej nádech?

Ještě by to mohlo být vodní pumpou. Už jsi dělal rozvody?

Zdravim mám stejný problém a nemrzka má černej nádech co s tím může být??

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Začali zasejc pořádný mrazy a já zas dolejvám jak blázen:( Fakt nevím čím to je. Když nechám auto venku v mrazech, tak tam do rana je kaluž jako prase, když to dám domů do garáže, tak nic. To samé když to zavezu do servisu, tak mi řeknou že to dali na zvedák, vše otřeli a pak za celou dobu nikde nic:( Fakt to nechápu. Podle mě to ale bude těsnení pod hlavou, to taky může jít voda ven,ne?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

mam taky problem se stratou vody. Kdyz na to trochu slapnu ( tak 130-140km/h ) par km jedu tak se mi zacne zvedat teplota motoru... samozrejme uberu a teplota klesne na 90 a zase drzi. kdyz to potom necham vychladnout a zase chcu jet tak doliju min. 0,5l vody...

Napadlo me jak na to slapnu tak vznikne tlak v soustave a termostat se tim tlakem uzavre a povoli az zase uberu plyn. je to mozne? co si o tom myslite?

PS: termostat mam meneny par mesicu. Na rozvodech najeto cca 15.000km.

diky za nazory

Maras

Odkaz ke komentáři

Zdravím,

mam taky problem se stratou vody. Kdyz na to trochu slapnu ( tak 130-140km/h ) par km jedu tak se mi zacne zvedat teplota motoru... samozrejme uberu a teplota klesne na 90 a zase drzi. kdyz to potom necham vychladnout a zase chcu jet tak doliju min. 0,5l vody...

Napadlo me jak na to slapnu tak vznikne tlak v soustave a termostat se tim tlakem uzavre a povoli az zase uberu plyn. je to mozne? co si o tom myslite?

PS: termostat mam meneny par mesicu. Na rozvodech najeto cca 15.000km.

diky za nazory

Maras

 

 

to bude tesneni pod hlavou urcite a jak ti jde teplota nahoru tak je na case to vymenit.jezdil jsem stim tak mesic a praskla i hlava

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...