Dix Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 To hlasové ovládání. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 Dix: to je rychlost, včera jsem podepisoval nátisky na katalog a Ty ho už máš :D kde jsi k němu přišel? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 GeorgeWWW: Přišel mě newsletter ze škodovky a tam byl na něho odkaz. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 Mne se O3 zatim libi, libi se mi interier vic nez predchozi verze a fakt se tesim na combi ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vrbínos Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 Tak ja koukam budu asi jediny, komu se reportaz o nove OIII v Autosalonu libila. Jsem rad, ze ji delal Pepa Vrtal, protoze vzdy rekne co ho s*re narovinu a nemaze med kolem pusy...... . Souhlasim i s jeho vyjadrenim ke Kabanovi, ono cas ukaze ....... . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TOMCAT Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 Tak tak, tá relacia je asi jedina ktorá hovorí veci ako sú bez servítky a Pepa je z nich the best. Možno teraz trošku priklašlil OIII z dôvodu sponzorstva škody ale ináč je to super. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 Jinak koukal jsem ze se zase vratili k odnimatelnemu zadnimu platu jako v OI, tentokrat s malym vylepsenim v tom, ze se da pekne zastrcit za zadni sedacky :palec: ... jak vrátili ? To má přece i OII B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honzajs39 Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 Mně osobně v nové Octavii chybí přihrádka nad rádiem, ta je božská... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 v G6 mi nechybí vůbec, ačkoliv v OII ji mám ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lojzahlina Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 No to máš pravdu, ta mi tam taky chybí je dost praktická a divím se, že tam není... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 jak už bylo řečeno plato kufru se dalo uklidit za zadní sedačky už v O1, takže spíš jen oprášili starší nápad bude mít v základu dělený zadní sedačky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Opěradla budou vždy dělená, sedák vždy pevný nedělený. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luban Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 :lool: sem mel OI sest let a nevim ze tam to plato slo takhle zastrcit :lool: :lool: :D :D A s tou OII jsem si zase neuvedomil, ze mam ted kombajna a tam plato neeeniii :D ale u normalniho liftbacku vlastne neni roleta ale normalne plato ze. Ale jeste se vratim k tomu kufru OIII, pekny je ten koberec co ma z druhe strany gumu, to je zcela jiste novinka a dobra vychytavka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 GeogeWWW:Bude cena bi-xenonů upravena v konfigurátoru ? V ceníku je 24 500 Kč a v konfigurátoru pořád stará cena 39 000 Kč.Kydyž zaškrtnu Traveller asistent,tak pořád jde zaškrtnou pořád Lane Assist,to by nemělo jít,protože je v tom asistentu.Týká se jak 3D,tak 2D konfigurátoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 SCOUT identicky "konečne" s RS ale len 2.0 TDI 4x4 135 kW (iba s AP) pokud by byla tohle pravda dalo by se o tom aute uvazovat, jak moc je to realne fakt netusim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Opěradla budou vždy dělená, sedák vždy pevný nedělený. Jako ze i ve vyssich verzich bude jen cela lavice? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Ano, po vzoru VW je sedák pouze 100%.. :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
juraj351 Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 mne sa nova octavka fest paci vyzera dobre uz od prvej foto sa mi podoba na audi a 4kruhy su mojim snom ale na to nemam tak sa uspokojim aj s tymto :) reportaz na prime super podla mna odhliadnuc na sponzora super popisane predstavne a ohodnotene nova octavka ma nieco do seba a do buducuna budem o nej velmi uvazovat ako o dalsom aute 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LukynoDC Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 (upraveno) Na D8 10.1.2013 směr TP. Mám i krátké video, nic moc - musel jsem se věnovat řízení... :lool: :lool: Ale je na něm vidět, jak mě vybrzdil. Co už vidět není, jak mi ukazoval prstem a rukou, že ne ne ne :smich: http://imageshack.us/g/1/9974014/ Upraveno Leden 20, 2013 uživatelem LukynoDC 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Jako ze i ve vyssich verzich bude jen cela lavice? proč to dělit, když sedadlo nebude možné (narozdíl od O1 a OII) sklopit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
partner1999 Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Myslím že nedělený a nesklopný sedák v OIII je cesta zpět. Jde přeci o to aby byla podlaha v případě potřeby co nejvíce rovná. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Ano, po vzoru VW je sedák pouze 100%.. :( No to je pakarna :( proč to dělit, když sedadlo nebude možné (narozdíl od O1 a OII) sklopit? Jo az takhle? To je for ne? :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 ono je to, bohužel, docela logický krok... protože jak často se sklápí celý sedák? Když se to vezme, tak je to 1x za uherskej rok. A výrobně je jednodušší plný sedák, než dělený. Taky z toho nejsem nadšený (sedačky sklápím relativně často vč. sedáku), jen konstatuju fakt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 to ze bude nedeleny preci neznamena ze bude nesklopny nebo jo ? Ve finale bude pak dulezity jak operadlo zapadne do sedaku, samozrejme jestli nekdo byl zvyklej sklapet jen sedak a pokladat neco mezi sklopeny sedak a operadlo tak to bude spatne. Cucham v tom technickou souvislot s tim ze bude sklopna sedacka spolujezdce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Návody k obsluze: http://new.skoda-auto.com/cs/mini-apps/owners-manuals/Pages/octavia.aspx 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Leden 20, 2013 Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Dix: jo, v interních systémech je to už upraveno, webový konfig se pak musí aktualizovat, takže v následujícím týdnu to podle mě bude změněno i tam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Leden 21, 2013 Sdílet Odesláno Leden 21, 2013 Tak dneska mě zarazil následující údaj... nová OIII v Německu začíná/bude začínat na 15.990€ a v Rakousku se bude prodávat od 17.980€ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Leden 21, 2013 Sdílet Odesláno Leden 21, 2013 No otazka je, jaka bude pro tyto trhy vybava a motor pro tu nejlevnejsi verzi :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Leden 21, 2013 Sdílet Odesláno Leden 21, 2013 zatím k tomu chybí jakékoliv informace (oficiální) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Leden 21, 2013 Sdílet Odesláno Leden 21, 2013 Německé výbavy jsou líp vybavené,než ty v ČR. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.