Přejít na obsah

Málo topí


Lojzaj

Doporučené příspěvky

Rád bych se zeptal mám 66kw začne hřát chvíli po startu ale když je motor ohřátý tak se teplota ze vzdušníků moc nezvedne a když dám ventilátor naplno teplota sleze na čtvrtku ovládací klapka funguje tu jsem zkontroloval.Je to normální?Předtím jsem měl benzín a ten topil daleko víc.

Odkaz ke komentáři

No nemůžeš srovnávat diesla s benzínem ten motor je prostě učinnější takže není tolik zbytkového tepla jako u benzína takže nezbývá mnoho tepla na ohřev topení u OII se tohle snažily vyřešit přídavným el.topením prostě když jezdíš kratší cesty tak nemáš šanci ten motor prohřát a o topení už nemluvím vůbec

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Já mám chladič zakrytý komplet a teplota se zvedá rychleji jen nepatrně,vlastně je to v těch mrazech skoro to samé co to bylo s odkrytým chladičem,ten motor maká na vzdálenosti do 30km permanentně podchlazený,provozní teplotu mám až tak po 20km,to chlazení je zbytečně předimenzované :palec:

Odkaz ke komentáři
No nemůžeš srovnávat diesla s benzínem ten motor je prostě učinnější takže není tolik zbytkového tepla jako u benzína takže nezbývá mnoho tepla na ohřev topení u OII se tohle snažily vyřešit přídavným el.topením prostě když jezdíš kratší cesty tak nemáš šanci ten motor prohřát a o topení už nemluvím vůbec

 

 

No já bych spíš řekl, že nemůžeš srovnávat Oktávku s jiným autem !

Diesly jiných značek to mají ošetření tak, abys v zimě nemrz .

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...