Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

aha, tak to jó ale v té době když jsme to objednávali tak to v ceníku nebylo... a nikde jsem to neviděl proto že je to jenom k 1,8TSi která nikde moc není :palec:

Jinak zatim k ní můžu říct že čím víc se na ní díváme tím více se nám líbí, 1,8TSi je to libovej motor po přechodu z 2,0TDI PD je to jako nebe a dudy co se týče hlučnosti a pružnosti... DSG je taky špica oproti automatům se kterými jsem v poslední době jezdil (honda legend a renault Koleos)Dále pak jak někteří říkali že zvuk zavírajících dveří je mnohem horší než u OII face, tak s tim já naprosto nesouhlasim porovnávám to s OII 2012 najeto cca 2TKm a OIII je na tom o poznání lépe. Led svícení taky dobrý zkoumal jsem to detailně a svítí to krásně přes den pokud je šero tak to je vidět ještě líp a pak když se zapnou xenony tak to pohasne jako parkovačka. Jinak že denní svícení není vidět z boku tak to opravdu není ale aní být nemá... Nicméně zatím mohu hovořit pouze v superlativech jedinné co bych vytknul je ten pytel kolem ruční brzdy ten si mohli odpustit

petus: je tátova :pivo:

fotky udělám zítra jinak ta červená mi přijde hezčí než kdysi na OII taky corrida přijde mi spíš trochu do audi červená ferrari

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Jen tak pro zajimavost, nechci se opakovat, ale nasi chtej kupovat auto a zvazujou nekterou z Toyot. Takze jsme si pro dnesek projeli fungl novou RAV4 a okoukli ostatni... komentovat interiery nema absolutne cenu, proste parada, obzvlast ta RAV4 se mi moc libila, castecne v kuzi, fakt moc pekny, jen mi klouzal volant v pazourech. Palubka Aurise az takovej zazrak nebyl, ale furt asi hezci nez u octy, tam ten interier proste nemuzu kousnout, ac kombika bych klidne bral, ten vypada velmi dobre, i kdyz nic moc novyho neprinasi, ale proste je to moc hezky auto... kratka se mi nelibi... Ale pouzity materialy v interieru byly ve vsech pripadech Toyoty o dost lepsi, i u levnejsich variant. V Aygu jsem nebyl, GT86 je trochu neco jinyho :) Fakt me to mrzi i sere zaroven, ze skodovka ten intos takhle zmatlala :(

Odkaz ke komentáři

Ešte minulý týždeň som mal tú česť a 2 dni som jazdil s OIII 1.6 TDI. Najazdil som 220km, prekvapila ma spotreba podľa PP, vyšla 4,4. Snažil som sa jazdiť rovnaké trasy, aké jazdím so svojou 2.0 TSI a predým som ich jazdil s 1.9 TDI. Spotreba v OIII ma príjemne prekvapila!

Ďalšie postrehy:

-usb konektor a audio jack sú umiestnené na najhoršom mieste, kde len mohli byť, sťažujú prístup to prednej schránky. Strčiť prst do usb konektora za tmy nie je problém, pozdravujem chytrého ergonóma, čo to umiestnenie vymyslel!

-radiaca páka má zvláštny tvar, nedrží sa tak dobre, ako tá v OIIFL

-koža na volante má taký papierový feeling, príde mi tenšia. Nie je taká umelá, ako v CG, ale na pocit je menej kvalitná, ako doteraz

-zadné sedadlá sú nepohodlné, krátky sedák po čase začne vadiť a bolia nohy

-pri normálnej jazde pri dodržaní všetkých pravidiel cestnej premávky zadnú nápravu cítiť na nekvalitnej vozovke, je hlučnejšia, než multilink v OII

-vonkajšie spätné zrkadlá sa niekde od 90kmh začínajú dosť hlasno prejavovať, počuť hučanie obtekajúceho vzduchu

-starstop si žije svojim vlastným životom, niekedy vypne, niekedy nie

-lesklé čierne obloženie interiéru je za trest, aj po zotretí prachu tam za pár minút vidno nový prach, o odtlačkoch prstov ani nehovoriac. Maximálne nepraktické riešenie, ktoré navyše pôsobí aj lacno.

Principiálne OIII nie je zlá, ale niečo jej stále chýba. A na mojom tvrdení, že nedosahuje kvalít OII, stále nehodlám nič meniť.

 

 

RadimCep: Váž slová, čo píšeš! Tak ako sa tu tolerujú propagandistické vymývania mozgov považujúcich OIII za to najsamlepšie a najsamkrajšie auto na svete, budú sa tu tolerovať aj kritické hlasy. Ak si chceš čítať len o tom, aká je nová Octavia úžasná, navštív webstránky výrobcu.

