Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

vittorio: i s tebou plně souhlasím. Ale jde o to, že se tu staví auto pro dalších 4-8 let (vč.faceliftů), které musí splnit požadavky různých skupin. Proto není možné dělat dvojí auta. A handrkovat se tady o tom, zda výplně dveří drží na dvou či čtyřech (nebo šesti) šroubech, mi přijde jako dětinské. Stejně tak propíraná náprava, kdy si opravdu stojím za tím, co jsem tu psal a to na základě praktických testů (i srovnání s koncernovou i jinou konkurencí) přímo na Ehře.

Vedle toho je pozice úspěšné automobilky velice složitá, protože se s každým modelem očekává posun výš a výš a cenovka musí jít (přece zákonitě ;)) níž a níž...

Nerad to přiznávám, ale škodovka dospěla do bodu, kdy je (dá se říct) úspěšná a sebevědomá značka, resp. na některých trzích i úspěšnější, než mateřský závod. To se ne všem a všude líbí. Takže následovaly logické kroky, jak automobilku opět dostat tam, kam správně patří. Svým způsobem je to správné, protože se v tuto chvíli budou dělit i zákazníci:

- ti, kteří jsou opravdovými fandy značky a koupí si vůz z lásky,

- ti, kteří jsou věrni koncernovým značkám, ale hledí na koncovou cenu (při získání stejných

výbav),

- ti, kteří nejsou věrní žádné značce a vybírají jen na základě ceny a prodejních slev/akcí.

 

Na druhé straně se škodovka v minulých 3 letech pustila do opravdu odvážných akcí, které automobilku zmodernizovaly navenek a pomohly jí tak definitivně se odprostit od minulosti. V tom jí velice fandím, protože minulost BYLA, budoucnost BUDE.

 

A jen mi je vždy velice líto, když tu lidé, kteří jsou třeba i spojení (ať už v jakékoliv úrovni) s výrobním závodem, to auto haní a poukazují na jeho chyby a nějaká pozitiva se vždy přecházejí jako samozřejmost.

 

A ať se na mě nikdo nezlobí, ale během krátké 5ti nebo 10ti kilometrové zkušební jízdy si NEMŮŽU udělat o autě komplexní obraz. Protože nemám možnost to auto odzkoušet na všechno; nevím, jak se v něm sedí na delších trasách, jak se chová při vyšších rychlostech na dálnici, stejně tak nemůžu hodnotit motor a podvozek.

Za tu zkušební jízdu si utvořím jen DOJEM o tom autě, který ve mě vzbudí:

- zájem o vůz, tzn. budu se o vůz zajímat (popř. si jej vypůjčím na víkend atp.) a třeba se

rozhodnu pro jeho koupi,

- nezájem o vůz.

Odkaz ke komentáři

castecne s tebou samozrejme souhlasim, jsme narok brecinku, ktery hleda jen negativa.

 

tady u nas je to bohuzel tim, ze jsme na neco zvykly, libilo se nam to a ted je to pro nas malicko zklamani, i kdyz ja muzu rict ze s tim autem po prvnim osahani nemam vyrazny probem, vim zeho pristi rok budu mit sluzebne a podle toho si pak udelam obrazek zda ho odkoupit pro svoje az bude scout zastaravat..

 

plne souhlasim s tim, ze to jak se to auto chova a jak se v em jede poznas az po X kilometrech, to je vylozene na vikendovou plnou nadrz a fakt to zkusit, na to se tesim, protoze pak objektivne reknu, ano tohle je super, ne tohle me vylozenevadi a proti OII je to posun zpet.

 

ovsem rozumim tomu, ze octavka musi vydrzet atraktivni 8 let, tady je to jasne videt u OI a OII...stejne stary korejci vypadaji hnusne, jelikoz maji design stavenej na momentalni atraktivni trend, ktery treba vydrzi 2-3 roky, ale dyl ne. octavia vypadla usedleji, ale treba OI facelift je pro me porad super hezky auto, me se proste libi a nevypada ze je stara XY let. a pro prituli o ni porad premyslim, kdyby prisly deti apod.

