Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

A k tý nápravě: stále si za tím stojím a nazývejte si mě jak chcete. Běžný zákazník při běžném používání rozdíly nepozná. Nás, zde na foru, nepočítám jako běžné zákazníky ;)

A kdo si chce předělat zadní nápravu na multilink, tak klidně může - díly na to existují. Jen se u toho prohne a bude žasnout nad cenou. Možná mu teprve v tom okamžiku dojde, proč je tam z výroby použitá konstrukčně jednodušší, lehčí (rozdíl je 11kg) a cenově levnější vlečená náprava.

A pokud někdo nebere v úvahu úsporu 11kg jako relevantní, tak se zamyslete nad jednou věcí: když vidíte v reklamě, autosalonu, katalogu či testu v televizi či časopisu údaj o spotřebě u testovaného auta 4,5l/100 km anebo 5,6l/100km, po kterém autě šáhnete? No po tom úspornějším... a jak se dá uspořit palivo?

 

no já bych si tedy raději vzal auto s vyšší spotřebou, ale lepším podvozkem, ale já mám asi spoustu věcí jinak biggrin.gif

 

Moje malé poznatky:

Tvrdý plast na tapecu-jen výhoda.Rukama mi prochází "X" desítek OII se zkurve..ným tapecem od lokte.Golf VI má vrch tvrdý a to je dobře.

 

tak mě třeba vadí mít v létě v teple položený loket na kožence a opřený o plast ... ale jak píšu mám to jinak,

G6 má vrchní plast dveří měkčený, loketka a prostor okolo loketky je měkčený látkový, madlo dveří pogumované, tvrdý plast je až na spodku

dveří - kapse,

vzadu má vrchní plast tvrdý, zbytek stejný

 

 

P.S. ty komentáře k zadní nápravě? nakonec vlastně VW je úplně blbý, když dává multilink od nižších motorizací, když je pevná náprava tak super biggrin.gif ???

 

Taky jsem to sem chtěl dát :palec: , třeba se tam dočteme fundovanější odpovědi k problematice, kterou tu řešíme.

 

a co myslíš, že se dozvíš, od člověka ze Škodovky?

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Vyssi motorizace si holt zaslouzi horsi, tezsi a na opravy nakladnejsi napravu... :lol: Zaslepeni znackou je holt tim, ze jsme na fandovskym foru... ale ocamcad, pocamcad :)

 

Jinak myslim, ze Igor nepsal zdaleka jen o nakych plastech a ze je tamhle tolik a tolik sroubku... predpokladam, ze to byly jen priklady a je tak postaveno mnohem vic casti auta nez jen tapecy ve dverich. Na druhou stranu, kdyz koncern usetri a lidi to budou kupovat, tak dosahnou toho, ceho chteli. A kdo chce holt vic, pujde jinam. A komu je to jedno, veme Rapida a bude spokojenej. Na LED svetla a par asistentu, ktery vicemene nabizi i vetsina konkurence a vetsina lidi si je podle me nepriobjedna, to nejezdi... A predni LED sviceni dle toho, co jsem zatim videl, musel homologovat nekdo totalne sjetej nebo podplacenej, neni to vubec videt...

Odkaz ke komentáři

co myslíš, že se dozvíš, od člověka ze Škodovky?

Možná víc než od lidí, co v tom 5 minut seděli, 10 minut jeli, ale už je jim všechno jasný :)

 

Na druhou stranu, kdyz koncern usetri a lidi to budou kupovat, tak dosahnou toho, ceho chteli. A kdo chce holt vic, pujde jinam. A komu je to jedno, veme Rapida a bude spokojenej

A o tom to je

Upraveno uživatelem ViktorMPI
Odkaz ke komentáři

Tak jsem si jí dneska byl konečně taky prohlédnout jako odměnu za splnění zkoušky ve škole :lol:

Musím říct že se mi líbí jediný co mi vadí zvenku jsou zadní světla a zadní odrazky... Ten zadek je takovej kulatej a do toho hranatý světla nechápu... Stejně tak odrazky který mají snad 10 m2

 

Vnitřek je pro mě ok, kliky ve vzduchu se mi naopak líbí moc, stejně jako ta lišta která je jakoby ve vzduchu ;) TRochu mě mrzí že není i před spolujezdcem ale je to asi o zvyku.

Plasty jsou mi u řiti, kde se dotýkám nebo opírám jsou měkké naopak mě mile překvapilo že i když nemáte kožený sedačky tak opěrka na tapecu je kožená což jsem shledal i u Rapida :palec: řadička a volant perfektní, co mi vadí je že loketka jde málo vysunout dopředu ale s tím mám problém i u OII asi mám krátký ruce nebo nevím :lool:

Plast vzadu u sedaček je mi taky u řiti tam kde se opírám tělem je látka takže no stres. ;)

Zadní lampička vypadá trochu lacině, ale u svý OII jsem se na ní díval tak možná 1 za celej život takže je mi to taky párek jak to vypadá...