Odkaz ke komentáři

Petus: A chvála tu není pořád dokola ?

Mě např. kritika zase nevadí protože vím na co se mám zaměřit a na co si dát pozor. Potom mohu zvážit jestli mi ten nedostatek při mém používání vozidla bude vadit či ne.

Spíš mi vadí ta velká propaganda kolem a neustálé tvrzení jak ty nedostatky nejsou podstatné a jak si na ně zákazník musí zvyknout atd. (tzn. koupit si auto za 800tis. a pak čekat až si na něj zvyknu). A nebo jak jsou ostatní výrobci aut mimo mísu, když do nich dávají multilink, neboť škodovka je dokonalá i s klikou a zákazník debil, neboť to stejně nepozná atd. O cenové politice ani nemluvím.

Prostě každej na to máme svůj názor a můžeme ho tu svobodně vyjadřovat.

Odkaz ke komentáři

Já bych se ještě vrátil k těm plastům vedle zadních sedaček, někdo tady psal, že je tam má Passat taky, no já v něm teď jezdil a nic takového tam není, je tam klasika látkové polstrované čalounění ...... Golf, Tiguan mají plast jako OIII,

 

mimochodem vychytávku odkládací schránky na palubce - smysluplné simply clever, odputovala od Škodovky k VW B)

post-117-0-58917100-1362911803_thumb.jpg

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Každý vnímá něco jiného a každý by měl k vozu přistupovat "s čistým štítem" a auto si pořádně prohlédnout a vyzkoušet sám, bez předsudků a názorů ostatních. Někomu může vadit to, někomu ono. Ale nemůžeš z toho pak udělat "paušál", že je blbé to i ono. A to mi v poslední době vadí, nejen na tomto fóru.

V autě je na druhou stranu velké množství nových řešení, kterých si však nikdo nevšímá, anebo nechce všímat. Jsou to drobnosti, které ale zvyšují užitnou hodnotu vozidla. Nová Octavia je postavena na zbrusu nové podvozkové platformě, která výrazně zvětšuje nabízený prostor, umožňuje skládat variabilnější vozidla (výhoda pro výrobce, zákazník z toho "bohužel" nic moc nemá) a umožňuje montovat do vozu nové technické i elektronické systémy. Zároveň s MQB platformou je použita zcela nová platforma komfortní a palubní elektroniky MIB, která umožňuje mnohem větší flexibilitu a umožňuje de facto do každého vozu "dopřipojení" jakéhokoliv příslušenství - připojovací uzly jsou všude stejné a (s trochou nadsázky řečeno) stačí již jen pozapojit konektory a nastavit kabeláž.

Poprvé v historii je možné vozidlo vybavit asistenčními systémy, na které valná většina z vás nadává. Je to jen o tom, že nikdo zákazníkům (vám) nevysvětlí, jak to přesně funguje a jak je možné s těmito systémy spolupracovat. Protože vždy je to o oboustranné spolupráci mezi řidičem a systémem - systém nikdy NEZASTOUPÍ řidiče, pouze jej doplňuje.

 

A takto bych mohl pokračovat dál, ale nebudu; protože se to zde chápe jako "marketingové kecy a vymývání mozků" atd.

 

Jar_da: ta schránka nahoře na palubce Touarega už je tam od počátku výroby. Přejato to bylo od VW Nutzfahrzeuge (užitkové vozy) ;)

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

Jar_da: ta schránka nahoře na palubce Touarega už je tam od počátku výroby. Přejato to bylo od VW Nutzfahrzeuge (užitkové vozy) ;)

 

já schránku registruju u užitkových VW od roku 2003, kdy byla u T5, v prvním Turkovi byla taky, od roku 2004, v běžném osobáku pak u OII, myslím, že je škoda, že zmizela .... u současného Turka je navíc s hezkým víkem, měkčeným :D

 

Psal jsem,ze mi kritika nevadi,ale vadi mi opakovani toho sameho(vcetne zaslepeneho chvaleni).Ale zase nesouhlasim se slovem propaganda.To,ze se nekomu libi neni propaganda,ale na octavia foru je to asi normalni,ze se tu oIII bude obhajovat:-)

 

mělo by se obhajovat obhajitelné a kritizovat opravdu věcí, které si to zaslouží a hlavně ty podstatné .....