 

to ze se setri je pochopitelny, to ze si VW da lepsiho golfa a Octavku osidi, to bohuzel my srdcari prekousavame tezko, ale je to pochopitelny (ale zda se mi ze v cene se to bohuzel eprojevilo, a to jsou obe auta novinky). To ze nas je mensina je jasny, a oni cili predevsim na ty obyc zakazniky, ale je dost mozny ze se to muze vymstit, protoze kdyz to prestanou kupovat srdcari, tak se to malicko dokaze rozkriknout, i kdyz je fakt, ze porad je to asi maly procento a nikoho to moc nezajima. staci udelat par velkych firem a cisla prodanych kusu jsou zpatky, otazka je jestli to tak je spravne nebo ne. my sme s timhle meli v renaultu sakra problem a presne setreni apod nam lidi co si kupovali renaulty 8-10 let hazeli novy auta na hlavu, ze proste uz to neni to co meli radi a dealeri, kteri prave tyhle lidi meli jako drzaky tak nadavali nejvic...takze se mi malicko zda ze se to zacina profilovat smer renault tzn levny auto ktery si lidi koupi protoze stoji jen XY ale ti, kteri to kupovali kvuli nejakymu vztahu ke znacce sli jinam...

 

no a ja si to koupim uz jen kvukli tomu ze sem prezident :) kdo to tady ma pak poslouchat :D :D

Odkaz ke komentáři

Honzo, ale proč by se nedala vyjádřit kritika i po tom prvním dojmu. Není snad potřeba říkat je to úžasné jen proto, že je to škodovka... Říkáš, že auto nejde posuzovat po 10 minutách jízdy a po sednutí do něj. Ale jak běžný zákazník kupuje auto? Přesně takhle protože jinou možnost nemá. Nikdo mu nepůjčí auto, aby si s ním najel 1000km. OD nás z firmy od lidí, kteří se na OIII byly podívat, případně řeší co místo OII většina lidí říká, že to auto je neoslovilo a zjišťují i jiné možnosti. Zatím jsem nemluvil s nikým kdo by byl nadšený. Bohužel

 

Vitto, přesně jak píšeš, VW nedopustí, aby škodovka byla lepší. Vcelku je to i pochopitelné, pak ovšem, ale tomu musí odpovídat cena což tady není.

Odkaz ke komentáři

Jak psal vitto ... tady na foru jsou srdcari a ocekavali neco lepsiho nez maji doma... Co nemuzu odpustit O III je podobnot s rapidem a tim padem lehka zamenitelnost... plast atd to je samo v ramci setreni ale pred tim to slo a ted to nejde???? divna politika, kdyz to auto stoji stejne a pouziva multy podvozkovou platformu MBQ... atd... Vitto si ji bude muset koupit a ja urcite ne... Ale hlavne zapominate ze nazor na O III (dalsi vybavovy stupen RAPIDA) je ciste subjektivni a ten subjektivni nazor kupuje nebo nekupuje O III...

Ohledne setreni... no to se projevy az casem az se neco v ramci zaruky a mimo zaruky bude resit... potom si rad popovidam o 3 sroubech misto 6 skoubech na uchyceni tapecu atd... setreni na stredni tride posunulo O III do roviny korejcu a Skode se to nevyplati... muj nazor...

Odkaz ke komentáři

Nevím,proč řešíte pořád šroubky v tapecech??Mrkněte na Fabii.Má cvoky a jak perfektně drží,tak nevím,na co šroubky.Vždyť ty cvoky mají na sobě gumové vymezovací podložky,takže vymezí vůli a zabraňují rezonování a vibrací.Taky u Fabie nic nerezonuje a dobře drží.

Co se dle mého týče OIII a Rapid,tk bohužel,možná si za to Škodovka může sama držíc se hesla-každý rok nové auto či jak to je.Kdyby udělali pořádny facelift Fabie,udělali by líp a Rapid nemusel být.Byl jsem proti Rapidu,ale jak jsem v tom seděl,docela mě překvapil,myslím,slušné auto,ale bohužel podoba dost s OIII ato je chyba.Věřím,že když dá na to někdo pořádne kola a strhnul by nápis Rapid,docela dost lidí by si myslelo že je to OIII.

Odkaz ke komentáři

Vitto si ji bude muset koupit a ja urcite ne...

 

jako prezident jo :D :D nedavate mi a vyber :D

 

Konečně jsem si taky sednul ale když jsem tam tak seděl tak se mi na tom nelíbila jedna maličkost :lool:

 

Nevím jak ostatní ale já na ní dostanu 17% dolů..

 

jo tak presne tohle jsem zaznamenal uz za tu minutu, akorat kdyz jsem to psal nevzpomnel jsem si

 

musel jsem se natahnout a zamacknout ten roh rucne, to si myslim bude hoooodne obvykla reklamacka a problemek :)

Odkaz ke komentáři

Tak som to bol vcera pozriet u predajcu v Hodonine, cestou do Brna. Jedna predvadzacka bola v terene, od druhej si zobral kolega kluce na obed, mal som pockat 30min pokial on pride z obedu.

