Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Edit: jeste mi prisly strasne male zadni brzdy. Trmen i kotouc. Prijde mi, ze na moji bejvalce 1.9tdi DSG byly vetsi. Sice vim, ze O3 zhubla, ale i vykon narostl a celkove jde o zvysovani bezpecnosti ne? Je to tak, ze jsou brzdy mensi nebo to je jen muj pocit?

 

Ty konfigurace brzd mě budou taky zajímat, protože když jsem řešil v 1,4 tsi jestli O2 nebo G6, tak jsempřišel na to, že G6 má o řád větší brzdy a větší průměr tlumičů než O2, zajímavé .....

Odkaz ke komentáři

Jardo: mel jsem pri te jizde podobne pocity, jako pisou v tom autotipu. A jak jsem tu daval ten slovensky videotest, tak tam jsou zase pekne slyset ty divne zvuky, co jsem zminoval.

 

Celkove me to dost mrzi, dvojkovou oktavku jsem miloval a chvili jsem si pohraval i s myslenkou, ze po ni vezmu nejakou referencku O3. Jsem rad, ze jsem necekal.

 

K brzdam, koukal jsem do ETKY a jsou tam zatim dve velikosti zadnich kotoucu, rekl bych, ze ten naftak 110kw mel ty 253x10mm kotouce. To ja na 1.9tdi dsg jsem mel vzadu tusim 260x12.

Odkaz ke komentáři

Ta výbava by měla být dočasně "skrytá" - proto ty pomlčky v konfigu - jde o to, že čekáme, až systémově natečou ceny a chci se vyhnout tomu, že zákazník přijde, že viděl bixenony za 0,- a že je chce. Jde o nově vytvořený paket bixenony + černé mlhovky / s corner. Cenově i produktově se nic nemění, ale je tam oboustranná vazba, tak proto takto. Setkali jsme se totiž se stížností, že když si někdo chce objednat položku za 500,- (právě ty černé mlhovky), nutí ho to objednat položku za 24 500,-, proto toto řešení. Ceny by se tam měly dostat koncem týdne.

 

no pokud vím, tak se mění i dostupnost jednotlivých položek výbavy, např zadní led světla pro Ambiente, podobně světla a rádia, možnost odmítnutí kessy v eleganci ..... :D

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

...

 

k tomu Keyless: když vezmeš za kliku, tak se u všech těchto systémů opět dveře odemknou. Tzn. je třeba se odnaučit zkoušet zamčené dveře...

 

Mám druhý auto s keyless a to co píšeš, není pravda. U obou aut byla/je cca 3 vteřinová pauza funkce otevření dveří právě proto, aby se člověk po zamknutí mohl přesvědčit, že je zamčeno. Jmenovitě to byl Mercedes E W211 a je Mondeo 2010.

Odkaz ke komentáři

Ta výbava by měla být dočasně "skrytá" - proto ty pomlčky v konfigu - jde o to, že čekáme, až systémově natečou ceny a chci se vyhnout tomu, že zákazník přijde, že viděl bixenony za 0,- a že je chce. Jde o nově vytvořený paket bixenony + černé mlhovky / s corner. Cenově i produktově se nic nemění, ale je tam oboustranná vazba, tak proto takto. Setkali jsme se totiž se stížností, že když si někdo chce objednat položku za 500,- (právě ty černé mlhovky), nutí ho to objednat položku za 24 500,-, proto toto řešení. Ceny by se tam měly dostat koncem týdne.

já viděl o víkendu za 0 barevnej Maxík, dostanu ho? :D

BTW co je nutno objednat do Ambition spolu s vyhřívaným čelním sklem? Konfig vnucuje climatronic a zpětné zrcátko se senzorem vlhkosti ...

 

Kurva chlapi, to si neumite zamknout auto, ze to musite zkouset? ;)

hele já měl na OII centrál ve stavu, že stisk tlačítka pro zamknutí znamenal zablikání, ale zůstalo odemčeno ;)

Takže bych zkoušel tak. No a OIII má mít prý 2s rezervu po zamknutí, kdy vzetí za kliku auto neodemkne

Odkaz ke komentáři

hezké shrnutí ;)

 

k tomu Keyless: když vezmeš za kliku, tak se u všech těchto systémů opět dveře odemknou. Tzn. je třeba se odnaučit zkoušet zamčené dveře.

 

A nebo to zkoušet na zadních dveřích.

Mě u Superba přijde že chvilku trvá spárování klíčů a auta když se k němu přijde, ale při kontrole zamítnutí se mi auto hned otevřelo, zamikal jsem ho taky bez dotykové.