Odkaz ke komentáři

Honza9007: takze mame (nejen u skodovky) uzasnou novou platformu a mraky novych systemu, bezvadny, to je supr, o tom zadna. Ale takze vlastne nevadi, ze jinak se na aute casto brutalne setrilo i na podvozku, o interieru netreba vic psat, vse uz tu bylo... A cenove? To si tu novou platformu muzou strcit... jo, presne tam ;)

 

Mimochodem ty novy systemy a platformy maji i jini vyrobci... nejen koncern udelal pokrok, ale to bych k tomu nesmel pristupovat s cistym stitem a pausalizovat, ze ano ;)

Odkaz ke komentáři

podvozkový platformy v praxi ostatní výrobci nemají. Francouzi se teď sice taky ozvaly s novým podvozkem, ale zatím není v sériové výrobě ;) Asistenční systémy mají i jiné automobilky, to ano; nicméně je tam de facto v každém modelu jiné provedení a jiné součástky a tím pádem i jiná funkčnost celé soustavy. U VW jsou nové platformy stavebnice (něco jako velké LEGO), kde můžeš z různých komponent poskládat prakticky cokoliv. Možná to v tuto chvíli není ještě zcela postřehnutelné, ale pro budoucí modely je toto zcela zásadní rozhodnutí.

 

O ceně nové OIII se s nikým nepřu, ta žije svým vlastním životem. Jen prosím nezapomínat, že se jedná o nový model a vše co je nové a žádané, začíná s jistou cenovkou.

O cenových úsporách v jistých ohledech se také nelze přít, ale vždy je to kompromis obou stran. Ale už slyším, jak si tu vyslechnu řeči o tom, že je to kompromis na úkor bezpečnosti atp.

Není :lol: až s tím autem budete mít najeto víc kilometrů a za delší časový úsek, než jen 100 km a 30minut z běžné testovací jízdy, třeba mi dáte za pravdu. Třeba taky ne. Ale já si stojím za svým, protože o tom autě něco málo vím a něco málo jsem s tím i nacouval. Ale jinak nevím vůbec nic :lool:

Odkaz ke komentáři

Dneska jsem se zaměřil na podvozek, kterej je podle mě hodně dobře nastavenej, nemlátí, neuskakuje prostě :palec: , najel jsem cca 80km po rozmlácenejch okreskách a mám dobrej pocit. Pro rejpaly: mluvim o multilinku. A ještě jsem si všiml jedné věci která se mi podle fotek zdála špatná a to byla grafika otevřených dveří na maxidotu.... v reálu to vypadá docela dobře detailně...

Odkaz ke komentáři

Niki, já chápu a beru konstruktivní kritiku. Protože vím, že ten dotyčný se s tím opravdu zabýval. Nemám rád takové ty výkřiky do tmy o něčem, popř. přepapouškování názoru jiných (bez vlastní zkušenosti).

 

Snažím se tu vaší kritiku "obohatit" i pohledem z "druhé strany barikády", protože ten produkt není tak špatný, jak téměř každý píše :lol: A občas tu jsou trošku přehnané kritiky a čtenář-zájemce by si po přečtení většiny tohoto tématu téměř jistě tento vůz nekoupil ;)

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

To jako protoze vetsina lidi sem prispiva o necem, o cem vubec nic nevi? :) Podivej se na temata k jinym autum skodovky, a tohle je opravdu v necem jiny, proc? Protoze ma tolik lidi potrebu kritizovat nebo to mozna bude i necim jinym? :) Pohled z druhe strany je samozrejme fajn, ale pokud je to jen jak z marketingovyho oddeleni, tak to taky zni pro potencialniho kupce asi trochu podezrele... tim nemyslim zdaleka jen Tvoje prispevky, aby to nevyznelo spatne :)

Odkaz ke komentáři

Ja by som to zhrnul asi takto:

- ak presadnem z felicie alebo fabie do novej octavie, tak si poviem wow,

- ak presadnem z o2 do o3, tak si mozno poviem wow ak nevidim to setrenie na materialoch a nevidim kde je konkurencia,

- ak presadnem do o3 napr z passatu alebo superbu, tak si wow povedat nemozem - aj napriek tomu ze nam to marketing podsuva.

Odkaz ke komentáři

já jsem najel z OIII něco kolem 350km za mě němůžu tvrdit že je to špatné auto... to rozhodně ne, ale spíše jde o to , že tam opravdu není ( z mého pohledu lajka) tak obrovský skok mezi OII a OIII, jak někteří prezentují a píši..

 

Rozhodně jsem hluk od větru vnímal stejně jako u OII, naopak jsem taky vnímal, že je v interiétu více místa, s tím kontrastovaly plasty ve dveřích a u zadních sedadel... velice se mi líbí kaplička s budíky, ale bohužel s tím kontrastovalo radio Swing se strašným displejem(výbava Elegance, auto v hodnotě cca 650tkč) ...a nakonec pro mě krásný design exteriéru, který se podle mě velice povedl ...