 

Je pravda že po přesednutí zpátky do OII to není takový "šok" jako je přesednutí z OI do OII.

Odkaz ke komentáři

matesobart, vrbínos, viktormpi: Šróby v tapeci a tlmiace materiály som vytiahol preto, pretože pár strán dozadu sa objavila kritika na dvere a ich prevedenie. Tak som len napísal, ako to s nimi v skutočnosti je. Ak vám ale prijde ako výhoda a dobrý nápad uchytenie 2 šróbmi voči 6 šróbom, ktoré boli doteraz, ja vám to neberiem...

 

honza9007: Mňa naopak prekvapuje určitá servilnosť ľudí spätých so Škodou, ako tu budú obhajovať zjavné kroky smerom dozadu - viď napríklad tá sprepadená zadná náprava alebo šetrenie. To, že sa tu poukazuje na určité chyby vôbec neznamená, že sa ten výsledný produkt zhadzuje. Ja a ďalší ľudia tu len poukazujeme na to, že OIII sa zbytočne glorifikuje a absurdne sa nedostatky voči OII snažia prekrútiť na akési výhody, a to len akože my to nechápeme :rolleyes: Nie sme tu na internom fóre Škoda Auto, sme na verejnom fóre a každý si tu môže povedať svoj názor. Že tu všetci neodpadávajú, aká je OIII voči OII úžasná, prevratná a ako je zrazu OII úplne mimo? Nuž nie všetci žerú tie marketingové "kecy", čo si na zákazníkov pripravili. Na fóre sú ľudia, čo sa škodovkám venujú vyše 10 rokov a že si dovolíme mať vlastný názor, tak s tým sa musíš zmieriť :pivo: A ver tomu, že v servisnej a predajnej sieti vládne tiež rozčarovanie. Jedna vec je, čo ti ľudia povedia medzi 4 očami, iná vec je, čo budú vravieť pred zákazníkmi, len aby splnili plán predaja a dostali výplatu...

 

Jedna vec je istá, OIII bude znova najpredávanejšie auto v CZ aj SR. Firemní zákazníci multilink, ani kvalitu interiéru a úsporné opatrenia riešiť nebudú, ale nám zvyšným netlačte do hlavy kaleráby, o koľko svetelných rokov je OIII voči OII lepšia :wallbash: Peace!

Odkaz ke komentáři

160R: Igore, já ti to neberu špatně. Ty to vidíš ze servisního pohledu, já z produktovýho. :pivo:

A stejně jako Petr to vidím tak, že novým firemním autem bude ve velké míře Rapid a OIII se posune do auta pro střední management.

 

Nikdo netvrdí, že je to pokrok o světelné roky. Je to určitý POSUN. A pokud vím, tak servisáci vždy byli, jsou a budou proti veškerýmu šetření. Protože se to odráží právě na konstrukčních detailech, které zákazník nevidí=neřeší, ale servisní technici s nimi jsou v denním kontaktu. Ale když dáme na trh suprový auto po technické stránce, ale v hnusným kabátu, tak to nikdo nekoupí. A nikoho to zajímat nebude.

 

:pivo:

Odkaz ke komentáři

Na predvadecce a testovaci jizde jsem byl s mamkou, ktera aktualne jezdi O2 FL (Elegance + priplatky). Je absolutne nezaujata vuci znacce a v autech se vyzna stejne jako jeptiska v turbine..

 

Autem byla celkem zaujata, behem cekani na jizdu, coz byla asi hodina, jsme auto dukladne prozkoumali a porovnali s O2, kterou mame. Vnejsi design ji velmi zaujal, hlavne zadni svetla se ji libili, nejakeho prohnuti na 5. vratech si ani nevsimla, ze predu se ji libil tvar masky chladice. Uvnitr si absolutne nevsimla tech blbosti co tu pisete jako je tvar zadni lapmicky nebo provedeni rucni brzdy, natoz tvrdych plastu, naopak ji zaujal volant, ktery se ji zdal lepsi jako u O2. Nejaky tvar kliky nebo listy nebo to, ze na palubce lista chybi ji absolutne nezajimalo...

 

Po testovaci jizde jsme se jeste doma o tom bavily a ukazoval jsem ji prave vsechny tyhle drobnosti a veci co Vam tady vadi (plasty u zadnich sedadel - mimochodem, behem testovaci jizdy jsem sedel i vzadu a o tom plastu jsem ani nevedel). Auto se ji libilo a kdyby potrebovala nove tak by si ji koupila, protoze se ji libi.

