Přejít na obsah

Silentbloky ramene


Ciza

Doporučené příspěvky

ahojte, dnes som chcel vymenit ramena a dat nalisovat rovno nove silentbloky z audi a v servise mi povedali ze to nepojde ze je maly resp kratky ten silentblok z audi vid foto...

kupil som samozrejme 8Z0 407 183 A.

zjavne to tam mate nalisovane bez vacsich problemov viaceri tak sa chcem opytat ako presne... predpokladam ze zadnu hranu zarovno s hlinikom a to ze vpredu chyba pol cm bude asi ok???

a este ci je uplne jedno ako je ten silentblock v tej hlinikovej kocke otoceny nakolko na origo je vyznacene co ma ist hore a tu nic take nevidim (prvy obrazok to by mala byt zadna cast a tak ako som pisal vysssie nalisovana na zadny okraj hlinikovej kocky tak ako je to na ostatnych obrazkoch)...

 

Dakujem za rady

post-220-1303335343_thumb.jpg post-220-1303335480_thumb.jpg post-220-1303335524_thumb.jpg post-220-1303335551_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

jsem ti jeden nazor nabidl a ten se ti nelibil, zas tolik lidi s A2 silentama tu neni.

 

Jsem uklizel v garazi a tak tu mas jeste dve fotky ktere dle meho jeste vice pouzkazuji na to ze ten servis az tak moc nevi kdyz poukazuje na to ze to nebude sedet o 5mm kdyz original je posunutej malem o 3cm.

IMG_20110508_00124.jpg

IMG_20110508_00125.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Moje pocity po výměně silentbloků z Audi po 2 tis. km

 

-auto je evidentně tvrdší oproti originálu (opravdu znatelně), na hrbolech je podstatně hlučnější, rány se více přenášejí do karoserie-o to víc, že mám 17" elektrony

-osobně bych je určitě znovu nedával, zase se osvědčilo staré známé-origo je origo

-útěchou mi je, že na krásné rovné silnici je v zatáčách pocitově stabilnější,-ale popravdě kolik jich takových u nás je. Na D1, kde denně jezdím, je to tragedie, uvažuju, že tam dám zpátky originály. ;)

 

JSEM TO ALE VŮL.....

Upraveno uživatelem coplos
Odkaz ke komentáři
Moje pocity po výměně silentbloků z Audi po 2 tis. km

 

-auto je evidentně tvrdší oproti originálu (opravdu znatelně), na hrbolech je podstatně hlučnější, rány se více přenášejí do karoserie-o to víc, že mám 17" elektrony

-osobně bych je určitě znovu nedával, zase se osvědčilo staré známé-origo je origo

-útěchou mi je, že na krásné rovné silnici je v zatáčách pocitově stabilnější,-ale popravdě kolik jich takových u nás je. Na D1, kde denně jezdím, je to tragedie, uvažuju, že tam dám zpátky originály. :D

 

JSEM TO ALE VŮL.....

 

 

dost protichodna skusenost oproti tomu co tu bolo doteraz popisane... ja som ich tam zatial nedal a zvazujem ci ich tam vobec dam...

Odkaz ke komentáři

Jen popisuji své objektivní pocity....nebudu něco vychvalovat jen proto, že to mám na autě. To není narážka na ostatní - někomu může ta tvrdost vyhovovat.

Přidám ještě jeden postřeh ze včerejška- při rychlosti cca 150 km/h cítím vibrace ve volantu. Určitě to předtím nedělalo, nevyvážená kola se projevují v nižších rychlostech, tak nevím jestli to nemá souvislost s výměnou silentů.....

Odkaz ke komentáři

Zdarec panove, taktez pocity po nejakych 3 tis. Jak uz se tu zminujete, auto je o poznani tvrdsi, co si budem nalhavat, v zatackach je jisty jako blazen, mam taky 17" kola a na rovny cesty, a zatacky bomba, fakt rychly prujezdy a auto se ani nehne. Zato je citit kazdej predel silnice, opravy, hrby a diry. na techto kolech je to mazec uz s origo, natoz s temato silentblokama. Takze kazdej at si vybere jak uzna za vhodny. Tezko ric jestli bych je dal znova, to bych musel jit az do stavu jestli bych koupil takovy auto s takovym podvozem, hold je to skodovka :D.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...