 

Takhle bych to ve výsledku viděl Já ...jen nebudu patřít mezi ty kteří by dali za toto auto 650tkč a to z toho důvodu, že podle mě není odpovídající interiér k ceně ....

Odkaz ke komentáři

Súhlasím s tým, čo písar Lubor, Drastys, Krysarr aj Niki. Nová Octavia nie je zlé auto, ale pre nás majiteľov OII neprináša žiaden rozumný dôvod, prečo relatívne nové či trocha staršie OII vymeniť za o OIII.

 

Honzo, je fajn, že tu robíš protipól k nie celkom pozitívnym ohlasom a argumentuješ tým, v čom je OIII lepšia. Ale reálne, kto tie podľa teba vyzdvihované novinky ocení? Kto si priplatí za Lane Asistant, Traveller Asistant a nové asistenčné systémy? No málokto. Pre zaujímavosť, zástavbovosť jednotlivých doplatkových výbav pre Elegance v prípade O2FL bola takáto:

najviac ľudí doplatilo za rezervu (218 z 1000 áut vo výbave Elegance), nasleduje zadný stierač, MF volant, alarm, vyhrievané ostrekovače, asistent rozjazdu do kopca, tpm, sklápacie zrkadlá. Asistentom rozjazdu do kopca bolo vybavených len 33 áut z 1000 a tpm či sklápacími zrkadlami len 25. A pozor, neberiem do úvahy 1000 O2FL so všetkými výbavami od Active po LaK, ale čisto len 1000 ks Elegance!!! Tak a teraz mi skús dať odhad počtov predaných Lane Asistentov na 1000 klientských objednávok a nerátaj predvádzacie vozy :wallbash: Bude to mať rovnaký predajný "úspech" ako automatické parkovacie asistenty v SII či SunSafeGlass v OII. Áno, sú to užitočné veci, ale kto si ich kúpi??

 

Nielen môj názor je, že zbytočne sa v prípade OIII smeruje pozornosť a vyzdvihujú sa nové pre drvivú väčšinu nepodstatné veci, ako sú tie nové asistenty. Keby som chcel špekulovať, tak napíšem, že nemajú sa čoho chytiť a smerujú ľudí na toto, aby mali aspoň nejaké argumenty, v čom je OIII lepšia a čo OII neponúkala. Ale nechcem špekulovať...

 

Chodím a pýtam sa ľudí, že ako novú OIII prijali potenciálny zákazníci, čo absolvovali skúšobné jazdy. A vieš čo je najčastejšia otázka? Kedy sa znížia ceny a hneď po nej, či ide úplne deaktivovať start stop systém... To len na margo toho, aký je ten start stop skvelý a odpoveď na to, aký krok vedľa bol od kompetentných nanútiť ho ako povinnú výbavu do 22KT/13. A v LTG za jednu z najväčších výhod voči konkurencii uvádzať sériový start stop, tak to už nechám bez komentára. Prvá vec, s čím chodia do servisu majitelia VW so sériovým start stopom je požiadavka na jeho úplnú deaktiváciu. Ak by bol tak skvelý ako sa snaží všade prezentovať, asi by to nerobili.

Odkaz ke komentáři

ale tady nikdo nepsal že je startstop systém skvělý, ale není skvělý ani v toyotě ani v audi ani nikde jinde... Je to věc kterou prodává jenom dobrej marketing, ale k věci třeba k tapecum jsou slabší než v OII ale nevidím v tom mínus jezdil jsem třemi OIII dvě předváděčky a jedna naše, nikde nic nedrnčelo nevrzalo ani nerezonovalo takže já nevidím v tomto konkrétně chybu... nadruhou stranu jel jsem i G7 a A6kou. Ano některé věci se mi více líbí v Golfu ale většinou jde o estetické věci třeba palubka v OIII se mi líbí víc než v golfu ale to je věc gusta a vkusu, proto nechápu že každej poznatek honzy se snažíte dementovat ano je to forum zaporne rekace sou potřeba tak alespoň že už jsme vyřešili nápravu.... nicméně furt jsou některé reakce trochu za čarou..

Odkaz ke komentáři

header: Lenže na rozdiel od Škody ti povinným start stopom žiaden iný výrobca nepodmieňuje predaj auta! Chceš OIII? Ok, ale musíš tam mať start stop, lebo ekológia. Chceš si kúpiť mlieko? Ok, ale predáme ti len nízkotučné, lebo plnotučné je nezdravé. Toto som mal na mysli :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...