Přejít na obsah

Problém s prevodovkou


Doporučené příspěvky

Mám taký problém, na octavii 1,8 T AGU, mi ťažko idú všetky stupne preradiť nad 2000 otáčok, ba ani nejdú zaradiť na vyšších otáčkach, len keď nechám klesnúť pod 2100-2000.

Včera som už vymenil olej a dal som 75W-90 Total, ale problém pretrváva.

S autom netrasie, ani pri vyšších rýchlostiach, ani pri zošliapnutí spojky, len nejde zaradiť ani jediný stupeň pri vyšších otáčkach nad 2100, ani s medziplynon, len sem tam /1x za 20 pokusov/ cca na 2500 ot.

Oficiálne má auto na tachometry 175 000 km, ale má asi viacej.

Má niekto s takým niečím skúsenosť ?

Bude to spojka, alebo prevodovka, alebo mohol by to byť, aj hlavný spojkový valec ?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mam podobny problem, ked je auto studene, ale len kym sa nezahreje motor a prevodovka. Prejav - po vytoceni motoru na 2 - 3 tis. tam "studena" dvojka ide len nasilym. Ak sa len zlahka pohnem na jednicke a radim za 2, tak tam dvojku dam. Ostatne rychlosti OK. Po zohriati bez problemov.

 

Ale toto robi aj Kia mojich fotrofcov a ta je nova....takze asi normal

Odkaz ke komentáři

Odporúčam Ti vymeniť olej v prevodovke a budeš mať po probléme. No iba po odjazdení nejakých km príde zmena. Kamošovi sa zmena prejavila po týždni, ale jazdí mesto, cca 10 km denne.

 

Na rozdiel od Teba mne to robia všetky rýchlosti aj pri teplom motore a spojka mi zaberá normálne, čo sa čudujem. Žeby všetky synchróny ? Ťažko sa mi chce veriť, ale je to možné.

Čakám na nejakého odborníka, že mi poradí.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...