Upraveno uživatelem Triplseven
Odkaz ke komentáři

Už se mi to zdá, jak přes kopírák. Kolik lidí nadávalo na design OII FL, že vypadá jak nějaký Korejec, apod. Podle mě to chce jen čas, až začne být auto viděno na silnicích, myslím, že hodně lidí změní názor. Z fotek to je hodně ošemetný. Ano jsem, zapřísáhlý škodovák a nemám rád korejce, ale na školení jsem jel i i30, Ceedem, Focusem, Meganem a dalšími a uznávám, že korejci jsou na tom hodně dobře. Ale pořád bych volil Octavii.

Pozor, ja nenadávam dizajn. Dizajn neriešim, koľko ľudí, toľko chutí. Razím teóriu, že kupovať auto podľa toho, či sa mi páči, je blbosť. Mňa sklamalo to ostatné - technika, prevedenie, kvalita materiálov je na nižšej úrovni, ako bola OII. Toto je fakt, ktorý nikto poprieť nemôže, aj keď sa tu o to niektorí obzvlášť blízko spriaznený s výrobcom snažíte B)

Ja som práveže smutný z toho, že neviem nájsť argument, prečo by som mal zvoliť Octaviu. Až na veľký kufor naozaj nevidím reálny dôvod, ak nerátam patriotizmus, obľubu značky a zaviazanosť chlebodarcovi. Nie je ale niečo zle aj zo strany Škody, keď najnovší produkt nie je prijímaný s nadšením ani u tých, čo ho majú predávať a servisovať? Naozaj si nepamätám tak zlú atmosféru pri nástupe nového modelum, ako nastala teraz s OIII! Ešte aj CG bolo prijaté lepšie, než teraz OIII :wallbash:

 

je jasné, že konkurence taky nespí. Korejci udělali za posledních 6let neskutečný skok vpřed, stále jim však (dle mého názoru) hodně chybí. Jsou to detaily, které však jsou ve finále rozhodující. Např. korejci mají některé věci řešené velice neergonomicky a orientace po přesednutí není intuitivní. Koncern těží ve velké míře z toho, že jsou ovládácí prvky umístěny +/- stejně a řidič vždy ví, kde co najde a co k čemu slouží ;)

Áno, Kórejci spravili obrovský skok a dotiahli sa na európsku konkurenciu, či sa nám to všetkým páči, alebo nie. Bohužiaľ Škoda namiesto toho, aby si svoj náskok snažila udržať alebo aspoň držať ho tak dlho, ako sa len dá, urobila pravý opak - zaradila spiatočku, urobila "čelom vzad" a uteká Kórejcom naproti! Toto mňa ako zarytého škodovkára strašne mrzí. To všetko, čo sme kritizovali na Kórejcoch a lacnej konkurencie nám teraz naservírovala Škoda na striebornom podnose, akurát je to zamaskované, aby to nebilo do očí hneď na prvý pohľad/omak/pocit. A množstvo ľudí tieto kroky späť papagájuje a obhajuje :rolleyes:

 

OIII si určite svojich zákazníkov nájde, vôbec si ale nemyslím, že sa dostane medzi 10 najpredávanejších áut sveta, ako to s ňou plánujú. Budem veľmi pozorne sledovať štatistiky predaja, osobne predpovedám, že počty predaja budú nižšie, než dosahovala OII a podiel v segmente bude klesať. Firmy sa preorientujú na Rapidy, a bežní zákazníci skončia u konkurencie. Je to smutné, ale takto to proste bude :wallbash:

 

Každému majiteľovi OIII želám, aby bol so svojím autom spokojný. Verím v to, že nikto z nás tu na fóre nie je pokrytec a po presadnutí z OII do OIII časom napíše pravdu a uzná, že OII bola na tom lepšie. V niektorých recenziách už opatrne naznačujú, že niektoré veci v OIII nie sú lepšie, zväčša to ale potom alibisticky zdôvodňujú, že nakoniec to nie je až také zlé - všetci vieme prečo. Niektoré "recenzie" sú ale absolútna kopa výmyslov a absurdností, ktoré môžu byť smerodatné len pre niekoho, kto žerie trávu...

 

Na záver napíšem jediné a posledné k tejto téme:

1.) v mojej garáži OIII nikdy parkovať nebude, pretože OII nechcem vymeniť za horšie auto

2.) OII/OIIFL bola nateraz posledná dobrá škodovka, odteraz to bude už len horšie a horšie

Čas ukáže, že v bode 2.) mi dáte za pravdu. Nebude to zajtra, ani o mesiac, ale možno o rok, alebo dva. A potom vám pošlem odkaz na tento starý príspevok s dovetkom "A mal som pravdu" :wub: Howgh k téme OIII!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...