 

Tak som si sadol aspon do tej, co mali v predajni. Sedacky su tvrdsie alebo sa mi to iba zdalo? Auto ma celkovo nedokazalo oslovit, aby som ho vymenil za svoju O2. Nejak mi v tom chybal taky wow efekt, ze by ma nieco skutocne zaujalo (okrem farebneho maxidotu).

Odkaz ke komentáři

A ať se na mě nikdo nezlobí, ale během krátké 5ti nebo 10ti kilometrové zkušební jízdy si NEMŮŽU udělat o autě komplexní obraz. Protože nemám možnost to auto odzkoušet na všechno; nevím, jak se v něm sedí na delších trasách, jak se chová při vyšších rychlostech na dálnici, stejně tak nemůžu hodnotit motor a podvozek.

Za tu zkušební jízdu si utvořím jen DOJEM o tom autě, který ve mě vzbudí:

- zájem o vůz, tzn. budu se o vůz zajímat (popř. si jej vypůjčím na víkend atp.) a třeba se

rozhodnu pro jeho koupi,

- nezájem o vůz.

 

Nezlob se na me Honzo, ale tohle je ptakovina :) Svoje soucasny auto jsem vybiral podle dvou jizd, dohromady max tech 10 km, a chova se tak, jak jsem si vyzkousel a kdyby se mi to nelibilo, tak bych ho nevzal, jednoduchy... jen ty delsi vzdalenosti holt nezkusis. A podvozek a brzdy poznam hned, kdyz jsem clovek, kterej pozna vajgl na silnici a story o mych vymenach podvozku na octe tady bylo nekolik :) Ale jinak? ;):pivo:

Odkaz ke komentáři

Huba : ta prvni veta co si napsal nevypovida o prilis vysoke inteligenci prispevatele !

 

Nikto ti tvoj nazor neberie.

Vecinu zien zaujima skor vzhlad ako o technicke rieseni.Ospravedlnujem sa.Nechcel som ani nechcem nikoho tym urazit.

Myslel som ze to pochopis :-)

Upraveno uživatelem Huba73
Odkaz ke komentáři

Konečně jsem si taky sednul ale když jsem tam tak seděl tak se mi na tom nelíbila jedna maličkost :lool:

 

Nevím jak ostatní ale já na ní dostanu 17% dolů..

 

pěkná sleva palec.gif

kastlík je opravdu super, koukám, že to není ojedinělý případ ....

ještě si zkus sáhnou prsty do mezery mezi tunelem a sedákem spolujezdce, na spoj vrchní a spodní části tunelu, to taky stojí za to biggrin.gif

 

smyslem diskuze o tapecech byla skutečnost, že jsou totožné s Rapidem, autem, kde se jasně říká, že cena je dosažena použitými materiály ....

 

 

Mimochodem, včera jsem hovořil s prodejci v salonu, prodejci nejsou nijak nadšeni určitými prvky, tapecy, zadní náprava je také štvou ....

 

Situace je jasná, Octávka v podobě OII byla na vyšší úrovní zpracováním uvnitř než G6 (o fous, ale byla), VW zřejmě tato situace přestala bavit a tak poslala OIII tam, kde se jako značka Škoda má nacházet .... levnější a obyčejnější auto, je potřeba podpořit prodeje VW, bližší košile než kabát .....

 

Dnes jsem si také dočetl celý test v AutoTipu, v podstatě je zmíněno, že škodovka má lepší Columbus, nižší ceníkovou cenu a je lehčí,

všechno ostatní je o palubce (subjektivní vnímámí) a nastavení podvozku (passat musí být plavnější už z principu své kategorie),

no nevím, nějak mi chybí "opravdový test", protože kvůli Columbusu nové generace se asi auto nekupuje a cena? ta je daná slevami, které jsou u VW přeci jen lepší než u Škody.

 

By mě zajímalo, jak by to ve skutečnosti vypadalo, kdyby si člověk měl z těchto auto vybrat, kdo by sáhnul po klíčích od Passatu a kolik lidí po OIII.

