Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Na plasty to nejazdí to je pravda, spokojnejší by boli užívatelia ktorí by mali bezporuchový motor - o ktorom sa vo VW nedá hovoriť? a aby mali dobrý podvozok - preto si človek kupuje auto.

Miesta vzadu oproti OI je v OII viacej, ak ide 5 ľudí a aj tie čalúnené sedačky k tomu prispievajú, neviem či si to niekto všimol. Ak tam bude teraz v OIII plast tak neviem či tam bude taký komfort ako doteraz. To že ušetríš za airbag je blbosť, plast tiež niečo stojí...

 

Podvozok: Opravdu stačí jedna nerovnost, která přijde do kontaktu s jediným kolem a víte, že na bezhlučnou filtraci nerovností můžete zapomenout, náprava je vzhledem k „vyklidnění” zbytku auta dost podstatným zdrojem nepříjemných zvuků na palubě. Aerodynamický hluk a nakonec i motor je ve vyšších rychlostech snadno přehlušen, projevy nápravy slyšíte i na dálnici v rychlostech přes 130 km/h.

 

Podobně nepříjemná je nervozita. Opět stačí jeden výmol a krom citelného poskakování zadního kola přímo na něm cítíte jemné vibrace od zadní osy ještě během několika dalších metrů už jinak ničím nenarušované jízdy. A třetí věcí je obecná neschopnost „držet stopu” na špatném povrchu a je to pochopitelně tím horší, čím více nerovností je. Jedna špatně zaasfaltovaná jáma pro uložení kdo ví čeho (třeba plynového potrubí) klidně jen v mírné zatáčce a auto na ní citelně odskakuje ze zvolené stopy.

 

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-2013-dva-kroky-vpred-jeden-vzad/?3

Odkaz ke komentáři

kluci, asi mě ukamenujete, ale tvrdím, že to je vesměs hovadina, co napsali na autoforum.cz

 

Je třeba mrknout i na to video z toho Portugalska a odpovědět si na jednoduchou otázku: jezdí takhle většina národa? Jsme všichni závodníci?

 

Dovolím si tvrdit, že nová Octavia je velice dobře podvozkově vyladěná a snaží se celou dobu držet auto "na uzdě" neutrálním chováním. Ale aby se řidič dostal za hranu, tak je třeba hodně nešikovnosti.

Je zcela jasný, že kdo bude toto auto každý den prohánět na okruhu, tak si taky nezvolí 1,4TSi...

 

Přiznávám, že mám na novináře svůj vlastní názor, protože se ve většině případů chovají jako prasata a ničeho si neváží... ale to je asi profesní deformace

Odkaz ke komentáři

Přiznávám, že mám na novináře svůj vlastní názor, protože se ve většině případů chovají jako prasata a ničeho si neváží... ale to je asi profesní deformace

To môžem potvrdiť, mal som česť s jedným ktorý píše do Autožurnálu myslím (SK)...ale zas na druhú stranu všade to vychvaľujú a jeden to napíše určite aspoň sčasti objektívne a nikto si to nechce priznať? Keď to isté hovoria až na výnimky ľudia z fóra, ktorí majú predošlú generáciu? Nová O3 má dobré PR :)

Odkaz ke komentáři

Pořád se tady řeší, ze obyč náprava je na p*kaču..... , ale všichni máte nožnost si vybrat motorizaci, která má víceprvek. Při testovací jízdě nebylo tolik možností, ale to co jsem si vyzkošel mi vyhovovalo a rozhodně mi to nepřišlo tak katastrofální jak se zde píše.

Hodně názorů je, že OIII je porti OII krok či dva zpátky. Vím co dokáží novináři, ale proč v Auto Bildu, který nám tu překládal Honza 9007 vyšel článek, že je OIII ve všech ohledech lepší než Passat ?

 

Rozdělilo se nám to tu na dva tábory, tak uvidíme co nám na to řeknou prodejní čísla .. :P

Odkaz ke komentáři

Uvediem hypotetický príklad z praxe, na Slovensku sa platí poplatok/daň za kúpu auta, ktorá závisí od kubatúry ak si dobre pamätám. Ak by som chcel OIII a chcel mať nápravu z OII tak nemám šancu kúpiť taký model, pretože od 2.0 je ten poplatok vyšší a chcem TDI s nižsím poplatkom. Prečo teda nedali možnosť dokúpiť si nápravu z OII za nejakú primeranú cenu?

Odkaz ke komentáři

ano, na plasty v interiéru to nejezdí, ale přesně jak píše Aleš, v tom interiéru já trávím čas. Opírám si ruku o výplň dveří, takže se budu opírat o tvrdý plast, sedačky mají horší vedení než OII, do lýtka pravé nohy mě tlačí tvrdá hrana tunelu. Sorry u auta v hodnotě cca 700t. což to ve kterým jsem seděl mi opravdu vadí. Celkově má v OIII řidič méně prostoru. Také jsem změnil názor na Rapida, kvalita interiéru je stejný low end jako OIII, ale pozici pro řidiče jsem tam našel lepší. NEpotřebuju hromadu zbytečných asistentů, ale když v tom autě trávím každý den tak mě interiér holt zajímá víc než všechny možný elektrický kravinky ....

 

Navíc jsem dnes v MB potkal OIII, která jela na denní LED trubici, v řadě aut převážně OII to fakt není vidět ....

