Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Musím souhlasit s Igorem, předek O3 není moc hezkej. A šetří se kde se dá. Pro uživatele to není vidět ale už u OII ubyly různé kryty, klapky, serva, atd. Nejlepší byly MR 07,08 pak už to šlo dolů...

 

Co třeba nechápu jak u O3 v plné výbavě (1-1,1 mil Kč) může být drát na přední kapotu, vlečená ramena (pokud není 1.8 TSI) atd...

 

Hele ta aktivní kapota? Půjde to deaktivovat? :lool: Já bych to tedy nechtěl.

Zasraná EU. :lool:

Je to standard pro všechny EU verze i ty nejlevnější.

Odkaz ke komentáři

Důvody:

 

a) tlak na cenu

B) tlak na cenu

c) tlak na cenu

 

Bohužel, zákazníci nechtějí kvalitu a pokrok. Chtějí nízkou cenu. VW už před nějakou dobou otevřeně řekl, že bude pozicovat právě Škodu jako levnou značku. Kdo kupuje auta průběžně, určitě si všiml zkracující se výdrže a materiálových úspor. Méně odolný lak je vidět mnohem méně (a později) než loketní opěrka..

 

A bude hůř, jak půjde do tuhého, budou ceny řezat i jiné značky než korejci. To, co předvádí u nás Peugeot, to je už teď zoufalost.

Odkaz ke komentáři

tak dnes shlédnuto naživo a musím říct že v podstatě té nejlepší verzi je to šetření vidět hned když člověk otevře dveře nejvíc mě zarazilo na zadních sedadlech že místo koženych(látkových) bočnic opěradla je plast (nevím jak v případě bočních airbagů vzadu) !! který při usednutí dře do ramene dál mě zarazila tvrdost sedadel čekal jsem je daleko pohodlnější třeba časem změknou a kůže použitá na sedadlech o tom radši ani nemluvím ale z venku se mi auto celkově líbí hlavně v kombinaci černých mlhovek,xenonu a použití perletově černýho laku další věc co je k nezaplacení je panoramatická střecha fakt pecka!!

 

ale cena se mi při téhle výbavě zdá dost přemrštěná celkem 870 300kč a celkový příplatek za výbavu přes 200 000kč

Odkaz ke komentáři

já chápu, že se v rámci koncernu má škoda profilovat jako levná značka, dokážu pochopit, že tomu odpovídá volba materiálů a různé technické omezení /viz. třeba pevná zadní náprava/, ale pak tomu taky musí odpovídat cena. A ne, že OIII je dražší než Golf VII, kde se VW jako ještě levnější značka určitě profilovat nechce .....

Odkaz ke komentáři

No full výbava bude koncipována jinak, to bude něco na způsob dosavadní OII a LaK,

konkrétně LaK je dost dobře vybavené auto a za dobrou cenu, 650-700.000,-, když by jsi poskládal do stejné výbavy Eleganci, tak u současné OII taky zaplatíš ranec,

nicméně by mě taky zajímalo to co MichalaF, tedy to co píše Igor, pokud to dobře chápu, tak se to může odrazit na elektroinstalaci v konektorech, na plechařině při případných opravách a plastech, které po rozebrání už nepůjdou vrátit zpět ....osobně by mě zajímala bezpečnostní stránka, úspora hmotnosti vs. deformační zóny a pohlcování energie při nárazu, VW koncern měl vždy auta bytelná a pevná, tomu odpovídala hmotnost .... ono totiž pět hvězd z nárazového testu nemusí až tak znamenat, když se ví jak přesně to auto nabourá biggrin.gif

Odkaz ke komentáři

kluci, během vývoje se dělá 80 crashtestů. Ten dokola opěvovaný EuroNCAP je pouze jedním z nich. Interní bariérové zkoušky ve škodovce (i celkově v koncernu) jsou přísnější.

 

A k těm cenám: zas tak dramaticky bych to neviděl. ŠKODA jako značka má jasnou roli v koncernu, každý ví jakou - spojnice mezi Seatem a VW. Na vyšší úroveň se nikdy nedostane, do prémiové značky nemá silnou image a dolů pod Seat klesnout nemůže, protože má svoje "kmenové zákazníky", kteří si tuto značku kupují. I v době krize. To u ostatních značek není obvyklé.