 

Tohle je nazor nezaujateho zakaznika Skody, ktery nevi na co jsou ruzne sroubky po otevreni kapoty, je to proste obycejna reditelka v bance, ktera proste bere auto jako dopravni prostrdek.

Odkaz ke komentáři

Když přišla na trh OII, tak jsem si z ní sedl na prdel.. Tohle rozhodně neplatí u nové Octavie.

Čekal jsem od ní, co se týká zevnějšku, trochu víc.. Nová Mazda 6 nebo nové Mondeo, to je to, co jsem čekal.

 

Nevím, proč by Igor měl Octu chválit, když tam pracuje. Je dobře, že řekne svůj názor, to si cením..

 

Jinak to šetření na různých detailech je mi fuk, protože do ní prostě nepůjdu.

 

A nevím, proč by lidé nemohli auto hodnotit po předváděcí jízdě? První dojem je vždy správný.

Na co závratného by asi přišli po měsíci užívání??

 

A ta velká podobnost holé Octy s Rapidem, to je pro mne opravdu mazec.. Určitě bych chtěl auto skoro za mega,

které z prdele vypadlo lowcostu.

 

Takže asi tak.. Rozhodně ji tu všichni mít nebudeme, jak tu zaznělo, minimálně já ne!

 

Za moje prachy chci atraktivnější auto a ne autodocelatoujde.

Odkaz ke komentáři

A stejně jako Petr to vidím tak, že novým firemním autem bude ve velké míře Rapid a OIII se posune do auta pro střední management.

 

Honzo, pokud zlevní tak možná ano, protože když mi dneska kolega řekl kolik dal za Passata v TDI 4x4 a hodně slušný výbavě tak za ty prachy by při současným ceníku tohle v OIII neměl. A ten Passat byl skládanej na objednávku, ne skladovka a s běžnou dealerskou slevou. A pro střední management je VW přeci jenom lepší než Škodovka, a pokud je cena nastejno tak není co řešit...

Odkaz ke komentáři

Na predvadecce a testovaci jizde jsem byl s mamkou, ktera aktualne jezdi O2 FL (Elegance + priplatky). Je absolutne nezaujata vuci znacce a v autech se vyzna stejne jako jeptiska v turbine..

 

Autem byla celkem zaujata, behem cekani na jizdu, coz byla asi hodina, jsme auto dukladne prozkoumali a porovnali s O2, kterou mame. Vnejsi design ji velmi zaujal, hlavne zadni svetla se ji libili, nejakeho prohnuti na 5. vratech si ani nevsimla, ze predu se ji libil tvar masky chladice. Uvnitr si absolutne nevsimla tech blbosti co tu pisete jako je tvar zadni lapmicky nebo provedeni rucni brzdy, natoz tvrdych plastu, naopak ji zaujal volant, ktery se ji zdal lepsi jako u O2. Nejaky tvar kliky nebo listy nebo to, ze na palubce lista chybi ji absolutne nezajimalo...

 

Po testovaci jizde jsme se jeste doma o tom bavily a ukazoval jsem ji prave vsechny tyhle drobnosti a veci co Vam tady vadi (plasty u zadnich sedadel - mimochodem, behem testovaci jizdy jsem sedel i vzadu a o tom plastu jsem ani nevedel). Auto se ji libilo a kdyby potrebovala nove tak by si ji koupila, protoze se ji libi.

 

Tohle je nazor nezaujateho zakaznika Skody, ktery nevi na co jsou ruzne sroubky po otevreni kapoty, je to proste obycejna reditelka v bance, ktera proste bere auto jako dopravni prostrdek.

 

Konečně pohled BĚŽNÉHO ZÁKAZNÍKA! :palec:

protože přesně toto jsem měl na mysli. My se tu handrkujem o pikačovinách, který ale běžný zákazník nevidí=neřeší... ;)

 

Petr81: uvidíme, co s tím škodovka cenově provede. Ale ve snižování cen, resp. přidávání výbavy už mají trénink... :D

Odkaz ke komentáři

jenze Honzo, skodovka asi zapomina najednu vec a to ze, je skupina lidi, jako jsme my, a ktery maji treba jako ja uz 4 tou octavii, ktera neni taky uplne mala, a ze ti si toho vsimnou a pravdepodobne pockaji na FL nebo na 4.generaci

 

beznej clovek prumernej co to ma jako sluzebak tom uje to u riti, pokud nejezdi 5t jako ja mesicne, tam uz je pak sakra znat v cem sedis a vlasnte skoro bydlis.

 

my jsme nadsenci a zaroven vetsi kritici, ale i my bychom meli byt v hledacku skodovky, protoze si vesmes kupujeme novy a novy model...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...