 

Bohužel jsem z toho auta hodně zklamanej a jsem rád, že jsem vyměnil auto dřív a nečekal na OIII, protože to i ta OII tour je hodnotnější než OIII....

 

A mám obavu, že škodovka to na prodejích ucítí, tedy pokud si budou trvat na současných cenách. Já bych za to ty peníze nedal....

Odkaz ke komentáři

jar_da:

však ano, chtěl jsem to rozdělit do určitého spektra tak, že kde pro mě končí smyslnost koupě OIII, tam začíná BMW 3, z jiných aut bych si já prostě nevybral.

Pro mě je rozdíl mezi OIII a Rapidem naprosto čitelný, odráží se logicky v ceně, Rapid je jednodušší, levnější auto se starší technikou, které má uspokojit zákazníky bývalé Octavie Tour, takže nevím, co se tu řeší. Překlep, samozřejmě jsem myslel levou.

Dobře, Ford může mít ještě o něco lepší podvozek, ale i podvozky VW jsou na tom tak dobře, že rozdíl považuju za zanedbatelný. Uznávám, že v 2.0 TDI měl být taky multilink, třeba to časem napraví. Nemůžu teď kliku hodnotit, když jsem s tím jel jenom ve městě, ale výtky směřovaly zejména ke komfortu s touto nápravou, což se ve městě dle mého zatím nepotvrdilo, chce to delší projížďku.

Se dneska asi stavím ještě jednou v autosalonu a zaměřím se na ty plasty.

Upraveno uživatelem ViktorMPI
Odkaz ke komentáři

ano, na plasty v interiéru to nejezdí, ale přesně jak píše Aleš, v tom interiéru já trávím čas. Opírám si ruku o výplň dveří, takže se budu opírat o tvrdý plast, sedačky mají horší vedení než OII, do lýtka pravé nohy mě tlačí tvrdá hrana tunelu. Sorry u auta v hodnotě cca 700t. což to ve kterým jsem seděl mi opravdu vadí. Celkově má v OIII řidič méně prostoru. Také jsem změnil názor na Rapida, kvalita interiéru je stejný low end jako OIII, ale pozici pro řidiče jsem tam našel lepší. NEpotřebuju hromadu zbytečných asistentů, ale když v tom autě trávím každý den tak mě interiér holt zajímá víc než všechny možný elektrický kravinky ....

 

celkem se toho desim, uz ted jsem byl nastvanej ze v OII FL me tlaci operka pro levou ruku ridice, kdyz jedu delsi cestu (cca 600km v jeden den) tak me to stvvalo a dlouho trvalo, ze me ruka bolela, nez si zvykla na tu tvrdost asi..

 

koleno je muj vetsnej boj, kvuli tomu jsem nesnasel pulku renaultu v minuly praci protoze me to proste tlacilo, megany, clia a laguny, vsechno na nic. cili tohle je neco co me docela desi :(

 

dneska se na ni asi zajdu na proseku podivat kdyz si budu vyzvedavat svoji OII FL sluzebni ze servisu at mam aspon nejaky dojem, kdyz to ctu tak to u nekterych vypada silena katastrofa u jinych zase parada...

 

ve spotu je krasna, ale tam je to jasny :D

 

no jsem dosti zvedaf, i pak na velky test co mam v planu...

Odkaz ke komentáři

Pro mě je rozdíl mezi OIII a Rapidem naprosto čitelný, odráží se logicky v ceně, Rapid je jednodušší, levnější auto se starší technikou, které má uspokojit zákazníky bývalé Octavie Tour, takže nevím, co se tu řeší.

to že mezi těmi auty, kromě menšího spektra motorů a výbavy není rozdíl. A vevnitř už vůbec ne. Olaf to nazval naprosto přesně OIII je jen vyšší výbava Rapida...

 

celkem se toho desim, uz ted jsem byl nastvanej ze v OII FL me tlaci operka pro levou ruku ridice, kdyz jedu delsi cestu (cca 600km v jeden den) tak me to stvvalo a dlouho trvalo, ze me ruka bolela, nez si zvykla na tu tvrdost asi..

A tam je to kamaráde sakra měkký proti OIII, bok ruky prostě opřeš o tvrdej plast.

 

A jsem zvědavej co s OIII budou dělat lidi co si potrpí na hudbu při tom jak ty dveře při přidání zvuku na radiu rezonují ...

Odkaz ke komentáři

Já myslím, že se kolem toho dělá zbytečný humbuk... Počkejte si pár dní/týdnů na první reálné odezvy, resp. si to auto půjčte např. na víkend atp. a hlavně pak k němu přistupujte (nebo se o to snažte) bez předsudků. Když budu chtít najít na kterémkoliv autě chyby, tak je najdu.

 

A kdo si opírá ruku/loket o hranu dveří, křivý si páteř... :loool:

Odkaz ke komentáři

vitto: je to myšlený tak, že když máš dlohodobě loket výš, než rameno, ničí se tím záda. To je staré moudro, které dnes platí dvojnásob. Je to dnes, bohužel, nějaký nešvar si opírat ruce/paže při řízení.

Když jezdím, tak mám taky opřený loket na madle dveří, ale jen když jedu rovně. V zatáčkách vždy "lokty hore" :palec:

 

ale to už jsme mimo téma tohoto topicu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...