Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Zadok mu doslova "ustrelilo".Ak je toto tá postačujúca náprava pre "nepretekárov", tak to potěš koště.

K tej náprave podľa mňa mal na mysli, ked prejdes po tých dierach v ceste s ktoroukoľvek nápravou tak je to to isté. To som si hneď všimol ako mu to dvihlo, škoda že nerobil losí test, bolo by to zaujímavé.

Odkaz ke komentáři

hm, v tiskovce se píše, že palubní počítač je u kombi již v základu Active, zatímco ceník uvádí u palubního počítače MFA pro Active příplatek 3500 Kč ... tak jak to tedy je?

 

Již v základní verzi Active s motorem 1,2 TSI/63 kW startující od 364 900 Kč nabídne nová ŠKODA Octavia Combi rozsáhlý bezpečnostní paket, v němž nechybí elektronická kontrola stability (ESC) včetně multikolizní brzdy, sedm airbagů či dvojice úchytů Isofix/TopTether pro upevnění dětských sedaček vzadu. V oblasti komfortu a funkčnosti nová Octavia Combi Active přináší mimo jiné palubní počítač, infotainment rádio Blues s USB vstupem, elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka nebo zadní stěrač.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem se zrovna vrátil ze Ženevy...

 

2013-03-04_21.58.07.jpg

 

2013-03-04_23.30.25.jpg

 

a poslední fotka převzatá z jednoho autoportálu (pro osobní účely řidiče...)

Skoda-Octavia-Kombi-19-fotoshowImageNew-81c5b9b6-665919.jpg

 

Pár postřehů:

- o škodovku byl neskutečný zájem, po celý večer byl kombík v obležení novinářů

- takový rozruch nevzbudil ani Golf Variant...

- design G7V a O3C jsou téměř identické, pouze jiné interiéry

- LED denní svícení šajní hodně

- ACA senzor nebude kulatá "bradavice", ale pěkně zakomponovaná krabička (rozměry cca 10x6cm)

 

K asistenčním systémům jen stručně a v kostce:

A proč nejsou asisteční systémy v autech na salonech? Protože je prodejci neumějí vysvětlit, neboť jejich přínos/funkci nechápou. Na tom se v dalších týdnech bude pracovat ;)

 

Line Assist v G7 se bude přeprogramovávat na úroveň OIII - zásahy elektroniky v Octavii III jsou mnohem příjemnější a jemnější nežli v G7, kde se řidič po celou dobu jízdy pere s volantem. Proto NENÍ MOŽNÉ SROVNÁVAT chování Line Assistu (asistent udržování v jízdním pruhu) u vozů OIII a G7.

Odkaz ke komentáři

sluší jí to holce jedný ušatý :palec: co se týče LED svícení tak už jsem tady jednou zmiňoval že sem viděl v reálu že svítí dostatečně intensivně, ACA senzor je jedině dobře jestli bude nějakej kterej nebije do očí jako "bradavice" a k prodejcům. Tak věřim tomu že někteří s tím mohou mít problém protože to co člověk občas potká na salonu tak jen kouká..... nicméně některé servisy jsou na tom ještě hůř... škoda:(

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...