To, že se šetří, je logickým dopadem celé situace kolem nás, resp. i nás samotných. Došlo totiž k neskutečné degradaci představ, posunuli se hranice mezi standardní a luxusní výbavou, jen je jaksi opomenut fakt, že všechno něco stojí. To, že se i na nové OIII někde šetřilo, tzn. údajně byla "ošizena" je opět jen logickým krokem = snížení hmotnosti muselo býti nějak dosaženo. Na konstrukci automobilu si dnes žádná automobilka nedovolí sáhnout, tzn. hledá se potenciál kdekoliv jinde. A my na tomto fóru jsme (myšleno dobře) taky zvláštní sorta lidí, kteří se o produkty, techniku a značku zajímají. Ale jsme jen mizivé procento. Drtivé většině zákazníků je totiž téměř jedno, co se kde ukrývá, co není vidět atp. Pro ty je důležité, že si objednali prvky X, Y, Z, Ž a tyto prvky jim následně i prodejce předvede.

 

A k ceně Golfu VII: takhle nízká cena je jen a pouze na českém trhu, kdy se šestkový Golf potýkal s přestřelenou cenou, čímž šly do háje prodeje. Podle mých informací toto není konečné řešení.

Odkaz ke komentáři

Důvody:

 

a) tlak na cenu

B) tlak na cenu

c) tlak na cenu

 

Bohužel, zákazníci nechtějí kvalitu a pokrok. Chtějí nízkou cenu. VW už před nějakou dobou otevřeně řekl, že bude pozicovat právě Škodu jako levnou značku. Kdo kupuje auta průběžně, určitě si všiml zkracující se výdrže a materiálových úspor. Méně odolný lak je vidět mnohem méně (a později) než loketní opěrka..

 

A bude hůř, jak půjde do tuhého, budou ceny řezat i jiné značky než korejci. To, co předvádí u nás Peugeot, to je už teď zoufalost.

presne si vystihol, co som chcel napisat :palec: Najvacsia chyba je, ze ludia zacali (po americkom vzore) brat auta ako totalne spotrebny material - stali za z nich hotdogy - dostat cim viac za co najnizsiu cenu...

Odkaz ke komentáři

Nemyslim, ze by Octavia byla (uz od O1) koncipovana jako nejake "levne" auto, to myslim nikdy az tak nebylo. Ty ruzne vyroky v ruznych casech ruznych vedoucich predstavitelu koncernu si postupne ruzne i odporovaly a nemely zadnou ucelenou kontinuitu... Spise to mozna bylo spatne prekladano ci jinak prezentovano, mozna ze to mělo byt něco jako "dostupna"....

 

Ze se na aute setrilo ? Jiz to popsal ten kolega - insider, je jasne, ze pokud chceme novou O3 koupit za stejne peníze (a to tak je, přes spoustu novych technologii a sériových vybav) jako O2, nekde se to musí odrazit. Az na urcite výjimky (napr. mensi nadrz, coz me osobne dost stve, a viditelne snizeni kvality nekterych povrch. materialu - a to se snad bude tykat jen tech nejlevnějších provedeni) to ukaze cas, zda-li to je chyba nebo ne. Nicmene je to trend všech automobilek, i tech vyse pozicovanych modelu. Ale verim, ze odstupnovani vybav část těchto narku odstrani, stejne jako dnes.

 

Urcite kontroverzni zalezitost je volba pouzite zadni napravy, coz urcite není jednoduche hodnotit, nicmene az na par výjimek (napr. Janda) to napr. odborni novinari vesmes po zkusebnich jizdach v Portugalsku nehodnoti tak demonicky a problemove, jak prave ty výjimky. Ale toto je zrovna to setreni, ac to automobilka vysvětluje vselijak ;)

 

Ja jsem v minulych dnech u dealera vyzkousel O3 v te stredni vybave, sedel v ni, v aute je ocividne vice mista, palubka i v této vybave vypada lepe, vetsi, takova rozlehlejsi. Sedacky jsou subjektivne nize, auto i zevnitř pusobi bezpečněji, a vůbec nepusobi nejak levne ci osizene. Urcite to je pokrok a myslim, ze ma automobilka zadelano docela dobře na ten svetovy TOP 10 cil...

 

Taky jsem dnes poprvé viděl naživo v bílé ... Škoda, že se nenabízí bílá perleť. Jen ten tlumič výfuku je dost vidět.

 

Je to krasne, zrovna o této zmene po 2 cernych autech uz nejakou dobu uvazuji, ale tesil jsem se prave na "bilou perlet", snad bude později... S panorama strechou by to bylo moc pekne, ale ta asi pro liftback nebude... Ani dealeri to poradne nevedi, objednat se zatím neda.

Odkaz ke komentáři

Dřív nebo později dostane o Octavia A7 zvláštní lakování. A v němu bude pravděpodobně bílá perlová.

 

Osobně si myslím, že cena je ten nejmenší problém. S tím se dá rychle a jednoduše něco udělat. Tak jako se řvalo u Rapidu, tak klesne v případě potřeby cena i u OIII. Pro náročné skládající k Eleganci milion položek přijde L&K. U něj ale jde o to, že podle všeho nebude dřív jak rok a něco.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...