 

Někde jsem četl, že OIII byla vyrobena tak, že se udělal Rapid a přes CTRL C a CTRL V byla OIII, to jen pro odlehčení smile.gif

 

@Cosby, myslíš, že ta loketka ve dveřích je kůže? jak jsi psal

 

@Honza, proč by měl zaměstanec nebo člověk spřízněný se Škodovkou automaticky psát v superlativech? trochu mi to připomíná politiku novinařiny v podání Škody

 

Čas uvidí a ukáže, jak píše Igor, bude se prodávat, firmy nebudou řešit nějaké zdejší stesky a poznámky, myslím, ale že Rapid nějaké ty prodeje Octávce ubere, pak je tu skupina lidí, kteří vybírají auto podobně jako my, tam si dovolím říct, že už si jich tolik lidí nevybere pro přechod z OII, tak jak tomu bylo z OI na OII.

 

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Já nemám vyloženě problém s exteriérem auta i když předek mě nijak neoslovil, ale s bi xenonama se na to dá zvyknout. Já mám velkej problém s interiérem, kterej na mě působí mdle a lacině i když jsem seděl v eleganci + alcantara vůbec mě nepřipadlo, že sedím v autě za bezmála 800tis. A když jsem si pustil v OIII Bolero, které hraje hůř než moje Bolero v OII, tak jsem si řekl, že je asi něco špatně. A pak si člověk začne všímat detailů jako jsou plasty, výplně, lampička atd. Pak jsem si vzpomněl na to jak nás masírujou media jak OIII porazila Passata. No to snad ten novinář nemůže myslet vážně. Ano když si do toho někdo sedne sám, tak mu připadá, že je to prostorný auto, ale když se do něj posadí čtyři lidi, tak v tu ránu to auto zas tak prostorně nepůsobí. A když pak stejná osádka sedne do Rapida tak zjistí, že to není skoro žádnej rozdíl a že interiér působí hodně podobně. K Rapidu mi ten interier sedí (i když se mi moc nelíbí) a řekl bych, že hodnotě Rapida je úměrnej. Ale v Octavii jsem očekával mnohem víc. Doporučuji všem, aby si každej po vyzkoušení OIII zkusil i Rapida. Jak už tu padlo OIII je jen lépe vybavenej Rapid s barevným maxidotem.

Jsem překvapenej jakým způsobem tu někteří přistupují ke kvalitě auta. Jako na tvrdý plasty to nejezdí, dozadu se nedívám, lampičku vzadu nepoužívám atd. Je krize tak se hold musí šetřit. To opravdu chcete žít v době, kdy pod slovíčkem krize a nutnosti úspor nás budou výrobci ojebávat na kvalitě ? Jako by nestačilo, že obchody jsou plné závadných potravin :wallbash:

 

Honza9007: Proč by někdo kdo dělá pro škodovku měl lhát a mazat lidem med kolem huby a tvářit se, že je vše OK ? Kdyby každej lezl zaměstnavatelům do řitního otvoru, tak se ani SA nikam neposune. Pokud je něco špatně, tak je třeba to řešit i na úrovni vlastní firmy a výrobce by se nad tím měl zamyslet a mohlo by to být pro něj přínosem pokud se samozřejmě jedná o konstruktivní kritiku.

To odůvodnění plastu kvůli airbagu mě fakt pobavilo. Pokud mi vyletí hlavovej airbag, tak vyletí i ten boční z předního sedadla a auto bude v takovém stavu, že kousek plastu u zadních sedaček to nezachrání. A pokud vím, tak ten airbag leze mezerou mezi plastem, stropnicí, a "A" sloupkem atd. Takže kdyby tam místo toho plastu bylo čalounění a menší kus plastu, tak by se tam prodral i ten airbag. K normálnímu interieru bych to bral, ale pokud si připlatím 40 tis. tak si ten plast mohla škodovka odpustit.

Já v autě trávím hodně času a tak mi na vzhledu a kvalitě interieru dost záleží a o to víc, když bych měl zaplatit za auto 800 tis., tak budu hodně přemýšlet zda za takové peníze dostanu adekvátní produkt.

S různýma Octaviema mám už najeto přes 850 000 km a tento rok překonám milión km za volantem Octavii. Tak si myslím, že už bych měl lecos poznat během pár minut za volantem OIII. Bohužel na pár dní mi to nikdo nepůjčí. Vždy když jsem kupoval auto, tak jsem se musel spokojit s krátkou zkušební jízdou.

Hold někomu stačí nápis Octavia a barevnej maxidot, a někdo zas očekává víc. Ale aby nejdůležitější model škodovky vycházel z podoby lowcostu, tak to je trochu moc .....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...